Thumbnail
Επιστολή - καταγγελία στο alfavita.gr

Λάβαμε και δημοσιεύουμε την παρακάτω καταγγελία  για τον συντονιστή εκπαίδευσης Μονάχου που όπως θα διαβάσετε παρακάτω, σύμφωνα με την καταγγελία έκανε καταχρηστική άσκηση των καθηκόντων του και απέσπασε εκπαιδευτικό δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε σχολεί του Μονάχου χωρίς τα απαιτούμενα προσόντα που ορίζει ο νόμος

Διαβάστε παρακάτω αυτούσια την επιστολή καταγγελία

Προς τους διαχειριστές του εκπαιδευτικού ενημερωτικού δικτύου alfavita.gr

Καταχρηστική άσκηση καθηκόντων του (αναπληρωτή) συντονιστή εκπαίδευσης Μονάχου και απόσπαση εκπαιδευτικού δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε σχολείο του Μονάχου χωρίς τα απαιτούμενα προσόντα που ορίζει ο νόμος.


     Με την παρούσα επιστολή μου, επιθυμώ να παραθέσω ορισμένα γεγονότα που λαμβάνουν χώρα σε σχολικές μονάδες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Μονάχου (Γερμανία), για αποσπασμένο εκπαιδευτικό που ασκεί τα διδακτικά του καθήκοντα χωρίς να πληροί τις προϋποθέσεις που ορίζει ο νόμος και παράλληλα για εκπαιδευτικούς που έχουν αποσπαστεί νόμιμα και στους οποίους κατά παράβαση νομικών διατάξεων έχει γίνει μείωση διδακτικών ωρών. 
     Στην υπ' αριθμ. πρωτ. Φ.821/19042/Η2/4.2.2015 απόφαση της διεύθυνσης παιδείας ομογενών, διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, ξένων και μειονοτικών σχολείων (ΔΙ.Π.Ο.Δ.Ε.), ορίζονται διεξοδικά οι προϋποθέσεις για την ένταξη των εκπαιδευτικών στον πίνακα κατάταξης προς απόσπαση. Επιπρόσθετα, στην ανωτέρω απόφαση του ΔΙ.Π.Ο.Δ.Ε., επισυνάπτεται και ο πίνακας των απορριφθεισών αιτήσεων των προς απόσπαση εκπαιδευτικών, στην οποία συμπεριλαμβάνεται και ο εκπαιδευτικός κ. Μιλτιάδης Αδαμ, με ειδικότητα ΠΕ03 και με Α.Μ. 150549, του οποίου η αίτηση προς απόσπαση σε σχολική μονάδα του εξωτερικού απερρίφθη λόγω μη επαρκούς γνώσης γλώσσας.
    Παρά το γεγονός ότι, η υπ' αριθμ. πρωτ. Φ.821/19042/Η2/4.2.2015 απόφαση της ΔΙ.Π.Ο.Δ.Ε. αφής στιγμής εξεδόθη (την 4η Φεβρουαρίου 2015), κοινοποιήθηκε χωρίς χρονοτριβή προς όλες τις περιφερειακές διευθύνσεις δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και στα κατά τόπους συντονιστικά γραφεία, ο εκπαιδευτικός κ. Μιλτιάδης Αδαμ μέχρι και σήμερα συνεχίζει απρόσκοπτα να διδάσκει σε σχολεία του Μονάχου με πλήρες ωράριο. Αξίζει να αναφερθεί ότι ο (αναπληρωτής) συντονιστής εκπαίδευσης Μονάχου, κ. Γούναρης, έχοντας πλήρη γνώση της παρά το νόμο απόσπασης του κ. Αδάμ σε σχολείο του Μονάχου, όχι μόνο δεν ενήργησε τις απαραίτητες διαδικασίες για την παύση του ανωτέρω εκπαιδευτικού από τα σχολεία του Μονάχου, αλλά κατά τρόπο πρωτοφανή που δεν συνάδει με την άσκηση καθηκόντων προϊσταμένου εκπαίδευσης, περιόρισε αυθαίρετα και καταχρηστικά, μεσούσης της σχολικής περιόδου, τις ενταγμένες ώρες διδασκαλίας δύο νόμιμα αποσπασμένων εκπαιδευτικών, οι οποίοι καθ' όλα τα έτη ευσυνείδητα και επαρκώς επιτελούν το λειτούργημα του εκπαιδευτικού, επί σκοπώ οι διδακτικές ώρες που αναλογούσαν στους εν λόγω εκπαιδευτικούς να διατεθούν στον κ. Αδάμ προκειμένου να έχει πλήρες διδακτικό ωράριο.
     Χαρακτηριστικό της προνομιακής μεταχείρισης που τυγχάνει ο παράνομα αποσπασθείς κ. Αδάμ, από τον (αναπληρωτή) συντονιστή εκπαίδευσης Μονάχου κ. Γούναρη, εις βάρος των δύο νόμιμα αποσπασμένων εκπαιδευτικών συναφούς ειδικότητας, είναι το γεγονός ότι εκλήθησαν από τον συντονιστή κ. Γούναρη στο γραφείο του να συναινέσουν εγγράφως και να αποδεχθούν, στο μέσον της σχολικής περιόδου, τη μείωση των ωρών διδασκαλίας τους προκειμένου να διατεθούν στον κ. Αδάμ για να συμπληρωθεί το πλήρες διδακτικό του ωράριο. Στην άρνηση των εκπαιδευτικών να αποδεχθούν τη μείωση των ωρών διδασκαλίας που νομότυπα τους ανατέθηκαν από την αρχή της σχολικής περιόδου, ο (αναπληρωτής) συντονιστής κ. Γούναρης τους απείλησε έμμεσα με πειθαρχικές κυρώσεις και τους έθεσε εκβιαστικά διλλήματα περί αποπομπής τους από το εκπαιδευτικό σύστημα.
     Παρά τις αντιρρήσεις των εκπαιδευτικών να συναινέσουν στη μείωση των ωρών διδασκαλίας τους και παράλληλα στη μείωση των αποδοχών τους, ο (αναπληρωτής) συντονιστής κ. Γούναρης μετερχόμενος δόλια μέσα, περιόρισε μονομερώς τις ώρες διδασκαλίας των δύο νόμιμα αποσπασμένων εκπαιδευτικών μειώνοντας ταυτόχρονα τις απολαβές τους, με αποτέλεσμα να υπάρξει απρόοπτη μεταβολή των συνθηκών διαβίωσης των δύο εκπαιδευτικών, να ανατραπεί πλήρως ο οικονομικός προγραμματισμός τους και να περιέλθουν σε δυσμενέστατη θέση καθώς αδυνατούν να καλύψουν τις στοιχειώδεις βιοτικές τους ανάγκες των ιδίων και των λοιπών μελών της οικογένειας τους. Η ραγδαία αυτή μεταβολή από υπαιτιότητα του προϊσταμένου κ. Γούναρη που εξάντλησε την αναλγησία του, έχει φέρει σε απόγνωση τους δύο νόμιμα αποσπασμένους εκπαιδευτικούς οι οποίοι πλέον αδυνατούν να ασκήσουν απερίσπαστοι τα εκπαιδευτικά σου καθήκοντα, προβληματιζόμενοι πλέον για τις οικονομικές υποχρεώσεις που προκλήθηκαν από τις μειωμένες απολαβές τους μετά τον περιορισμό του ωραρίου τους.
     Γνωρίζοντας εξ αρχής τις προθέσεις σας για αντικειμενική πληροφόρηση, θα σας παρακαλούσα να καταχωρίσετε αυτούσια την παρούσα επιστολή προκειμένου να επιληφθούν οι αρμόδιοι φορείς για την αποκατάσταση της νομιμότητας και την ομαλή λειτουργία των Ελληνικών σχολείων του εξωτερικού. 
     Είμαι διαθέσιμη να παράσχω οιαδήποτε διευκρίνηση χρειαστεί.

Μόναχο, 12 Μαρτίου 2015
Με εκτίμηση
Μαρία Νάκα του Ιωάννη
κάτοικος Μονάχου Γερμανίας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 5/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αρχαιολογικο
Μια ντροπιαστική επιστολή για τη χαμένη ευκαιρία 61 μαθητών
Τέσσερις καθηγητές του βερολινέζικου Γυμνασίου/Λυκείου Gymnasium Steglitz και οι μαθητές τους δεν κρύβουν την απογοήτευση αλλά και την οργή τους για...
Μια ντροπιαστική επιστολή για τη χαμένη ευκαιρία 61 μαθητών