Thumbnail
Ας αρχίσουμε από τα αυτονόητα 

Ας αρχίσουμε από τα αυτονόητα.


Η επιλεκτική ευαισθησία βλάπτει σοβαρά την νοημοσύνη! Και εξηγούμαι:
Αναρωτήθηκε κανείς από τους συντάκτες της ανακοίνωσης, ότι αν δεν συνέβαινε η παράταση του διδακτικού έτους σε κάποια ΣΔΕ που άρχισαν τα μαθήματα τον Μάρτη, δεν θα μπορούσαν αυτά να εκδώσουν απολυτήρια λόγω ανεπαρκούς φοίτησης; Ή μήπως το προτιμάτε αυτό; Ή μήπως να δοθούν απολυτήρια ανεξαρτήτως της επαρκούς ή όχι φοίτησης;

Αλλά ας πάμε παρακάτω, στην ουσία δηλαδή, για να δούμε ποιοι και γιατί θεωρούν τους εκπαιδευόμενους στα ΣΔΕ, μαθητές δεύτερης κατηγορίας.

•    Ποιοι διδάσκουν στα ΣΔΕ;
1.    Αποσπασμένοι μόνιμοι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι αποσπώνται είτε λόγω μορίων, είτε λόγω «μέσου» για διάφορους λόγους. Π.χ. μειωμένο ωράριο (μιλάμε για μέγιστο αριθμό ωρών εννιά ώρες!), γιατί τους βολεύει το απογευματινό μειωμένο ωράριο. Στην παραπάνω κατηγορία ανήκει η συντριπτική πλειοψηφία των αποσπασμένων. Άντε να δεχθώ ότι ένα ελάχιστο ποσοστό αυτών επιλέγει τα ΣΔΕ από μεράκι στην εκπαίδευση ενηλίκων (sic).
Να σημειωθεί δε, ότι για τις αποσπάσεις αυτές δεν απαιτείται ειδίκευση στην εκπαίδευση ενηλίκων!

2.    Ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί, που στην συντριπτική τους πλειοψηφία έχουν την απαραίτητη επάρκεια στην εκπαίδευση ενηλίκων ( μεταπτυχιακά, αλλεπάλληλα σεμινάρια, κτλ), μιας και αυτή προαπαιτείται για την πρόσληψή τους, αφού μοριοδοτείται και μάλιστα μέχρι τώρα τα μέγιστα, παρόλο που η εκπαίδευση ενηλίκων στα ΣΔΕ είναι μέρος της τυπικής εκπαίδευσης, οπότε είναι παράτυπη η μοριοδότηση ειδίκευσης σε αυτή!

•    Πως υπο-λειτουργούσαν μέχρι τώρα τα ΣΔΕ;
Με τις δεύτερες αναθέσεις των μονίμων. Δηλαδή ο κοινωνιολόγος δίδασκε περιβαλλοντική εκπαίδευση, η ξενόγλωσση ιστορία, ο μαθηματικός Φυσική, (και ας περιορίζονται οι γνώσεις περί Φυσικής στο: « η Γη γυρίζει γύρω από τον Ήλιο και τον εαυτό της!). 
Για να το πω πιο απλά, λόγω της εμπειρίας μου στα ΣΔΕ: «έλα μωρέ! Δυο-τρία πραγματάκια. Έτσι κι αλλιώς αυτοί δεν ξέρουν ούτε πρόσθεση!».

•    Γιατί στα ΣΔΕ που άρχισαν μαθήματα τον Μάρτη, δεν έκαναν ούτε μια ώρα διδασκαλίας οι ελάχιστοι όντως αποσπασμένοι;

•    Γιατί παλαιοτέρα αλλά και τώρα, δεν έγινε καμιά ανακοίνωση (καλά δεν μιλάω για κινητοποίηση!), από ΕΛΜΕ, ΟΛΜΕ, άντε και μεμονωμένους μόνιμους εκπαιδευτικούς για το υπάρχων απαράδεκτο όντως καθεστώς στα ΣΔΕ;
(η ερώτηση είναι ακαδημαϊκής φύσεως!!!)

Γιατί οι μόνιμοι αποσπασμένοι στα ΣΔΕ εκπαιδευτικοί, που δεν θεωρούν τους εκπαιδευόμενους στα ΣΔΕ μαθητές δεύτερης κατηγορίας, όπως και αυτούς της μέσης εκπαίδευσης φαντάζομαι, δεν συμπληρώνουν το ωράριό τους και στις οργανικές τους θέσεις, παρά βολεύονται στις 5-6 ώρες των ΣΔΕ;. Έτσι ρε παιδί μου, για το «φαίνεσθε» στην κοινωνία!

 

Αντώνης Παπαδόπουλος
Ωρομίσθιος εκπαιδευτικός στο ΣΔΕ Κρανιδίου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
γυμναστική.jpg
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Εξαγγελίες προσώρας κενές, για επιπλέον ώρα σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση & Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
peripoliko_astynomia.jpg
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;
Υπάρχουν περισσότερες από μία εξηγήσεις γι΄ αυτή την κίνησή τους, που είναι μέρος της διαδικασίας ελέγχου ενός αυτοκινήτου
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;