Thumbnail

ΕΡΩΤΗΣΗ με Α.Κ.Ε του ΣΥΡΙΖΑ

  Προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού Θέμα:

«Υποβιβασμός, Συγχώνευση και Κατάργηση 240 Σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Η Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, πλήρως υποταγμένη στις εντολές της τρόικας, συνεχίζει ακάθεκτη τη βίαιη αποδόμηση όλων των βαθμίδων της δημόσιας εκπαίδευσης. Αρχικά προσπάθησε να διαλύσει την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με το σχέδιο «Αθηνά». Ακολούθησαν οι χιλιάδες πλασματικές υπεραριθμίες των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που θα ξεριζωθούν από τα σπίτια τους και θα μετακινηθούν από τη μία άκρη της Ελλάδας στην άλλη, μετανάστες στην ίδια τους την πατρίδα. Σειρά έχουν οι υποβιβασμοί, οι συγχωνεύσεις και οι καταργήσεις 240 σχολείων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

 
 Μετά τις σαρωτικές, αυθαίρετες και παράτυπες συγχωνεύσεις και καταργήσεις 2000 περίπου Σχολικών Μονάδων από την κα Διαμαντοπούλου, υποβιβάζονται 34 Δημοτικά Σχολεία και 5 Νηπιαγωγεία, συγχωνεύονται 54 Δημοτικά Σχολεία και 26 Νηπιαγωγεία και καταργούνται 32 Δημοτικά Σχολεία και 89 Νηπιαγωγεία, με κοινή απόφαση του Υφυπουργού Παιδείας και του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών..
 
 Οι Βουλευτές του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – Ε.Κ.Μ., στα πλαίσια του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου, με την αριθμ. 812/8-4-2013 Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων ζήτησαν και έλαβαν από τον Υπουργό Παιδείας το σύνολο των προτάσεων – εισηγήσεων και γνωμοδοτήσεων όλων των συναρμόδιων φορέων, όπως αυτοί ορίζονται από την κείμενη νομοθεσία (Δ/ντών Εκπαίδευσης, Περιφερειακών Δ/ντών Εκπαίδευσης και Δημοτικών Συμβουλίων) για τις μεταβολές Σχολικών Μονάδων έτους 2013 – 2014.
 
 Από τον λεπτομερή έλεγχο των 1641 σελίδων που κατατέθηκαν στο Σώμα, σε συνδυασμό με την εν λόγω Κ.Υ.Α., διαπιστώθηκε ότι το Υπουργείο Παιδείας:
 
 
 
α) προχώρησε σε υποβιβασμούς, συγχωνεύσεις και καταργήσεις Σχολικών Μονάδων ακόμη και στις περιπτώσεις που οι αρμόδιοι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης είχαν εισηγηθεί αρνητικά,
 
β) δεν έλαβε υπόψη ούτε και τις επισημάνσεις των Δημοτικών Συμβουλίων για το κακό οδικό δίκτυο των περιοχών τους που καθιστά επικίνδυνη τη μετακίνηση των μαθητών κατά τη χειμερινή περίοδο με τα χιόνια και τους παγετούς,
 
γ) αγνόησε τις αιτιολογημένες προτάσεις των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και τις εισηγήσεις των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης που αφορούσαν σε ιδρύσεις και προαγωγές σχολείων.
 
 
 
Αποκορύφωση της αυθαιρεσίας των αποφάσεων του Υπουργείου είναι η παράτυπη κατάργηση 11 Δημοτικών Σχολείων και 25 Νηπιαγωγείων στην περιοχή της Αττικής, χωρίς να υπάρχει καμία απολύτως σχετική πρόταση από τους συναρμόδιους φορείς.
 
 
 
Η κατάσταση που υπάρχει στο χώρο της εκπαίδευσης με την υποχρηματοδότηση, με την έλλειψη δυνατοτήτων κάλυψης λειτουργικών αναγκών, με τις εξαγγελίες εφεδρειών ή προσυνταξιοδοτικών σταδίων για τους εκπαιδευτικούς, ανοίγει διάπλατα τις πόρτες προκειμένου να μπουν χορηγοί, επιχειρηματίες και επενδυτές στα σχολεία.
 
 
 
Είναι σαφές ότι η Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας επιχειρεί να εφαρμόσει στην Παιδεία μας το «Δόγμα του ΣΟΚ». Να επιβάλλει δηλαδή μια γενική ανατροπή, με νομοθετήματα και κανονιστικές αποφάσεις, που καταργούν θεσμούς, δομές και καθιερωμένες αξίες. Στόχος της είναι να σβηστούν οι επιστημονικές και θεσμικές παραδόσεις της χώρας και να φτιαχτούν από την αρχή. Κομμένες και ραμμένες στα συμφέροντα των αγορών.
 
 Αυτό είναι το κυρίαρχο και μέρος αυτού είναι οι συγχωνεύσεις και οι καταργήσεις των σχολείων.
 
 
 
Κατόπιν όλων των προαναφερθέντων,
 
 
 
ερωτάται ο κ Υπουργός:
 
 
 
1.      Με ποιες προτάσεις και εισηγήσεις προχώρησε στην κατάργηση 11 δημοτικών σχολείων και 25 νηπιαγωγείων στην περιοχή της Αττικής;
Παρακαλούμε να κατατεθούν στο σώμα οι σχετικές προτάσεις των Διευθυντών Π.Ε. Αττικής, η εισήγηση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής και οι γνωμοδοτήσεις των Δημοτικών Συμβουλίων.
 
2.      Γιατί δεν έλαβε υπόψη τις γνωμοδοτήσεις των Δημοτικών Συμβουλίων, σύμφωνα με τις οποίες, από τις συγχωνεύσεις των σχολείων δεν μειώνεται το κόστος από τη μισθοδοσία των εκπαιδευτικών αλλά μετακυλίεται στη μεταφορά των μαθητών;
 
3.      Γιατί δεν έλαβε υπόψη τις επισημάνσεις των Δημοτικών Συμβουλίων, που αφορούν στην επικινδυνότητα του οδικού δικτύου των περιοχών τους και στις επικρατούσες καιρικές συνθήκες το χειμώνα, που δεν επιτρέπουν την ασφαλή μεταφορά των μαθητών;
 
4.      Γιατί απέρριψε τις αιτιολογημένες προτάσεις των συναρμόδιων φορέων που αφορούν στις ιδρύσεις και προαγωγές σχολείων;
 
5.      Θεωρεί ότι «η ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης και η αξιοποίηση των υποδομών για την εφαρμογή των καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας για όλους τους μαθητές της επικράτειας» επιτυγχάνεται μόνο με υποβάθμιση ή κατάργηση σχολείων και όχι με ίδρυση νέων και αναβάθμιση των ήδη λειτουργούντων;
 Ακολουθουν οι υπογραφές 21Βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypoyrgeio_paideias_dia_bioy
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Ανοίγουν νέοι πίνακες για Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Από τους πίνακες που θα προκύψουν από τους προκηρύξεις αυτές το υπουργείο Παιδείας θα «αντλεί» αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, όποτε χρειάζεται, για τα...
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Ανοίγουν νέοι πίνακες για Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
bullying μαθητής
Πανελλήνιες 2024 : Σε απόγνωση μαθητής – «Τεράστια απογοήτευση και αίσθηση αδικίας»
Πανελλήνιες – Πανελλαδικές 2024: «Άδικη η  βαθμολόγηση του μαθήματος του Ελεύθερου Σχεδίου» - Η επιστολή ενός μαθητή
Πανελλήνιες 2024 : Σε απόγνωση μαθητής – «Τεράστια απογοήτευση και αίσθηση αδικίας»
boytsinos
Γ. Βούτσινος - Υπουργείο Παιδείας (Γ.Γ. Επαγγελματικής Εκπαίδευσης):  Οι νέες ρυθμίσεις για τα ΕΠΑ.Λ. και τα Εργαστηριακά Κέντρα
Σχετικά με την ίδρυση Κέντρων  Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Κ.Ε.Ε.Κ.). και την ίδρυση και λειτουργία των Επαγγελματικών Σχολών...
Γ. Βούτσινος - Υπουργείο Παιδείας (Γ.Γ. Επαγγελματικής Εκπαίδευσης):  Οι νέες ρυθμίσεις για τα ΕΠΑ.Λ. και τα Εργαστηριακά Κέντρα