Thumbnail
ΕΛΜΕ Λάρισας

Διοργανώνει σύσκεψη με τους διευθυντές των σχολικών μονάδων την Τρίτη 28 Ιανουαρίου στις 7 το απόγευμα

Αντιδραστικό χαρακτηρίζει η νέα διοίκηση της ΕΛΜΕ Λάρισας το θεσμό της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας και δηλώνει την αντίθεσή της στην απόφαση του υπουργείου Παιδείας, να τον επιβάλλει σε όλα τα σχολεία.

Όπως τόνισαν τα μέλη της διοίκησης της ΕΛΜΕ Δημήτρης Παπαδόπουλος (πρόεδρος), Παναγιώτης Ρεμπάπης (γενικός γραμματέας),Γιάννης Μπαμπανίκος (αντιπρόεδρος) και Χρήστος Ντελής (μέλος)στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου που παραχώρησαν το απόγευμα της Δευτέρας, «θεωρούμε ότι, με την αξιολόγηση και με τις σημερινές συνθήκες, της καπιταλιστικής κρίσης και της αποδόμησης και διαφοροποίησης του δημόσιου σχολείου, επιχειρείται να αθωωθούν οι κυβερνητικές ευθύνες για τις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές αφού η αξιολόγηση επιχειρεί να μεταφέρει τα ταξικά αποτελέσματα της πολιτικής της Ε.Ε.-επιχειρήσεων-κυβέρνησης στο μαθητή, στον εκπαιδευτικό, στο γονιό, στη σχολική μονάδα.

Ζούμε σε μια εποχή που πλήττονται τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών και υποβαθμίζεται – απαξιώνεται ο εκπαιδευτικός κι ο παιδαγωγικός του ρόλος, όπως εκφράζεται από:

Τη μορφωτική υποβάθμιση και τη συνεχή αύξηση της μαθητικής διαρροής

Την οικονομική του εξαθλίωση και την επιστημονική υποβάθμιση.

Την πολιτική της υποχρηματοδότησης των σχολικών μονάδων και την επιχείρηση σύνδεσής της με τη χρηματοδοτική ικανότητα των δήμων (αλλά και των επιχειρήσεων και των ίδιων των γονέων).

Την πολιτική των μηδενικών διορισμών μόνιμων και των ελάχιστων προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών τακτικού προϋπολογισμού, που έχει ως αποτέλεσμα τα χιλιάδες κενά στα σχολεία μας.

Τις υποχρεωτικές και εκβιαστικές μετακινήσεις από βαθμίδα σε βαθμίδα και από περιοχή σε περιοχή, την κινητικότητα, τη διαθεσιμότητα στο δημόσιο τομέα και επομένως και για τους εκπαιδευτικούς.

Την υποβάθμιση και ουσιαστική διάλυση των υποστηρικτών θεσμών των σχολείων και της μετατροπής τους σε “πιλοτικές δομές”, με αποτέλεσμα όπου λειτουργούν να λειτουργούν με κακοπληρωμένο προσωρινό και ελαστικά εργαζόμενο προσωπικό, μέσω των βραχυπρόθεσμων προγραμμάτων ΕΣΠΑ».

Η ΕΛΜΕ Λάρισας ζητάει κανένα σχολείο να μην συμμετάσχει στην αυτοαξιολόγηση.

Σύμφωνα με τον προγραμματισμό του υπουργείου Παιδείας οι Σύλλογοι Διδασκόντων θα κληθούν να αποφασίσουν τη συμμετοχή της σχολικής τους μονάδας στην αυτοαξιολόγηση και τη συγκρότηση ομάδων εργασίας.

Το πρακτικό που προτείνεται να υιοθετήσουν οι Σύλλογοι Διδασκόντων, είναι το παρακάτω :

ΣΧΕΔΙΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του …………………… Δημοτικού Σχολείου δηλώνει ότι είναι αντίθετος με τη λεγόμενη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων. Η αξιολόγηση δεν έχει στόχο να γίνει ο εκπαιδευτικός και το δημόσιο σχολείο καλύτερο για να υπηρετήσει τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών. Το σχολείο που διαμορφώνεται, μέσω και της αξιολόγησης, θα υποβαθμίσει παραπέρα τη μόρφωση που λαμβάνουν τα παιδιά, θα έχει σαν αποτέλεσμα το παραπέρα χτύπημα των εργασιακών-μισθολογικών δικαιωμάτων αλλά και την απόλυση χιλιάδων εκπαιδευτικών. Δεν θέλουμε σχολεία και μαθητές πολλών ταχυτήτων, το δικαίωμα στη μόρφωση πρέπει να είναι ενιαίο για όλα τα παιδιά. Στην κατεύθυνση αυτή, με βάση την απόφαση του σωματείου μας και του κλάδου μας, δηλώνουμε την πλήρη αντίθεσή μας στην «αυτοαξιολόγηση» της σχολικής μονάδας και δε συγκροτούμε τις ομάδες εργασίας.

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ στα πλαίσια της ενημέρωσης για την αυτοαξιολόγηση διοργανώνει αύριο ΤΡΙΤΗ 28 Ιανουαρίου στις 7 το απόγευμα στα γραφεία της Ένωσης ( Λαπιθών 6 ) σύσκεψη με τους διευθυντές των σχολικών μονάδων.

Παράλληλα, την προσεχή Παρασκευή 31 Ιανουαρίου η ΕΛΜΕ διοργανώνει συλλαλητήριο το οποίο θα επιδιώξει να πάρει πανεκπαιδευτικό – πανεργατικό χαρακτήρα.

Τα αιτήματα αιχμής των καθηγητών, αυτήν την περίοδο είναι τα εξής :

Όχι στη διαθεσιμότητες – καμία απόλυση εκπαιδευτικού. Επαναφορά των εκπαιδευτικών της ΤΕΕ στα σχολεία τους.

Κατάργηση ν.4142/13, ν.3848/10 και ΠΔ 152/13 για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών και σχολείων.

Αύξηση  των δαπανών για την εκπαίδευση (5% ΑΕΠ ή 15% του προϋπολογισμού).

Κατάργηση  ν.4186/13 (όχι στον εξεταστικό μαραθώνιο, στην ιδιωτικοποίηση, στην πρόωρη κατάρτιση μετά το γυμνάσιο και στη μαθητεία, επαναφορά τομέων και ειδικοτήτων που καταργήθηκαν στην ΤΕΕ). Να μην εφαρμοστεί καμία πλευρά του νόμου στους μαθητές της Α΄ Λυκείου.

Ανώτερο όριο 20 μαθητές στο τμήμα, 15 στις κατευθύνσεις και 10 μαθητές ανά καθηγητή στα εργαστήρια.

Διασφάλιση των οργανικών θέσεων που απειλούνται από την αύξηση του διδακτικού ωραρίου. Επαναφορά του ωραρίου στην προηγούμενη κατάσταση. Κατάργηση του νόμου 4152/13.

Κατοχύρωση των δημοκρατικών και συνδικαλιστικών ελευθεριών και δικαιωμάτων. Κατάργηση του θεσμικού πλαισίου για την επιστράτευση απεργών και εργαζομένων. Να σταματήσει άμεσα κάθε δίωξη για συνδικαλιστική και πολιτική δράση, να απαλλαγούν οι διωκόμενοι συνάδελφοι.

Άμεση κατάργηση των νόμων για το νέο Πειθαρχικό Δίκαιο (ν.4093/12 και 4057/12).



Πηγή: onlarissa.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Ξηροί καρποί
Αδυνάτισμα: Το παρεξηγημένο σνακ που προκαλεί κορεσμό και διευκολύνει την απώλεια βάρους
Ποιο είναι το παρεξηγημένο σνακ που προκαλεί κορεσμό και διευκολύνει την απώλεια βάρους
Αδυνάτισμα: Το παρεξηγημένο σνακ που προκαλεί κορεσμό και διευκολύνει την απώλεια βάρους
ilikiomeni
Μοναξιά: Πώς και πόσο αυξάνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου
Οι ερευνητές τοποθέτησαν τους συμμετέχοντες σε μία από τις τέσσερις ομάδες ανάλογα με τις βαθμολογίες μοναξιάς τους στις δύο χρονικές στιγμές
Μοναξιά: Πώς και πόσο αυξάνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου