Thumbnail

Σε περίπτωση που η ΟΛΜΕ θέλει να τεκμηριώσει τις αντιρρήσεις της στις αλλαγές που έγιναν στα Γυμνάσια, σας  προτείνουμε να αξιοποιήσετε μερικά επιπλέον στοιχεία που παρουσιάζουμε πιο αναλυτικά στο blog μας.  

1. Οι Φυσικές Επιστήμες στο Γυμνάσιο της Ελλάδας διδάσκονται σε χρόνο (10%) κάτω από το μέσο όρο  της Ευρώπης και του ΟΟΣΑ (11%).

2. Η Βιολογία με το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα στα Γυμνάσια, διδάσκεται το λιγότερο χρόνο (τρεις 40λεπτες  περιόδους) από ​ΟΛΕΣ​ τις χώρες του κόσμου στις αντίστοιχες τάξεις. Υπάρχουν στοιχεία για 130 χώρες  προς το παρόν. Εχουν δημοσιευθεί για 67. Είμαστε πολύ περίεργοι να μάθουμε ποιά είναι τα  παιδαγωγικά κριτήρια του ΙΕΠ που πιθανότατα δεν τα έχουν σκεφτεί σε ​ΚΑΜΙΑ​ άλλη χώρα του κόσμου.

3. Σκοπός της μείωσης ήταν η εξοικονόμηση οργανικών κενών Βιολογίας και Γεωγραφίας. Τα οργανικά κενά  Βιολογίας πέρσι ήταν 883 όπως αποδεικνύεται πλέον από επίσημα έγγραφα. Τα περισσότερα κενά της  Δευτεροβάθμιας.

Το Υπουργείο έκοψε το μάθημα γιατί δεν είχε καθηγητές και γιατί δεν μπορεί να  διορίσει!  

 Θα δείτε ότι όλα αυτά τεκμηριώνονται με στοιχεία στον παρακάτω σύνδεσμο:  http://blogs.sch.gr/anaplirotesbio/

   Επίσης θέλουμε να σας ζητήσουμε να μας προστατέψετε τόσο από τις προθέσεις του Υπουργείου όσο  και από τις τακτικές των διευθύνσεων. Γνωρίζετε ελπίζουμε μέχρι τώρα, επειδή σας είχαμε στείλει και πέρσι  έκκληση για βοήθεια, ότι τα κενά Βιολογίας μοιράζονται σε άλλες ειδικότητες με Β’  αναθέσεις που πολλές φορές  ξεπερνούν τα νόμιμα όρια. Πλέον το έχουμε αποδείξει με επίσημα έγγραφα.   http://blogs.sch.gr/anaplirotesbio/files/2016/06/ΒΙΟΛΟΓΟΙ­2015­2016.pdf

Οι εκτιμήσεις των ΠΥΣΔΕ κάθε χρονιά μας κόβουν 220 θέσεις, αντίθετα μέ όλες τις άλλες ειδικότητες που  προσπαθουν να μετατρέψουν τα πλεονάσματα σε κενά.

Δεν φτάνει δηλαδή που το υπουργείο κόβει το μάθημα  για να μην υπάρχουν ανάγκες, θα περιορίσουν τις ανάγκες και οι εκτιμήσεις των ΠΥΣΔΕ. Επίσης  πληροφορούμαστε ότι το υπουργείο θέλει να ανοίξει και άλλο τις αναθέσεις Βιολογίας γιατί όπως καταλαβαίνετε  παρόλες τις μειώσεις τα κενά Βιολογίας ιδιαίτερα στα Λύκεια παραμένουν εκατοντάδες.

Δεν μπορούμε να  ανταπεξέλθουμε μόνοι μας σε αυτή την λεηλασία. Ζητάμε, εκτός απο το να προστατέψετε τα εργασιακά μας  δικαιώματα, απλώς στην βάση του να διδάξουμε το αντικείμενο που σπουδάσαμε, να προστατέψετε και τα  δικαιώματα των μαθητών μας και την αξιοπρέπεια του μαθήματός μας.

Η ανοχή και η υποστήριξη των Β και ίσως  των Γ αναθέσεων, όπως και η επέκταση του ορίου τους από τις 10 στις 11 ώρες, εκτιμούμε ότι ανοίγει τους  ασκούς του Αιόλου, ίσως στο μέλλον ακόμα και για αυτούς που επιδιώκουν να επωφεληθούν στο παρόν από  αυτές τις ενέργειες.  Τέλος, παρόλο που δεν έχουμε το δικαίωμα να εκπροσωπούμε τους μόνιμους συναδέλφους μας, θα  θέλαμε να μεριμνήσετε να προστατευτούν οι λιγοστοί Βιολόγοι που απέμειναν στα Γυμνάσια από υποχρεωτικές  μετακινήσεις σε Λύκεια.

Έχει ξαναγίνει με αποτέλεσμα στα 1677 γυμνάσια της χώρας να μην υπάρχουν πια ούτε  500 Βιολόγοι. Ελπίζουμε τουλάχιστο να υπερασπιστείτε τα δικά τους δικαιώματα...

Με τιμή και εκτίμηση  

 Ομάδα Αναπληρωτων Βιολόγων  [email protected]  https://www.facebook.com/groups/anaplirotesbio/  

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα