Thumbnail
Αρχικά, θα ήθελα να θέσω αυτό το ερώτημα. 
Είμαι μαθητής Λυκείου, και δημοσιεύω αυτό το κείμενο με σκοπό την καταγγελία της τρομοκρατίας στα σχολεία. Μία τρομοκρατία που πηγάζει από πολλές πηγές. Από τον ίδιο τον μαθητή μέχρι και από την ίδια την έννοια της εκπαίδευσης.
Αρχικά, θα ήθελα να θέσω αυτό το ερώτημα. ¨Ποιος ο λόγος να μπει σε εφαρμογή το νέο σύστημα στην παιδεία; ¨. Οι απαντήσεις που δόθηκαν στην δημοσιότητα από τους αρμόδιους ήταν γεμάτες ασάφειες όπως και το ίδιο το σύστημα. Ποιος ο λόγος σε μία χώρα με τόσο μεγάλες χρηματικές οφειλές που αιμορραγεί οικονομικά και κοινωνικά να γίνει μία τόσο μεγάλη και πρόχειρη αλλαγή στην παιδεία; Τι προσέφερε στον Έλληνα μαθητή; Στον έλληνα γονιό; Απολύτως τίποτα. Το  μόνο που κατάφερε ήταν να τρομοκρατήσει. Να εμποτίσει την συνείδηση των μαθητών με τρόμο και οργή για την ίδιο το σχολείο. Με ματαιοδοξία και απελπισία για το αύριο. Να μην παλέψει για το δικαίωμα του στην μόρφωση. Να χρησιμοποιήσει κάθε αθέμιτο μέσο για να προχωρήσει. Να μην δοθούν ευκαιρίες στα χαμηλότερα κοινωνικά-οικονομικά στρώματα.  Στα παιδιά της επαρχίας.
Τι ήθελε να πετύχει με αυτό λοιπόν η κυβέρνηση; Μήπως να γίνουν οι Έλληνες σερβιτόροι και εργάτες; Υποχείρια και φερέφωνα των λίγων; Να τρομοκρατούνται όταν ακούν την λέξη «μέλλον» και «εργασία»; Αυτό που έχει καταφέρει μέχρι στιγμής είναι να δημιουργήσει μίσος, και τρόμο στους νέους. Μίσος που βγαίνει παθητικά μέσα στα σχολεία. Που αργά ή γρήγορα αυτό το μίσος θα μετατραπεί σε χάος φτάνοντας έτσι την κοινωνία μας στα άκρα. Άκρα πολιτικά, ιδεολογικά και κοινωνικά. 
Κλείνοντας λοιπόν θα ήθελα να αναφέρω ότι δεν είναι καθόλου τυχαία η ραγδαία εξέλιξη ακραίων ιδεολογικών απόψεων στους μαθητές και στα σχολεία. Φαινόμενα κοινωνικής παθογένειας αυξάνονται συνεχώς, επιθέσεις όχι μόνο σε μετανάστες αλλά σε οποιονδήποτε διαφέρει. . Επιθέσεις που κρύβουν κάτι παραπάνω από  απλές διαφωνίες. Eπιθέσεις που εξελίσσονται και αναζωπυρώνονται. Που μέρα με την μέρα γίνονται πιο πολλές και πιο βίαιες.  Μια μέρα λοιπόν το ποτήρι θα ξεχειλίσει, αν δεν αναλάβουν από σήμερα τις ευθύνες τους όλοι. Γονείς-Μαθητές-Καθηγητές-Πολιτικοί.
 
Γιώργος Βογιάκης. Μαθητής Β'λυκείου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ipourgeio_paideias.jpg
Εντοπίστηκαν λάθη στους πίνακες κατανομής των 3.278 θέσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση - Μετά τις διορθώσεις πάνε για ΦΕΚ
Με την ολοκλήρωση των διορθώσεων θα υπογραφούν από τον υπουργό και την υφυπουργό Παιδείας και θα σταλούν στο Εθνικό Τυπογραφείο προς δημοσίευση.
Εντοπίστηκαν λάθη στους πίνακες κατανομής των 3.278 θέσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση - Μετά τις διορθώσεις πάνε για ΦΕΚ
Ανδρέας Δρακόπουλος
ΕΚΠΑ: Αναγόρευση σε Επίτιμο Διδάκτορα του Μεγάλου Ευεργέτη στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) Ανδρέα Δρακόπουλου
Απόδοση του τίτλου του Μεγάλου Ευεργέτη στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) και αναγόρευση του Ανδρέα Δρακόπουλου, Προέδρου του ΙΣΝ, σε Επίτιμο...
ΕΚΠΑ: Αναγόρευση σε Επίτιμο Διδάκτορα του Μεγάλου Ευεργέτη στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) Ανδρέα Δρακόπουλου