Σπάρτη 6 Μαΐου 2015
Νταλιάνης Πέτρος Προς: Τον πρόεδρο του ΠΥΣΠΕ
Παπαδοπούλου Ελισάβετ Λακωνίας
Αιρετοί ΠΥΣΠΕ Λακωνίας
Κοιν.: 1.Περιφερειακό Διευθυντή ΠΕ
& ΔΕ Πελοποννήσου
2.ΥΠΟΠΑΙΘ
3.Σύλλογοι Εκπ/κών Π.Ε. Λακωνίας
ΘΕΜΑ: « Προσδιορισμός λειτουργικών κενών ».
Στη συνεδρίαση της 4ης Μαΐου 2015 του ΠΥΣΠΕ Λακωνίας, είχε εγγραφεί ως θέμα της Η.Δ. «Προσδιορισμός λειτουργικών κενών σχολικών μονάδων».
Ο προεδρεύων του ΠΥΣΠΕ κ. Μπούσκος Κων/νος, (απουσίαζε ο πρόεδρος) είχε φροντίσει να έχει μόνο ο ίδιος καταστάσεις με τον ακριβή αριθμό μαθητών κατά σχολείο και τάξη καθώς και τους υπηρετούντες εκπαιδευτικούς σε αυτά. Όμως αποτελούσε και αποτελεί προϋπόθεση για τη συζήτηση του συγκεκριμένου θέματος να έχουν εγκαίρως παρόμοιες καταστάσεις και όλα τα μέλη του ΠΥΣΠΕ αιρετά και μη.
Ο προεδρεύων κ. Μπούσκος Κων/νος δε φρόντισε και το θεώρησε εντελώς φυσιολογικό να μην έχουν τα αιρετά μέλη τις καταστάσεις των σχολείων, (αφού δεν είχαν κάνει αίτηση για την χορήγησή τους!!!) αλλά να τις έχει ο ίδιος (πώς άραγε;) και να αρνείται ακόμη και να χορηγηθούν φωτοτυπίες στους αιρετούς κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης.
· Ποιος νόμος προβλέπει ότι η πρόσβαση των αιρετών μελών σε στοιχεία απαραίτητα για τη λειτουργία του ΠΥΣΠΕ γίνεται κατόπιν αιτήσεως;
Η συζήτηση τελικά κατέληξε στο να μην γίνει ο προσδιορισμός των λειτουργικών κενών, αλλά να ενημερώσει ο προεδρεύων τα μέλη του ΠΥΣΠΕ για τα λειτουργικά κενά που δίνονται από τη Δνση Π.Ε. στο Υπουργείο και εάν οι αιρετοί είχαν κάποια συγκεκριμένη πρόταση (πώς άραγε; από πληροφορίες και όχι από τα επίσημα στοιχεία της Δνσης Π.Ε.;) να συζητηθεί.
Οι καταστάσεις με τον αριθμό των μαθητών κατά σχολείο και τάξη και τους υπηρετούντες εκπαιδευτικούς σε αυτά, αποτελούσαν και αποτελούν εργαλείο για τη συζήτηση του συγκεκριμένου θέματος, και με βάση αυτές όλα τα μέλη του ΠΥΣΠΕ θα επεξεργάζονταν τα στοιχεία και νομίμως θα αποφάσιζαν.
Ως αιρετοί επιμένουμε στην εισαγωγή του θέματος «Προσδιορισμός λειτουργικών κενών σχολικών μονάδων Λακωνίας», και ας φτάσαμε αισίως στον Μάιο, για την ουσιαστική συζήτησή του και την έγκαιρη χορήγηση των καταστάσεων στα αιρετά μέλη, (εάν τα υπόλοιπα τακτικά δεν επιθυμούν), με τον ακριβή αριθμό μαθητών, κατά σχολείο και τάξη και των υπηρετούντων εκπαιδευτικών σε αυτά, για την επεξεργασία των στοιχείων. Δεν υποβάλλουμε αίτηση για τη χορήγηση καταστάσεων, αφού τα στοιχεία δεν είναι για προσωπική χρήση αλλά αποτελούν προϋπόθεση για τη συζήτηση του συγκεκριμένου θέματος.
Η λειτουργία του ΠΥΣΠΕ είναι συλλογική και η συμμετοχή ισότιμη και ο ρόλος των αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών είναι θεσμικά κατοχυρωμένος. Το θεσμικό αυτό ρόλο ως αιρετοί θα τον προστατεύσουμε, όπως και τη λειτουργία του ΠΥΣΠΕ.
Οι αιρετοί
Νταλιάνης Πέτρος
Παπαδοπούλου Ελισάβετ
Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου στο Carrefour και κέρδισε 2.000 ευρώ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη