Thumbnail
ΔΟΕ

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ  ΣΤΟ ΥΠ.Π.Ε.Θ.

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

TO ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ

Η συνάντηση των Δ.Σ. των εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών με τον Υπουργό Παιδείας κατά τη σημερινή συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο  δεν προσέφερε τίποτα νέο και θετικό στην ασφυκτική κατάσταση που έχουν διαμορφώσει οι σχεδιασμοί της πολιτικής ηγεσίας σε σχέση με τον τρόπο πρόσληψης αναπληρωτών και τη λειτουργία του δημόσιου νηπιαγωγείου.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζήτησε, για μια ακόμη φορά, την απόσυρση των ρυθμίσεων που απαξιώνουν την προϋπηρεσία χιλιάδων εκπαιδευτικών, υποβαθμίζουν τα εργασιακά δικαιώματα που απορρέουν από  το πτυχίο και καταργούν/συγχωνεύουν εκατοντάδες τμήματα νηπιαγωγείων σε όλη τη χώρα.

Η προσπάθεια της πολιτικής ηγεσίας να αμβλύνει τις αλγεινές εντυπώσεις, να κατευνάσει την οργή του εκπαιδευτικού κόσμου και να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα έπεσε στο κενό.

Χωρίς πειστικά επιχειρήματα και ανυποχώρητη, παρότι δηλώνει ότι συζητά «βελτιώσεις»,  η πολιτική ηγεσία έχει αποφασίσει να επιβάλλει τις αποφάσεις της αδιαφορώντας για τις επιπτώσεις της στην εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές.

Αν, τελικά, κάτι νέο προέκυψε, αυτό ήταν η διαφαινόμενη πρόθεση του Υπουργείου, στο πλαίσιο του εξορθολογισμού και της εξοικονόμησης, να καταργήσει το σχολείο που γνωρίζαμε («κλασσικό» και ΕΑΕΠ) και να προωθήσει στη νέα σχολική χρονιά τη λειτουργία ενός νέου τύπου «ολοήμερου σχολείου» (από 4θέσια σχολεία και πάνω). Ενός σχολείου που το κανονικό του πρόγραμμα θα τελειώνει στις 13.15 ή 13.30 και που όπως όλα δείχνουν δε θα χωράει όλους τους εκπαιδευτικούς που εργάζονται σήμερα στην Π.Ε., θα στοχεύει στην εξοικονόμηση ανθρώπινου δυναμικού και ωρών διδασκαλίας  και θα οδηγήσει, σε αθρόες μετακινήσεις εκπαιδευτικών και σε ένταση  της ανεργίας.

Δεν κάνουμε ούτε βήμα πίσω από τις διεκδικήσεις μας.

Αγωνιζόμαστε – Διεκδικούμε:

  • Μαζικούς διορισμούς στην εκπαίδευση

  • Μόνιμο διορισμό όλων των αναπληρωτών τώρα

  • Κατάργηση του Ν.3848/10.

  • Άμεση απόσυρση του άρθρου 35 του Σχεδίου Νόμου που κατέθεσε η κυβέρνηση

  • Δεκατετράχρονο εκπαιδευτικό σχεδιασμό

  • Δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή, δημόσια και δωρεάν για όλα τα παιδιά ηλικίας 4-6 ετών με αναλογία 1:15

  • Απόσυρση των προτάσεων του Υπουργείου για το σύστημα πρόσληψης αναπληρωτών, που «ληστεύει» την προϋπηρεσία τους και απαξιώνει τα εργασιακά δικαιώματα που απορρέουν από το πτυχίο τους.

  • Απόσυρση των απαράδεκτων ρυθμίσεων για τον ελάχιστο αριθμό μαθητών στα νηπιαγωγεία που διαλύουν το δημόσιο νηπιαγωγείο, καταργούν τμήματα, συγχωνεύουν νηπιαγωγεία.

 

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. και ο κλάδος απαντούν δυναμικά στην αντιεκπαιδευτική πολιτική του Υπουργείου και των μνημονιακών πολιτικών κυβέρνησης Ε.Ε. Δ.Ν.Τ.

ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΩΡΕΑΝ ΣΧΟΛΕΙΟ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αξιολογηση
Κύμα συμπαράστασης στους δύο Διευθυντές που απειλούνται με καθαίρεση γιατί δεν προχώρησαν σε αξιολόγηση
Εκπαιδευτικοί: Καλούμε τη Δ/ντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας και τα υπόλοιπα μέλη του συμβουλίου επιλογής να εγκαταλείψουν κάθε σκέψη δίωξης ή...
Κύμα συμπαράστασης στους δύο Διευθυντές που απειλούνται με καθαίρεση γιατί δεν προχώρησαν σε αξιολόγηση
ekpaideutikoi
Εκπαιδευτικοί: Οχι στις συγχωνεύσεις Τμημάτων - Να παρθούν πίσω οι αναστολές κατάτμησης νέων Τμημάτων
Οπως τονίζουν οι εκπαιδευτικοί, το Υπουργείο Παιδείας, συνεπές στην αντιεκπαιδευτική πολιτική των συγχωνεύσεων τμημάτων και αύξησης των μαθητών ανά...
Εκπαιδευτικοί: Οχι στις συγχωνεύσεις Τμημάτων - Να παρθούν πίσω οι αναστολές κατάτμησης νέων Τμημάτων