Thumbnail
Διοριστέοι εκπαιδευτικοί ΑΣΕΠ 2008

ΔΙΟΡΙΣΤΕΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΣΕΠ 2008

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

ΠΡΟΣ ΤΟΝ

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

κ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟ ΚΟΥΡΑΚΗ

Θέμα: «Ο εκκρεμής διορισμός των διοριστέων εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ 2008»

Κύριε Υπουργέ

          Ως σύλλογος των διοριστέων εκπαιδευτικών (με ΦΕΚ διορισμού) του ΑΣΕΠ 2008, απευθυνόμαστε σε εσάς προκειμένου να ενημερωθούμε για την ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας μας. Μετά από 6ετή δικαστική ταλαιπωρία, στις 16/2/2015 εκδόθηκε στο όνομα μας η απόφαση 527/2015 της Ολομ. ΣτΕ, η οποία αναγνωρίζει πως παράνομα δεν διοριστήκαμε το 2010 στην δημόσια εκπαίδευση. Από τότε αναμένουμε την έκδοση της σχετικής εγκυκλίου προκειμένου να μεταβούμε στα σχολεία μας και να αναλάβουμε υπηρεσία. Γι αυτό και αποστέλλουμε την παρούσα προκειμένου το θέμα μας να διευθετηθεί.

          Δυστυχώς, βέβαια για άλλη μια φορά στα τελευταία αυτά χρόνια εμφανίστηκαν συνάδελφοι μας με σκοπό να οικειοποιηθούν την απόφαση του ΣτΕ, η οποία έχει τα δικά μας ονόματα και σαφώς αφορά εμάς και μόνο εμάς. Ο λόγος είναι προφανής, καθώς όλοι οι εκπαιδευτικοί επιθυμούν να διοριστούν, αλλά δεν είναι δυνατόν κάποιοι να θέλουν να διοριστούν σε βάρος μας χρησιμοποιώντας την δική μας απόφαση! Μάλιστα, οι συνάδελφοι παρουσιάζονται ως δικαιούχοι αυτής της απόφασης και εκτοξεύουν απειλές εναντίον της Διοίκησης σε περίπτωση που δεν διοριστούν. Για να ξεκαθαρίσουμε το θέμα, θα πούμε πως τόσο η σχέση με την πιλοτική δίκη του ΣτΕ, όσο και τα δικαιώματα που απορρέουν από αυτήν αναγνωρίζονται αποκλειστικά από τα  δικαστήρια της χώρας. Οι συγκεκριμένοι συνάδελφοι δεν έχουν καμία δικαστική απόφαση στο όνομα τους. Ας προσφύγουν λοιπόν στην δικαιοσύνη, αν πιστεύουν στο δίκιο τους.

      Όμως, το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι πως χρησιμοποιούν τον χαρακτηρισμό «επιτυχόντες 2008», με στόχο να εμφανιστούν όμοιοι με εμάς, που ονομαζόμαστε από το ΦΕΚ διορισμού μας «διοριστέοι 2008».  Επιτυχόντες 2008, κύριε Υπουργέ, δεν υπάρχουν γιατί βάση του άρθρου 17 παράγραφος 11 του νόμου 2190/1994 οι πίνακες των επιτυχόντων χρησιμοποιούνται μόνο στην διαδικασία κατάρτισης των πινάκων των διοριστέων. Μόλις συγκροτηθούν οι πίνακες διοριστέων, δηλαδή όσων καταλαμβάνουν τις προκηρυγμένες θέσεις διορισμών, και εκδοθούν τα αντίστοιχα ΦΕΚ διορισμών από τον ΑΣΕΠ, οι πίνακες επιτυχόντων διαλύονται αυτοδίκαια. Γι αυτό άλλωστε στην 3η παράγραφο της προκήρυξης 2Π/2008 του ΑΣΕΠ λέγεται ξεκάθαρα πως, όσοι καταλαμβάνουν τις προκηρυγμένες θέσεις διορισμού, ονομάζονται διοριστέοι και διορίζονται, ενώ όλοι οι υπόλοιποι ονομάζονται αποτυχόντες. Επίσης, το άρθρο 20 του νόμου 4325/2015 αναφέρεται σε επιτυχόντες του ΑΣΕΠ με ΦΕΚ από το 2009, γιατί ακριβώς οι έννοιες διοριστέος και επιτυχών ταυτίζονται, γιατί στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ των εκπαιδευτικών βάση του άρθρου 7 του νόμου 2525/1997 η επιτυχία είναι να καταλάβεις μια από τις προκηρυγμένες θέσεις του διαγωνισμού, να λάβεις το ΦΕΚ των διοριστέων και να διοριστείς. Συνεπώς, επιτυχόντες ή διοριστέοι του ΑΣΕΠ με ΦΕΚ από το 2009 είναι αποκλειστικά 457 συνάδελφοι, των οποίων ο διορισμός εκκρεμεί εδώ και 6 χρόνια.  Ο νεολογισμός επιτυχών μη διοριστέος ή επιτυχών χωρίς ΦΕΚ διορισμού από τον ΑΣΕΠ δεν υφίσταται νομικά και απορούμε πως δημιουργήθηκε σχετικό θέμα. Γι αυτό άλλωστε είμαστε και οι μόνοι που μπορούν να απευθυνθούν στην ποινική δικαιοσύνη. Οι δικές μας ονομαστικές πιστώσεις, που δόθηκαν μαζί με το ΦΕΚ διορισμού μας από τον ΑΣΕΠ, υφαρπάχτηκαν το 2010, όπως λέει η μνημονευθείσα απόφαση του ΣτΕ. Κάτι τέτοιο όμως δεν το πράξαμε μέχρι στιγμής για να μην δημιουργήσουμε εντάσεις στο χώρο της Παιδείας σεβόμενοι τον δύσκολο αγώνα της κυβέρνησης. Αν όμως συνεχίσουν οι συνάδελφοι μας να οικειοποιούνται αυθαίρετα τα δικαιώματα μας, δεν θα διστάσουμε να το πράξουμε. Τέλος, το νέο σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών είναι κάτι που δεν μας αφορά, γιατί εμείς ανήκουμε στο παλαιότερο σύστημα διορισμών.

       Σας παρακαλούμε λοιπόν όπως διαλύσετε τις όποιες αμφιβολίες υπάρχουν για τον διορισμό μας προχωρώντας άμεσα στην έκδοση εγκυκλίου διορισμού μας.

Με τιμή

Οι εκπρόσωποι του συλλόγου



 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paidi-tileorasi.jpg
Hikikomori: Πώς να το αναγνωρίσετε το σύνδρομο που δημιουργεί γενιές απομονωμένων ανθρώπων
Αυτός ο όρος λοιπόν, που μεταφράζεται ως “τραβιέμαι προς τα μέσα” ή “είμαι περιορισμένος”, φαίνεται πλέον να είναι κάτι περισσότερο από μια απλή τάση
Hikikomori: Πώς να το αναγνωρίσετε το σύνδρομο που δημιουργεί γενιές απομονωμένων ανθρώπων