Thumbnail
Β ΕΛΜΕ Δυτικής Αττικής

 Ένα νέο κτύπημα στη κατεύθυνση της μείωσης του  κόστους της εκπαίδευσης , ήρθε να προστεθεί στα μέτρα που πήρε το υπουργείο  το προηγούμενο διάστημα και φανερώνουν την   πάσει θυσία μείωση των εκπαιδευτικών δαπανών.

Έτσι  είχαμε  τη  μείωση κατά 3 ώρες των ωρών διδασκαλίας στα γυμνάσια , τη  κατάργηση  της        3 ωρης απασχόλησης  των υπευθύνων εργαστηρίων  φυσικής και πληροφορικής  που εξασφάλισαν με μία κίνηση γύρω στις 2300 θέσεις « άνευ διορισμού διδασκάλων» ακριβώς στις ειδικότητες που υπήρχαν κενά .Ακόμα  με τις  αλλαγές στις  αναθέσεις  όπου  όλοι  τα διδάσκουν όλα, δημιουργεί μεγάλο  αριθμό υπεραρίθμων  και   εμποδίζει  ακόμα  πιο πολύ  όσους  περιμένουν μετάθεση. Και τώρα η κυβέρνηση βάζει «γκόλ!!?» στη παράταση!!

Με το υπ’αριθμόνΦ.20/105921/29-6-2016έγγραφο   του   ΥΠΠΕΘ   «Καθορισμός   Τομέων   ανά Επαγγελματικό   Λύκειο   (ΕΠΑ.Λ.)   του   ν.4386/2016   (Α’   83)» ο υπουργός  αποφασίσει και διατάσσει ουσιαστικά  το κλείσιμο τομέων σε ΕΠΑΛ  και τη συγχώνευσή τους  ανά  συγκρότημα δήμων . συγκεκριμένα στη περιοχή της Β ΕΛΜΕ ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ, με την εγκύκλιο αυτή καταργείται από το 1ο ΕΠΑΛ Αιγάλεω ο  τομέας εφαρμοσμένων τεχνών  και ουσιαστικά συγχωνεύεται  στον αντίστοιχο τομέα του 1 ου ΕΠΑΛ Χαϊδαρίου ενώ αντίστοιχα καταργείται ο τομέας δομικών έργων από το 1ο ΕΠΑΛ Χαϊδαρίου και συγχωνεύεται σ’ ένα τομέα στο 1ο ΕΠΑΛ Αιγάλεω.

Υλοποιείται έτσι ο μοναδικός  στόχος  του υπουργείου που φαίνεται να είναι  η ελαχιστοποίηση του λειτουργικού κόστους σε υποδομές και ανθρώπινο δυναμικό  χωρίς καμιά δεύτερη σκέψη για τις επιπτώσεις μιας τέτοιας απόφασης

Τι έχει να πει ο Υπουργός   στους μαθητές  και στους γονείς τους που εμπιστεύτηκαν  τον προσανατολισμό  των παιδιών τους  σε μια κατεύθυνση  στο σχολείο της περιοχής τους και τώρα πρέπει να αλλάζουν δύο λεωφορεία  για να τη…  βρουν;

Τι θα πεί στους συναδέλφους  που δεν πρόλαβαν να συνέλθουν από το κτύπημα της διαθεσιμότητας, που  μόχθησαν αγόγγυστα όλη τη χρονιά για να στηρίξουν τους τραυματισμένους  τομείς τους και που διώκονται για δεύτερη φορά  από το χώρο εργασίας τους;

Εντύπωση δεν προκαλεί μόνο η απόφαση του υπουργού αλλά και η μεθόδευση να εμφανιστεί   η απόφαση του υπουργού ως η από τα κάτω σκέψη  των διευθυντών  των ΕΠΑΛ .Ο υπουργός  με βάση το Το Φ20/95149/Δ4/9-6-2016, έγγραφο Υπουργείου Παιδείας καλεί τους διευθυντές να καταθέσουν προτάσεις  για τους τομείς που ενδιαφέρονται και τους διευθυντές  ΔΙΔΕ και ΠΔΕ να τις αξιολογήσουν και να τις δεχτούν ή να τις απορρίψουν .Στις εν λόγω συναντήσεις και με την παγίδευση της συζήτησης  στα ολιγομελή  τα οποία κινδυνεύουν να κλείσουν (  από ποιόν άραγε;) οι διευθυντές αντάλλασσαν σκέψεις και τμήματα σε περίπτωση κινδύνου (από ποιόν άραγε ;)

Οι σκέψεις και οι φόβοι  χρειάστηκαν 20 ακριβώς μέρες για να γίνουν πρόταση του υπουργού ,αβάσιμη επιστημονικά και παιδαγωγικά , βασισμένη  όμως στη μέθοδο  της προπαγάνδας  και του μηχανισμού υποταγής και συνενοχής . Γιατί , ποιος μπορεί να αποδείξει ότι ένα ολιγομελές τμήμα  ειδικότητας της Γ Λυκείου , ειδικότητας που στήθηκε  τραυματισμένο  την προηγούμενη χρονιά σημαίνει  και ολιγομελές τμήμα στις 15/9/που τυπικά ολοκληρώνονται οι εγγραφές , ενώ ουσιαστικά στις 30/9. Ρώτησε ο υπουργός πόσα παιδιά είχαν σκοπό να ακολουθήσουν αυτά τα τμήματα το Σεπτέμβρη  και αν ήταν ολιγομελή;

Και για να τελειώνουμε με τα ολιγομελή.  Τι σημαίνει άραγε η εκβιαστική ταχτική του «φέρε μου μαθητές για να σου δώσω δουλειά» ,τι σχέση μπορεί να έχει μια τέτοια πελατειακή μεθοδολογία με μια εκπαιδευτική πολιτική που  θα έπρεπε  αν μη τι άλλο  να  καθορίζει αυτή  τους τομείς  της  εκπαίδευσης  που θα στηρίξουν τους  αντίστοιχους  τομείς  της οικονομίας , όχι αυτούς που απέμειναν από τη κρίση, τα μνημόνια , και τις χρεοκοπίες    αλλά αυτούς που απαιτεί  μια χώρα για να ανασάνει , να παράγει και να θρέφει το λαό της .

Αυτή η τακτική του υπουργείου , μόνο ένα στόχο μπορεί να εξυπηρετεί , Φτηνότερο σχολείο που να εξυπηρετεί τα χρέη  και  εκπαιδευτικούς ανταγωνιζόμενους  μίζερα για ένα κομμάτι μιας όλο και μικρότερης πίτας.

Εμείς καλούμε  τους μαθητές τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς να στηρίξουν σε κάθε γειτονιά το σχολειό με τα τμήματα του όλα αλώβητα όπως κατάφεραν η δουλειά και οι αγώνες  όλων μας να δημιουργήσουμε και να στηρίξουμε αυτά τα χρόνια . Χρέος του υπουργείου Παιδείας είναι να δίνει  ίσες ευκαιρίες  στους μαθητές  και  όχι να βάζει  όλο και νέα εμπόδια  στις ήδη λαβωμένες ελπίδες τους να κερδίσουν την μόρφωσή τους.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ

Καμία κατάργηση  ή συγχώνευση τομέα ή ειδικότητας στα ΕΠΑΛ.

Επαναφορά του μειωμένου  ωραρίου των υπευθύνων εργαστηρίων.

Μαζικοί  μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών.

Επαναφορά του  ωραρίου μας στα επίπεδα του 2013.

Μείωση  του  αριθμού μαθητών  ανά τμήμα.

ΑΙΓΑΛΕΩ 7/7/16

ΓΙΑ ΤΟ  Δ.Σ.

Ο  ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                               Ο  ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Κουτσοθεοδωρής  Λάμπρος                         Στυλιανουδάκης  Ζαχαρίας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpa
Φοιτητές από ΗΠΑ στο ελληνικό θερινό σχολείο του ΕΚΠΑ με με θέμα τον ελληνικό πολιτισμό!
Μετέχουν στο θερινό σχολείο «Ταξίδι στον ελληνικό πολιτισμό», που οργανώνει το αγγλόφωνο πρόγραμμα της Φιλοσοφικής Αθηνών στην Αρχαιολογία, Ιστορία...
Φοιτητές από ΗΠΑ στο ελληνικό θερινό σχολείο του ΕΚΠΑ με με θέμα τον ελληνικό πολιτισμό!