Thumbnail
Υπουργείο Παιδείας

Στην πρώτη συνάντηση των δύο Εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών, ΟΛΜΕ – ΔΟΕ, με το νέο υπουργό Παιδείας κ. Γαβρόγλου, την Πέμπτη 1 Δεκέμβρη, τα πράγματα ειπώθηκαν για πρώτη φορά όπως ακριβώς είναι! Χωρίς μισόλογα και περιστροφές, δίχως φτιασιδώματα και διγλωσσίες. Στην -κατά τα άλλα- “εθιμοτυπική” συνάντηση ο υπουργός Παιδείας δήλωσε ορθά – κοφτά πως τα πρόσωπα μπορεί να άλλαξαν, αλλά η πολιτική (των Μνημονίων) έχει συνέχεια.

Από την πρώτη στιγμή, μάλιστα, φρόντισε να ξεκαθαρίσει πως οι όποιες κινήσεις και αποφάσεις της κυβέρνησης και του υπουργείου, υπαγορεύονται πρώτα και κύρια από τις μνημονιακές υποχρεώσεις της χώρας, καθώς και από τις επιταγές της ΕΕ και του ΟΟΣΑ.

Για ποια θέματα όμως δεσμεύτηκε ο υπουργός; Σύμφωνα με αναλυτική δήλωση των μελών του Δ.Σ της ΟΛΜΕ Χρίστου Σόφη και Άννας Μπαχτή, στην τοποθέτησή του έκανε λόγο για το λεγόμενο “τριετές σχέδιο” για την εκπαίδευση, το οποίο όμως δεν παρουσίασε, με το αιτιολογικό πως “βρίσκεται σε καθεστώς διαπραγμάτευσης με τον ΟΟΣΑ”! Στην πραγματικότητα, πίσω από τις υποτιθέμενες κυβερνητικές διαπραγματεύσεις με τους “Θεσμούς” βρίσκονται οι νέες αντιεκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις οι οποίες υπαγορεύονται ευθέως και επιβάλλονται από την ΕΕ, καθώς και τη διαβόητη εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ. Άλλωστε ο υπουργός το ξεκαθάρισε από την αρχή, όταν σημείωσε πως “το πλαίσιο των μεταρρυθμίσεων είναι δεδομένο και ορίζεται από τον ΟΟΣΑ και την ΕΕ, ενώ η κυβέρνηση καλείται απλώς να το εξειδικεύσει”. Τα πορίσματα της υποτιθέμενης επιτροπής του “Εθνικού Διαλόγου” αποτελούν την πιο τρανή απόδειξη των λεγομένων του. Το γεγονός επίσης πως δεν αποστασιοποιήθηκε από αυτά, είναι ενδεικτικό σε σχέση με τις επικείμενες αλλαγές που προετοιμάζει το υπουργείο Παιδείας.

Παράλληλα τα μέλη του Δ.Σ της ΔΟΕ Σταύρος Καλλώνης και Αιμιλία Τσαγκαράτου σημειώνουν ότι στο βασικό σκέλος της τοποθέτησής του, ο υπουργός δεν παρέλειψε να μας ενημερώσει πως άμεσα έρχεται και η αξιολόγηση, με αιχμή σε πρώτη φάση την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας, ενώ ακολουθεί κατά πόδας και η ατομική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού, αρχής γενομένης από τα στελέχη της εκπαίδευσης. Άλλωστε η αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου είναι άμεσα συνδεδεμένη με την ατομική αξιολόγηση. Δεν αιφνιδιάζει αυτή η τοποθέτηση του υπουργού Παιδείας, μιας και ο ίδιος έχει προλάβει από καιρό να κάνει γνωστές τις απόψεις του, καθώς και τις πραγματικές του προθέσεις για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.

Υπενθυμίζουμε την πρόσφατη δήλωσή του πως “δεν θα πρέπει να φοβόμαστε να λέμε τη λέξη αξιολόγηση”. Αυτό όμως που αποτελεί ιδιαίτερα σημαντική και εξαιρετικά επικίνδυνη εξέλιξη είναι η ευθύβολη δήλωση, πως η όποια μελλοντική χρηματοδότηση, καθώς και οι όποιοι μελλοντικοί διορισμοί εξαρτώνται άμεσα από την εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

KILKIS
Ίδρυση Κέντρου Διασύνδεσης της Βιομηχανικής Επιχειρηματικότητας υπό την επιστημονική καθοδήγηση του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος
Κιλκίς: Σχολή επαγγελματικής κατάρτισης θα λειτουργήσει τον Σεπτέμβριο του 2025
Ίδρυση Κέντρου Διασύνδεσης της Βιομηχανικής Επιχειρηματικότητας υπό την επιστημονική καθοδήγηση του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος