Thumbnail
Ενωση εκπαιδευτικών εικαστικών μαθημάτων

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΧΕΔΙΟΥ – ΤΡΙΩΡΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

Οκτώβριος – Νοέμβριος 2015

ΑΣΚΤ (Πειραιώς 256)

Τα σεμινάρια - εργαστήρια του Γραμμικού Σχεδίου που πραγματοποιήθηκαν στη διάρκεια του  ετήσιου συνεδρίου της Ένωσης στην ΑΣΚΤ τον Σεπτέμβριο 2015, έδωσαν κάποιες πρώτες βοηθητικές οδηγίες σε συναδέλφους που πρόκειται να διδάξουν στο Λύκειο. 

Ωστόσο διαπιστώθηκε από όλους μας ότι είναι αναγκαίο να συνεχιστούν με πιο συγκεκριμένες εργαστηριακές ασκήσεις.

Η Ένωση ανταποκρινόμενη στα αιτήματα αρκετών συναδέλφων μας, προγραμματίζει τη διοργάνωση κύκλου σεμιναρίων Σχεδίου, στο αμέσως επόμενο διάστημα.

Επίσης διαπιστώνουμε, από την επικοινωνία που έχουμε με τα μέλη μας, ότι είναι χρήσιμο να αναπτυχθεί ένας πιο αναλυτικός διάλογος γύρω από το Σχέδιο γενικά (Ελεύθερο και Γραμμικό) και τη μεθοδολογία της διδακτικής του στο Λύκειο, αλλά και για τα θέματα που αφορούν ωράριο (εντός- εκτός ωρολογίου προγράμματος) αριθμός μαθητών ανά τμήμα, αριθμός δημιουργίας τμημάτων κλπ., ιδιαίτερα φέτος που εφαρμόζεται το 2ωρο μάθημα επιλογής στη Γ΄ Λυκείου.

Έτσι το πρόγραμμα διαμορφώνεται ως εξής:

Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2015   (Αίθουσα Ντε Κίρικο)

10:00 – 12:00  «Η μεθοδολογία διδακτικής του Ελευθέρου Σχεδίου στο Λύκειο»

12:00 – 15:00  «Η μεθοδολογία διδακτικής Γραμμικού Σχεδίου στο Λύκειο»

(επανάληψη των οδηγιών που δόθηκαν στις συναντήσεις του Σεπτέμβρη, για όσους δεν κατάφεραν να τις παρακολουθήσουν).

Ανάμεσα στην κατάθεση εμπειρίας των εισηγητών, θα αναπτυχθεί διάλογος, για τα επιμέρους μικροπροβλήματα που προκύπτουν στη διάρκεια της διδασκαλίας του μαθήματος.

Θα ακολουθήσουν στην αίθουσα Αρχιτεκτονικής τρία τρίωρα εργαστήρια, για καλύτερη εξάσκηση και αποτελεσματικότερη εκμάθηση, στις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:

Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2015  16:30 – 19:30  (Αίθουσα Αρχιτεκτονικής)

Δευτέρα  2  Νοεμβρίου  2015   16:30 – 19:30 (Αίθουσα Αρχιτεκτονικής)

Δευτέρα  9  Νοεμβρίου  2015   16:30 – 19:30 (Αίθουσα Αρχιτεκτονικής)

Όσοι ενδιαφέρεστε για το συγκεκριμένο κύκλο σεμιναρίου, είναι σκόπιμο να παρακολουθήσετε και τα τέσσερα εργαστήρια (συμπεριλαμβανομένου και του εισαγωγικού με τις πρώτες οδηγίες).

Το συνολικό ποσό συμμετοχής είναι 30€ και αφορά το πλήρες πρόγραμμα 12 ωρών και την παραλαβή φωτοτυπημένων αναλυτικών οδηγιών και ασκήσεων.

Η Κάλλια Παπαθεοδώρου διδάσκει αφιλοκερδώς. Τα έσοδα είναι για την ενίσχυση της Ένωσης. Προς διευκόλυνση, το ποσό των 30€  μπορεί να δοθεί τμηματικά ανά εργαστήριο.

 

Τα υλικά που θα χρειαστούν είναι:

Σελοτέϊπ γαλακτερό

Χάρακα 60 ή 70 εκ.

Ορθογώνιο τρίγωνο πλευράς 35 εκ.

Ισόπλευρο τρίγωνο πλευράς 35 εκ.

Δύο αντίστοιχα τρίγωνα μικρά πλευράς 10εκ.

Ένα μηχανικό μολύβι με μύτες διαμέτρου 05 χιλ. και μύτες και

Γόμα σχεδίου άσπρη

Διαβήτη καλό

Οι ενδιαφερόμενοι μπορείτε να μας δηλώσετε τη συμμετοχή σας στα e-mail της Ένωσης ([email protected] και [email protected]) μέχρι την Παρασκευή 23 Οκτωβρίου  και το Σάββατο 24 Οκτωβρίου στη συγκέντρωση. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
δάσκαλοι
Εκπαιδευτικοί: Διορισμοί εκπαιδευτικών: Εκκαθαρισμένοι Πίνακες για τους επικείμενους διορισμούς και τις προσλήψεις
Μπορούν όλοι οι αναπληρωτές να δουν την εκκαθαρισμένη τους θέση και να υπολογίζουν τόσο μελλοντικό διορισμό όσο και μελλοντικές προσλήψεις
Εκπαιδευτικοί: Διορισμοί εκπαιδευτικών: Εκκαθαρισμένοι Πίνακες για τους επικείμενους διορισμούς και τις προσλήψεις