Thumbnail
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ-ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ-ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Πληθαίνουν τις τελευταίες ημέρες οι πάσης φύσεως αυθαιρεσίες απ’ τη μεριά της διοίκησης. Θα λέγαμε ότι ζούμε ένα κρεσέντο παρανομιών, διοικητικού «τσαμπουκά» και αποφάσεων που υπερβαίνουν-παραβιάζουν ακόμα και αυτούς τους «δικούς τους» νόμους, προσπαθώντας να επιβάλουν στα σχολεία και στους εκπαιδευτικούς το φόβο, την υποταγή και τη δουλοπρέπεια. 

Δε φθάνει που 2.122 συνάδελφοί μας είναι σε διαθεσιμότητα, δε φθάνει που χιλιάδες άλλοι απειλούνται με αναγκαστική μετακίνηση εκτός ΠΥΣΔΕ ή και εκτός Περιφέρειας, δε φθάνει που καλούνται συνάδελφοι τηλεφωνικά [!] να αναλάβουν υπηρεσία σε διάφορα σχολεία, δε φθάνει που μας αύξησαν το διδακτικό ωράριο και έχουν μετατρέψει τα σχολεία σε απέραντο γραφειοκρατικό μηχανισμό, θέλουν και να υποτάξουν τους εκπαιδευτικούς, χρησιμοποιώντας κυρίως τους διευθυντές των σχολείων.

1] Άντε, λοιπόν, πάλι από την αρχή η δήθεν υποχρέωσή μας να παραμένουμε στα σχολεία 8-2, η οποία ντύνεται –ανάλογα με την περίπτωση- με διάφορα «επιχειρήματα.

Ξαναλέμε ότι κανένα νέο ή παλιό νομοθέτημα δεν έχει αντικαταστήσει το ν. 1566/85. Το διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι απαραβίαστο και καθορίζεται από το Ν. 1566/85 στο άρθρο 14 παρ. 13ε. Ο Ν.1566/85 κάνει σαφή διάκριση μεταξύ εργασιακού και διδακτικού ωραρίου. Στο άρθρο 13, παρ. 8 και στο άρθρο14, παρ 20 του ίδιου νόμου, αναφέρεται «οι εκπαιδευτικοί παραμένουν υποχρεωτικά στο σχολείο τις εργάσιμες ημέρες, πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, για την εκτέλεση συγκεκριμένου έργου που τους έχει ανατεθεί από τα όργανα διοίκησης του σχολείου όχι όμως πέρα από έξι (6) ώρες την ημέρα ή τριάντα (30) ώρες την εβδομάδα». Επομένως, μετά τη λήξη του διδακτικού ωραρίου, ο εκπαιδευτικός μπορεί να αποχωρήσει, εφόσον δεν του έχει ανατεθεί συγκεκριμένο έργο (άρθρο 13 παρ.8 π.χ. συμμετοχή σε γιορταστικές, αθλητικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις, ενημέρωση των γονέων, κλπ, τήρηση βιβλίων του Σχολείου, εκτέλεση διοικητικών εργασιών), ή υπάρχει συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων .
Για το ίδιο θέμα υπάρχει και γνωμοδότηση του Νομικού Συμβούλου της Δ.Ο.Ε. κ. Δραγασάκη η οποία αναφέρει πως: «Το εργασιακό ωράριο των εκπαιδευτικών είναι κατ΄ ανώτατο 30 ώρες. Με τη λήξη του διδακτικού ωραρίου ο εκπαιδευτικός μπορεί να αποχωρήσει, εκτός αν του έχει ανατεθεί συγκεκριμένο έργο (όχι όμως διδακτικό) (άρθρο 13 παρ.8 του νόμου 1566/1985π.χ. συμμετοχή σε γιορταστικές, αθλητικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις, ενημέρωση των γονέων, κλπ τήρηση βιβλίων του Σχολείου, εκτέλεση διοικητικών εργασιών), ή υπάρχει συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων. Κάθε άλλη απασχόληση είναι παράνομη». Επίσης «εκπαιδευτικός που συμπληρώνει είτε το ωράριο διδασκαλίας και δεν του έχει ανατεθεί άλλο συγκεκριμένο έργο είτε το ωράριο εργασίας είτε την υπερωριακή απασχόληση, δεν έχει λόγο να παραμένει στο σχολείο, ούτε και χρειάζεται συνδικαλιστική κάλυψη για την αποχώρηση αυτή».
Επομένως όσα στελέχη της διοίκησης γίνονται φορείς παράνομων-αντισυναδελφικών οδηγιών για το εργασιακό περιβάλλον και το ωράριο των εκπαιδευτικών πρέπει να καταγγέλλονται στις ΕΛΜΕ, ώστε να αντιμετωπίσουμε με όρους κινήματος αυθαίρετες εντολές και κάθε άλλη πρόκληση.

 

2]  Στα πλαίσια των θανατηφόρων για την εκπαίδευση περικοπών, γίνεται λυσσαλέα προσπάθεια να κλείνουν τμήματα, ώστε να εξοικονομούνται καθηγητές. Ενημερώνουμε τους συλλόγους διδασκόντων ότι μπορούν να χρησιμοποιούν  το νόμο 4188, άρθρο 28, ο οποίος σαφώς ορίζει  τα εξής «15. Στην υποπερίπτωση ββ΄ της παρ. 1 του άρθρου 6 του ν. 3699/2008 αντικαθίσταται το εδάφιο 4 ως εξής: «Στα τμήματα που φοιτούν μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, και στα οποία έχει συμπληρωθεί ο μέγιστος αριθμός μαθητών, ο αριθμός αυτός μειώνεται σε αναλογία, για κάθε μαθητή με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, κατά τρείς μαθητές λιγότερους και οι μαθητές κατανέμονται εξίσου στα τμήματα της ίδιας τάξης κατόπιν απόφασης του συλλόγου διδασκόντων της σχολικής μονάδας και έγκρισης του αρμόδιου Σχολικού Συμβούλου.»

Προειδοποιούμε Περιφερειακούς Διευθυντές, Διευθυντές Εκπαίδευσης, Διευθυντές Σχολείων που αυθαιρετούν και κανιβαλίζουν ότι τόσο συνδικαλιστικά και πολιτικά, όσο και νομικά δεν θα μείνουμε απαθείς.

 

ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ

2/10/2013

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vrefos
Αδιανόητη τραγωδία: Νεκρό βρέφος από λάθος χειρισμούς του μαιευτήρα
«Το παιδί μας ήταν νεκρό με παραμορφωμένο κεφάλι και συμπιεσμένο σώμα από την παρατεταμένη και βίαιη χρήση της βεντούζας» καταγγέλλουν οι γονείς του
Αδιανόητη τραγωδία: Νεκρό βρέφος από λάθος χειρισμούς του μαιευτήρα
mayrelis
Εκδήλωση στη μνήμη του εκπαιδευτικού Μάκη Μαυρέλη την Κυριακή στις 6 μμ στην Καλλιθέα
Σε λίγο κλείνουν 4 μήνες από τη μέρα που χάθηκε ο εκπαιδευτικός Μάκη Μαυρέλης μετά από άνιση μάχη με τον καρκίνο. Μια μάχη που έδωσε αθόρυβα, με...
Εκδήλωση στη μνήμη του εκπαιδευτικού Μάκη Μαυρέλη την Κυριακή στις 6 μμ στην Καλλιθέα