Συναδέλφισσες – συνάδελφοι
Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση ( κανονικά θα έπρεπε να είχαν ολοκληρωθεί τον Απρίλη και όχι τον Ιούλη με τους Εκπαιδευτικούς σε διακοπές), με ευθύνη του Υπουργείου παιδείας, ανακοινώθηκαν οι λιγοστές μεταθέσεις και ξεκινάει έτσι η διαδικασία για την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών σε οργανικές θέσεις(π.χ. ρύθμιση υπεραριθμίας, βελτιώσεις, τοποθετήσεις κ.ά.). Απαραίτητη προϋπόθεση για να ξεκινήσει η πρώτη φάση με τη ρύθμιση υπεραριθμίας, είναι η ανακοίνωση από το ΠΥΣΔΕ των οργανικών κενών και του σχετικού χρονοδιαγράμματος.
Στη σχετική συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ (Δευτέρα 4 Ιούλη) καταγράφηκε η πρόθεση της διοίκησης να προχωρήσει, σε βάρος των δικαιωμάτων των συναδέλφων, με χρονοδιάγραμμα εξπρές και ταυτόχρονα αποκαλύφθηκαν οι επιπτώσεις της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής, που μειώνει τις οργανικές θέσεις και δημιουργεί τεχνητά πλεονάζοντες.
Γι’ αυτό καταψήφισα και φέτος, όπως και τα προηγούμενα χρόνια, τον Πίνακα με τα «κενά» και τις «υπεραριθμίες» γιατί διαμορφώθηκε από τη διοίκηση, και εγκρίθηκε από την πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ (4-1), με βάση το αντιεκπαιδευτικό πλαίσιο του Υπουργείου Παιδείας π.χ. το αυξημένο ωράριο, την εγκύκλιο για 27+10% μαθητές στο τμήμα, τις πρόσφατες αρνητικές αλλαγές στα ωρολόγια Γυμνασίων και ΕΠΑΛ, την αύξηση του ωραρίου στους υπεύθυνους εργαστηρίων φυσικής και πληροφορικής κ.ά. Επιπρόσθετοι λόγοι είναι ότι για πρώτη φορά δεν μου δόθηκαν έγκαιρα τα στοιχεία και δεν υπολογίστηκαν οι διευθυντικές και άλλες επί θητεία θέσεις στα οργανικά κενά!
Για την ανάκληση των αυτοδίκαιων τοποθετήσεων
Η πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ (4-1) απέρριψε αίτημα εκπαιδευτικών για την ανάκληση της αυτοδίκαιης τοποθέτησης και υποστήριξε ότι η σχετική απόφαση του ΠΥΣΔΕ ( 26 Αυγούστου 2015). Με αφορμή τις αιτήσεις αυτές, τις οποίες υποστήριξα, εξέφρασα για άλλη μια φορά τη γενική μου διαφωνία με τις αυτοδίκαιες τοποθετήσεις και ζήτησα την ανάκληση ΟΛΩΝ των αυτοδίκαιων τοποθετήσεων ( είναι και θέση της ΕΛΜΕ), οι οποίες στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι και παράτυπες αφού έγιναν ενάμιση μήνα μετά (!) που είχε ολοκληρωθεί η διαδικασία των οργανικών τοποθετήσεων και ξαφνικά η πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ επανέφερε το θέμα.
Για τα οργανικά κενά
Στη σημερινή συνεδρίαση ο αιρετός του ΠΑΜΕ, ζήτησε να δίνεται οργανικό κενό σε κλάδους εκπαιδευτικών, που λόγω των ωρολόγιων προγραμμάτων είναι αδύνατον να συμπληρώσουν 12 ώρες σε ένα σχολείο, με λιγότερες ώρες. Χαρακτηριστικά να αναφέρουμε τις ειδικότητες ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ16, ΤΕ16, ΠΕ14 κ.α. Η πλειοψηφία δεν το δέχθηκε επικαλούμενη τη νομοθεσία.
ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ
Η υπεραριθμία ρυθμίζεται πρώτα σε οργανικό κενό εντός της ομάδας που ανήκει το σχολείο στο οποίο υπηρετεί ο υπεράριθμος εκπαιδευτικός. Για να τοποθετηθεί ο υπεράριθμος εκπαιδευτικός σε οργανικό κενό άλλης (όμορης) ομάδας θα πρέπει : να μην υπάρχει κενό σε σχολείο της ομάδας στην οποία έχει την οργανική του και ταυτόχρονα να υπάρχει κενό σε σχολείο της όμορης ομάδας, μετά από τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών της ομάδας αυτής (της όμορης).
Ο υπεράριθμος εκπαιδευτικός (είτε κάνει, είτε δεν κάνει αίτηση για ρύθμιση της υπεραριθμίας) δε χάνει την οργανική του θέση, παρά μόνον αν τοποθετηθεί σε νέα οργανική.
Το ΠΥΣΔΕ θα συνεδριάσει για τη ρύθμιση της υπεραριθμίας την Πέμπτη 7 Ιούλη. Αμέσως μετά θα ανακοινωθούν τα εναπομείναντα κενά, η φθίνουσα σειρά μορίων και θα ξεκινήσουν οι αιτήσεις για οριστική τοποθέτηση και βελτίωση (εδώ συμπεριλαμβάνονται και οι από μετάθεση εκπαιδευτικοί). Οι αιρετοί του ΠΑΜΕ θα σας ενημερώνουν συνεχώς για όποια εξέλιξη (βλ. και στην ιστοσελίδα ΠΑΜΕ Eκπαιδευτικών Πειραιά: www.pamepeiraia.info)
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη