Thumbnail
Ασφαλιστικό εκπαιδευτικών

Αγαπητοί, διάβασα επί τροχάδην το σχέδιο του Υπουργού κ. Κατρούγκαλου για την μεταρρύθμιση της Κοινωνικής Ασφάλισης.

Πολλά τα νέα δεδομένα και πολλά αντίστοιχα τα ερωτήματα από την ανάγνωση του κειμένου.

Για παράδειγμα δεν κατάλαβα εάν και πότε θα ενταχθούν οι Δημόσιοι Υπάλληλοι στο νέο υπερταμείο Σύνταξης.

Εάν θα ισχύσει και για αυτούς ο νέος τρόπος υπολογισμού άμεσα από 1-1-2016 ή όταν ενταχθούν στο νέο Ταμείο ΕΦΚΑ, πιθανόν με μία μικρή χρονοκαθυστέρηση.

Εάν υποθέσουμε ότι η εφαρμογή του νέου τρόπου υπολογισμού είναι άμεση από 1-1-2016 και για τους Δημοσίους Υπαλλήλους, τότε αυτόματα δημιουργείται μία μεγάλη αδικία για τους Εκπαιδευτικούς εκείνους της Δευτεροβάθμιας και της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που είχαν τις προϋποθέσεις να συνταξιοδοτηθούν από 2-7-2015 μέχρι και την 31-12-2015, καθώς λόγω του επαγγέλματός τους είναι υποχρεωμένοι από τον Νόμο να παραμείνουν στην υπηρεσία για τις ανάγκες της Ελληνικής Εκπαίδευσης και να συνταξιοδοτηθούν το νωρίτερο την 1-7-2016.

Εάν για αυτή την αποστολή και εργασία τους υπέρ των αναγκών Εκπαίδευσης της Ελληνικής νεολαίας, ενώ θα μπορούσαν να συνταξιοδοτηθούν πριν το τέλος του 2015, αν ήταν οποιαδήποτε άλλη κατηγορία Δημοσίων Υπαλλήλων, τιμωρηθούν ουσιαστικά με μικρότερη σύνταξη για αυτή την υποχρεωτική παραμονή στην Υπηρεσία, τότε αυτό είναι μία καταφανέστατη αδικία σε βάρος ανθρώπων λευκανθέντων στην Υπηρεσία του Έθνους.

Παρακαλώ να μη θεωρηθεί υπερβολικός ο λόγος «Υπηρεσία του Έθνους», διότι πράγματι η Παιδεία είναι ένας ευαίσθητος τομέας που υπηρετεί το παρόν και το μέλλον του Έθνους, για αυτό το λόγο οι Εκπαιδευτικοί θεωρούνται και πρέπει να είναι όχι απλώς υπάλληλοι, αλλά Λειτουργοί με ότι αυτός ο όρος συνεπάγεται.

Είναι λοιπόν αδικία ο Λειτουργός να έχει δυσμενέστερους όρους συνταξιοδότησης από έναν Υπάλληλο και η Πολιτεία όπου εμφανίζεται μία τέτοια αδικία ή απόκλιση νομίζω ότι πρέπει να τη διορθώνει.

Παρακαλώ λοιπόν τον Υπουργό κ. Κατρούγκαλο και τον Υπουργό Παιδείας κ. Φίλη, εάν χρειασθεί στις μεταβατικές διατάξεις του νέου Νόμου, να λάβουν μέριμνα για το θέμα που παρουσίασα, καθώς και την ΟΛΜΕ και ΔΟΕ να υπερασπίσουν και στο θέμα αυτό τα καλώς εννοούμενα δίκαια των συναδέλφων τους.
Πάτρα  5-1-2016
Με εκτίμηση
Πολυμενόπουλος  Διονύσιος  Καθηγητής  Μ.Ε.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανελληνιες
Επαναληπτικές Πανελλαδικές 2024: Πρόγραμμα μαθημάτων ΓΕΛ και ειδικών μαθημάτων ΓΕΛ-ΕΠΑΛ
Πρόγραμμα για τις Επαναληπτικές Πανελλαδικές εξετάσεις των μαθημάτων ΓΕΛ και των ειδικών μαθημάτων (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ) έτους 2024
Επαναληπτικές Πανελλαδικές 2024: Πρόγραμμα μαθημάτων ΓΕΛ και ειδικών μαθημάτων ΓΕΛ-ΕΠΑΛ
Θέρμανση στα σχολεία
Σχολεία – «Βόμβα»: Μαθητές θα διδάσκονται Ηθική από την Α’ τάξη Δημοτικού μέχρι και το Λύκειο
Μάθημα ηθικής στα σχολεία αντί για θρησκευτικά για όσους έχουν απαλλαγή από τα θρησκευτικά
Σχολεία – «Βόμβα»: Μαθητές θα διδάσκονται Ηθική από την Α’ τάξη Δημοτικού μέχρι και το Λύκειο