Thumbnail
Υπουργείο Παιδείας: Επιμένει στην προώθηση της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών

Όχι μόνο επιμένει, παρά την αντίθεση των εκπαιδευτικών, στην προώθηση της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών το υπουργείο Παιδείας αλλά ταυτόχρονα συνεχίζει και την επιχείρηση να την παρουσιάσει μέσο βελτίωσης της ποιότητας της εκπαίδευσης.

Σε αυτό το πλαίσιο, ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλοςκαι σε συνέντευξη που παρέθεσε την Πέμπτη, για τα πρότυπα σχολεία, ισχυρίστηκε ψευδώς ότι την αξιολόγηση την αποζητά η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών και απέδωσε τις αντιδράσεις σε «καχυποψία» και στο ότι εδώ και 32 χρόνια δεν υπάρχει αξιολόγηση.

Επέρριψε μάλιστα ευθύνες στα συνδικαλιστικά όργανα των εκπαιδευτικών ότι ασκούν τρομοκρατία, ισχυριζόμενες ότι η αξιολόγηση σημαίνει απολύσεις.

Ωστόσο, υπάρχει ένα σύνολο μέτρων, όπως αυτά του δημοσιοϋπαλληλικού κώδικα και του νέου μισθολογίου, όπου φαίνεται ξεκάθαρα ότι η αξιολόγηση θα οδηγήσει σε απόλυση εκπαιδευτικούς που θα κριθούν «ελλιπείς» με τα κριτήρια εκείνων που παίρνουν τις αποφάσεις και που θεωρούν καλό π.χ. τον εκπαιδευτικό που φέρνει μέσα στην τάξη τις «καινοτομίες», την ΕΕ, τους ιδιώτες μέσα από διάφορα προγράμματα.

Σύμφωνα πάντως με τον προγραμματισμό του υπουργείου Παιδείας, πρόκειται να γίνουν άλλα δύο σεμινάρια επιμόρφωσης σχολικών συμβούλων. Θα ακολουθήσει η επιμόρφωση των διευθυντών σχολικών μονάδων για την αξιολόγηση και, όπως δήλωσε ο Κ. Αρβανιτόπουλος, η αξιολόγηση «θα ξεκινήσει την επόμενη μέρα».

Συνοδεύοντας και συνδέοντας κάθε αναφορά του στη λέξη εκπαίδευση με τις «ανάγκες της αγοράς», ο υπουργός Παιδείας ανακοίνωσε στην ίδια συνέντευξη την πρόθεση της κυβέρνησης να διευρύνει το δίκτυο των «Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων» (ΠΠΣ) σε κάθε εκπαιδευτική περιφέρεια της χώρας, εμβαθύνοντας τη διαφοροποίηση της εκπαίδευσης.

Σήμερα λειτουργούν 68 ΠΠΣ σε 9 από τις 13 εκπαιδευτικές περιφέρειες της χώρας, στα οποία, όπως είπε ο υπουργός, «εφαρμόσαμε νέο ωρολόγιο πρόγραμμα και καινοτόμες μεθόδους και το τρέχον έτος θα προχωρήσει η αυτοαξιολόγηση», καθώς και τα συγκεκριμένα σχολεία συνδέονται άμεσα με τα προγράμματα του σχολείου της «αγοράς» και αποτελούν το δούρειο ίππο για την υλοποίηση σειράς αντιδραστικών και αντεργατικών μέτρων. Υπενθυμίζεται ότι πρώτοι αξιολογήθηκαν οι εκπαιδευτικοί των συγκεκριμένων σχολείων.

Ο υπουργός ανακοίνωσε επίσης ότι μέχρι το 2020 θα προχωρήσει στην ίδρυση ή ορισμό μετά από αξιολόγηση 60 νέων ΠΠΣ. Συνολικά μέχρι το 2020 πρόκειται να δημιουργηθούν 24 πλήρεις κάθετες δομές, νηπιαγωγείο, δημοτικό, γυμνάσιο, λύκειο, στις 13 περιφέρειες της χώρας και επιπλέον 2 νηπιαγωγεία, 15 δημοτικά, 10 γυμνάσια και 6 ΓΕΛ.

 

902.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

simvoulioepikrateias.jpg
Απόφαση ΣτΕ – «Καμπανάκι» στο ΤΕΕ: Υποχρεωτική η εγγραφή αποφοίτων με επαγγελματική ισοδυναμία από το ΑΤΕΕΝ
Τι σημαίνει η απόφαση του ΣτΕ για τους απόφοιτους εξωτερικού
Απόφαση ΣτΕ – «Καμπανάκι» στο ΤΕΕ: Υποχρεωτική η εγγραφή αποφοίτων με επαγγελματική ισοδυναμία από το ΑΤΕΕΝ