Η κατοχή πιστοποιημένης παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας αποτελεί πρόσθετο τυπικό προσόν (παρ. 3 και 4 του άρθρου 54, σε συνδυασμό με τις παρ. 2 και 3 του άρθρου 66 του ν. 4589/2019, όπως ισχύει). Οι υποψήφιοι οι οποίοι διαθέτουν πιστοποιημένη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια προτάσσονται των υποψηφίων που δεν τη διαθέτουν στους αξιολογικούς πίνακες κατάταξης.
Η παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια πιστοποιείται:
α) Με βεβαίωση που χορηγείται από Τμήμα Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (Α.Ε.Ι.) ή από ομάδες συνεργαζόμενων Τμημάτων του ίδιου ή περισσότερων Α.Ε.Ι. σε αποφοίτους, ύστερα από παρακολούθηση ομάδας μαθημάτων που προσφέρονται στο πλαίσιο ειδικού προγράμματος σπουδών ή στο πλαίσιο του προγράμματος σπουδών πρώτου κύκλου ή και συνδυαστικά. Με απόφαση της Συνέλευσης του Τμήματος, η οποία εγκρίνεται από τη Σύγκλητο του οικείου Α.Ε.Ι., καθορίζεται η ομάδα μαθημάτων του προηγούμενου εδαφίου και καταρτίζεται τυχόν ειδικό πρόγραμμα σπουδών, το οποίο παρακολουθούν φοιτητές και απόφοιτοι Τμήματος του ίδιου ή άλλου Α.Ε.Ι. που έχουν τα ειδικά τυπικά προσόντα διορισμού στην πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις. Με όμοια απόφαση καθορίζεται ο αριθμός των αποφοίτων, καθώς και των φοιτητών άλλων Τμημάτων, που παρακολουθούν τα μαθήματα αυτά κατ’ έτος, αλλά και η χορήγηση βεβαίωσης σε παλαιούς αποφοίτους του Τμήματος χωρίς παρακολούθηση επιπλέον μαθημάτων, εφόσον το πρόγραμμα σπουδών που ολοκλήρωσαν, καλύπτει με επάρκεια το περιεχόμενο των ως άνω μαθημάτων. Τα μαθήματα προσφέρονται δωρεάν.
β) Με την κατοχή:
αα) μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ή διδακτορικού διπλώματος στις επιστήμες της αγωγής,
ββ) πιστοποιητικού παιδαγωγικής επάρκειας της παρ. 5 του άρθρου 4 του ν. 3027/2002 (Α΄ 152),
γγ) πτυχίου Παιδαγωγικών Τμημάτων Α.Ε.Ι. (Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης, Τμημάτων Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Τμημάτων Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής - Ψυχολογίας, Τμημάτων Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής, Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής και Παιδαγωγικού Τμήματος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης), καθώς και με την κατοχή πτυχίου της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.).
δδ) πιστοποιητικού παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας του άρθρου 99 του ν. 4957/2022 (Α΄ 141)
Ως εκ τούτου, πλην των περιπτώσεων για τις οποίες η παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια πιστοποιείται εξ ορισμού με την αποφοίτηση από το υπο κρίση Τμήμα, ήτοι για τους αποφοίτους:
α) παιδαγωγικών τμημάτων που εντάσσονται στους εκπ/κούς κλάδους ΠΕ60, ΠΕ70, ΠΕ61,
β) του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής της Σχολής Επιστημών του Ανθρώπου του Πανεπιστημίου Θεσ- σαλίας, με κατεύθυνση Δασκάλων,
γ) Τμημάτων Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής - Ψυχολογίας, Τμημάτων Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής, Παιδαγωγικού Τμήματος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Τμημάτων της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.),
δ) της Ειδικής Παιδαγωγικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης (ΕΠΑΘ),
ε) καθηγητικών σχολών , εφόσον κατέστησαν πτυχιούχοι έως και το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018 (περ. β της παρ. 2 του άρθρου 66 του ν. 4589/2019).
Λοιποί υποψήφιοι, προκειμένου να αποδείξουν ότι κατέχουν παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια, οφείλουν να προσκομίσουν ένα από τα ρητώς αναφερόμενα δικαιολογητικά του ακόλουθου πίνακα.
Επίσης, σύμφωνα με το άρθρο 66 «Μεταβατικές διατάξεις» του ίδιου νόμου:
«2. α) Οι διατάξεις των παραγράφων 3 και 4 του άρθρου 54 εφαρμόζονται σε όσους έχουν εισαχθεί σε Τμήματα Α.Ε.Ι. κατά το ακαδημαϊκό έτος 2013-2014 και εφεξής. Για όσους έχουν εισαχθεί σε Τμήματα Α.Ε.Ι. πριν την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους 2013-2014, για τη συμμετοχή τους στη διαδικασία κατάρτισης των αξιολογικών πινάκων κατάταξης των υποψηφίων για τον διορισμό ή την πρόσληψή τους στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση ισχύουν οι κείμενες, πριν την ισχύ του ν. 3848/2010, διατάξεις.
β) Δεν υπάγονται στις διατάξεις των παραγράφων 3 και 4 του άρθρου 54 όσοι εισήχθησαν κατά τα ακαδημαϊκά έτη 2013-2014 και 2014-2015 σε καθηγητικές σχολές, όπως αυτές ορίζονται στην παρ. 2 του άρθρου 8 του ν. 3194/2003 (Α΄ 267).
γ) Δεν υπάγονται στις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 54 όσοι κατά τη δημοσίευση του ν. 4547/2018 (Α΄ 102) είχαν λάβει βεβαίωση ή πτυχίο που απένειμε παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 2 του ν. 3848/2010 (Α΄ 71), όπως ίσχυε έως τη δημοσίευση του ανωτέρω νόμου, ή είχαν εισαχθεί σε Τμήματα των περιπτώσεων β΄[1] και γ΄ της ίδιας παραγράφου.» [ήτοι Τμήματα Α.Ε.Ι. / παιδαγωγικά Τμήματα που εξασφάλιζαν παιδαγωγική επάρκεια κατά τις προαναφερθείσες διατάξεις του ν.3848/2010], απαλλάσσονται από την υποχρέωση προσκόμισης πρόσθετου αποδεικτικού παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας οι κάτοχοι πτυχίων ΑΕΙ Τμημάτων πρώην καθηγητικών σχολών [άρθρο 8 «Διάφορα θέματα» του ν. 3194/2003 (Α΄ 267)], εφόσον έχουν εισαχθεί στα εν λόγω Τμήματα έως και το ακαδημαϊκό έτος 2014-2015. Όσοι εισήχθησαν από το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016 και έπειτα (ήτοι όσοι κατέστησαν πτυχιούχοι από το εαρινό εξάμηνο του 2019 και εφεξής), δεν κατέχουν a priori τίτλο με τον οποίο πιστοποιείται η Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια για την πρόταξή τους στους αξιολογικούς πίνακες, ως εκπαιδευτικοί στον κλάδο στον οποίο εντάσσονται βάσει του τίτλου σπουδών τους, και ως εκ τούτου οφείλουν να προσκομίσουν σχετικό αποδεικτικό, κατά τα αναφερόμενα στον ακόλουθο πίνακα.
ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ/ΤΙΤΛΟΣ | ΦΟΡΕΑΣ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ/ΣΧΕΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ | ΦΕΚ |
1. ΠΤΥΧΙΟ | |||
Πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος κλάδου ΠΕ60 ή ΠΕ70 |
|
|
|
Πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας | Άρθρο 62 του ν.4386/2016 | 83 Α’/11-5-2016 |
Πτυχίο της Ειδικής Παιδαγωγικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης |
Ε.Π.Α.Θ. | Άρθρο 66, παρ. 2 του ν. 4310/2014 & διατάξεις της περ.γ΄ της παρ.2 του άρθρου 66 του ν.4589/2019 | 258 Α΄/8-12-2014, 13 Α΄/29-1-2019 |
Πτυχίο Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας ή Τμήματος Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής ή Παιδαγωγικού Τμήματος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Ε.Κ.Π.Α.) |
|
|
|
Παιδαγωγικό πτυχίο Ανωτέρας Σχολής Εκπαιδευτικών Τεχνολόγων Μηχανικών (Α.Σ.Ε.ΤΕ.Μ.) |
|
|
|
Πτυχίο Καθηγητικής Σχολής (εισαγωγή έως και το ακαδ. έτος 2014-2015 ή κτήση έως και το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018) Καθηγητικές Σχολές, κατά τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 8 του ν.3194/2003, νοούνται τα πανεπιστημιακά τμήματα, των οποίων οι πτυχιούχοι διορίζονται σε θέσεις εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σύμφωνα με τα άρθρα 12, 13 και 14 του ν. 1566/1985, χωρίς την απαίτηση πρόσθετου πτυχίου ή πιστοποιητικού παιδαγωγικής κατάρτισης. Βάσει των ανωτέρω, σε συνδυασμό με τις διατάξεις του άρθρου 29 παρ. 5 του ν.4521/2018, θεωρούνται απόφοιτοι καθηγητικών σχολών οι πτυχιούχοι των κλάδων ΠΕ01 Θεολόγων, ΠΕ02 Φιλολόγων, ΠΕ03 Μαθηματικών, ΠΕ04 Φυσικών, ΠΕ05 Γαλλικής, ΠΕ06 Αγγλικής, ΠΕ07 Γερμανικής, ΠΕ08 Καλλιτεχνικών, ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής, ΠΕ80 Οικονομίας (μόνο οι πτυχιούχοι των Τμημάτων Οικιακής Οικονομίας), ΠΕ79.01-Μουσικής Επιστήμης, ΠΕ91.01 Θεατρικών Σπουδών, ΠΕ33 Μεθοδολογίας, Ιστορίας και Θεωρίας της Επιστήμης (ΜΙΘΕ), ΠΕ34 Ιταλικής Φιλολογίας, ΠΕ40 Ισπανικής Φιλολογίας, ΠΕ86-Πληροφορικής (μόνο οι πτυχιούχοι του Τμήματος Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς), και των κλάδων ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ83 και ΠΕ84 (μόνο οι πτυχιούχοι Ανώτερης Σχολής Εκπαιδευτικών Τεχνολόγων Μηχανικών (Α.Σ.Ε.ΤΕ.Μ.) της Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε |
|
Παρ. 2 του άρθρου 8 του ν.3194/2003, σε συνδυασμό με τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 66 του ν.4589/2019 |
267 Α΄/20-11-2003, 13 Α΄/29-1-2019 |
2. ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΑΣΠΑΙΤΕ (πρώην ΠΑΤΕΣ/ΣΕΛΕΤΕ) | |||
Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας του Ετήσιου Προγράμματος Παιδαγωγικής Κατάρτισης (Ε.Π.ΠΑΙ.Κ) της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε./ πρώην ΠΑ.ΤΕ.Σ./ Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε. |
|
|
|
Βεβαίωση τρίμηνης Παιδαγωγικής Επιμόρφωσης της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε./ πρώην ΠΑ.ΤΕ.Σ. / Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε για τους κλάδους της Β/θμιας Εκπ/σης ΤΕ-ΔΕ |
|
|
|
3. ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΣ/ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ (ΠΕΔΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ) | |||
Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών στις επιστήμες της αγωγής (ημεδαπής) |
|
|
|
Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών αλλοδαπής με βεβαίωση Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. ότι εμπίπτει στις επιστήμες της αγωγής |
|
|
|
Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών με πιστοποίηση Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας η οποία χορηγείται κατόπιν απόφασης της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου δημοσιευθείσας σε ΦΕΚ |
|
|
|
Διδακτορικό δίπλωμα στις επιστήμες της αγωγής (ημεδαπής) |
|
|
|
Διδακτορικός τίτλος σπουδών με πιστοποίηση Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας η οποία χορηγείται κατόπιν απόφασης της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου δημοσιευθείσας σε ΦΕΚ |
|
|
|
Διδακτορικό δίπλωμα αλλοδαπής με βεβαίωση Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. ότι εμπίπτει στις επιστήμες της αγωγής |
|
|
|
4. ΠΜΣ-ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΙ ΤΙΤΛΟΙ (προϊσχύον πλαίσιο) | |||
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών “Σπουδές στην Εκπαίδευση” | Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο | Άρθρο 37 παρ. 7 του ν. 4186/2013 | 193 Α΄/17-9-2013 |
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα/ Τομέας Επιστημών της Αγωγής/ «Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική» (Διδακτική- Προγράμματα Σπουδών, Εκπαίδευση ενηλίκων, Συνεχιζόμενη εκπαίδευση και δια βίου μάθηση) | Ε.Κ.Π.Α/ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπ/σης (Π.Τ.Δ.Ε.) |
90893/Γ1/5-7-2013 |
1686 Β΄/9-7-2013 |
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα/ Τομέας Επιστημών της Αγωγής/ «Συγκριτική Παιδαγωγική» με ειδίκευση σε ζητήματα ποιότητας της εκπαίδευσης | Ε.Κ.Π.Α/ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπ/σης (Π.Τ.Δ.Ε.) | 90893/Γ1/5-7-2013 | 1686 Β΄/9-7-2013 |
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα/ Τομέας Επιστημών της Αγωγής/ «Κοινωνιοβιολογία, Νευροεπιστήμες και Εκπαίδευση» | Ε.Κ.Π.Α/ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπ/σης (Π.Τ.Δ.Ε.) | 90893/Γ1/5-7-2013 | 1686 Β΄/9-7-2013 |
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα/ Τομέας Ειδικής Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας/ «Ειδική Αγωγή, Λογοθεραπεία-Συμβουλευτική» | Ε.Κ.Π.Α/ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπ/σης (Π.Τ.Δ.Ε.) | 90893/Γ1/5-7-2013 | 1686 Β΄/9-7-2013 |
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα/ Τομέας Ανθρωπιστικών Σπουδών/ «Διδακτική της Γλώσσας-Λογοτεχνία-Θέατρο και Εκπαίδευση» | Ε.Κ.Π.Α/ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπ/σης (Π.Τ.Δ.Ε.) | 90893/Γ1/5-7-2013 | 1686 Β΄/9-7-2013 |
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα/ Τομέας Ανθρωπιστικών Σπουδών/ «Ιστορία και διδακτική της ιστορίας-Λαογραφία και πολιτισμός» | Ε.Κ.Π.Α/ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπ/σης (Π.Τ.Δ.Ε.) | 90893/Γ1/5-7-2013 | 1686 Β΄/9-7-2013 |
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα/ Τομέας Ανθρωπιστικών Σπουδών/ «Κοινωνιολογία της Εργασίας: πολιτικές Αγοράς Εργασίας-Μειονότητες- Παιδική Ηλικία» | Ε.Κ.Π.Α/ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπ/σης (Π.Τ.Δ.Ε.) |
90893/Γ1/5-7-2013 |
1686 Β΄/9-7-2013 |
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα/ Τομέας Μαθηματικών και Πληροφορικής/ «Μαθηματικά στην Εκπαίδευση (Ιστορία, Φιλοσοφία και Διδακτική των Μαθηματικών)» | Ε.Κ.Π.Α/ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπ/σης (Π.Τ.Δ.Ε.) |
90893/Γ1/5-7-2013 |
1686 Β΄/9-7-2013 |
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα/ Τομέας Μαθηματικών και Πληροφορικής/ «Πληροφορική στην Εκπαίδευση» | Ε.Κ.Π.Α/ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπ/σης (Π.Τ.Δ.Ε.) | 90893/Γ1/5-7-2013 | 1686 Β΄/9-7-2013 |
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα/ Τομέας Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος/ «Φυσικές Επιστήμες στην Εκπαίδευση» | Ε.Κ.Π.Α/ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπ/σης (Π.Τ.Δ.Ε.) | 90893/Γ1/5-7-2013 | 1686 Β΄/9-7-2013 |
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα/ «Εκπαιδευτική Τεχνολογία και ανάπτυξη Ανθρώπινων Πόρων» | Ε.Κ.Π.Α/ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπ/σης (Π.Τ.Δ.Ε.)/ Σύμπραξη με ΤΕΙ Πειραιά: |
90893/Γ1/5-7-2013 |
1686 Β΄/9-7-2013 |
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα/“Μοντέλα Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Εκπαιδευτικών Μονάδων“ | Πανεπιστήμιο Αιγαίου/Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπ/κού Σχεδιασμού |
Φ.12/733/1615520/Γ1/29-10-2013 & 128075/Δ1/2-8-2016 |
2907 Β΄/18-11-2013 & 2780 Β΄/ 5-9-2016 |
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα/“Φύλο και νέα εκπαιδευτικά και εργασιακά περιβάλλοντα στην κοινωνία της πληροφορίας“ | Πανεπιστήμιο Αιγαίου/Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπ/κού Σχεδιασμού |
Φ.12/733/1615520/Γ1/29-10-2013 |
2907 Β΄/18-11-2013 |
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα/“Περιβαλλοντική εκπαίδευση „ | Πανεπιστήμιο Αιγαίου/Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπ/κού Σχεδιασμού |
Φ.12/733/1615520/Γ1/29-10-2013 & 128075/Δ1/2-8-2016 |
2907 Β΄/18-11-2013 & 2780 Β΄/ 5-9-2016 |
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα/“Παιδικό Βιβλίο και Παιδαγωγικό Υλικό“ | Πανεπιστήμιο Αιγαίου/Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπ/κού Σχεδιασμού |
Φ.12/733/1615520/Γ1/29-10-2013 & 128075/Δ1/2-8-2016 |
2907 Β΄/18-11-2013 & 2780 Β΄/ 5-9-2016 |
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα/»Νέες Μορφές Εκπαίδευσης και Μάθησης“ | Πανεπιστήμιο Αιγαίου/Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπ/κού Σχεδιασμού |
128075/Δ1/2-8-2016 |
2780 Β΄/5-9-2016 |
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα/»Διδακτική Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση: Διεπιστημονική προσέγγιση“ | Πανεπιστήμιο Αιγαίου/Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπ/κού Σχεδιασμού |
128075/Δ1/2-8-2016 |
2780 Β΄/5-9-2016 |
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα/«Διδακτική της Τεχνολογίας και Ψηφιακά Συστήματα» με κατεύθυνση «Ηλεκτρονική Μάθηση» | Πανεπιστήμιο Πειραιώς/Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | 117295/Γ2/24-07-2014 | 2148 Β’/5-08-2014 |
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα/«Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου» | Ε.Κ.Π.Α/Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας | 138465/Γ2/03-09-2014 | 2433 Β’/12-09-2014 |
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα/Εκπαίδευση και Ανθρώπινα Δικαιώματα | Ε.Κ.Π.Α/Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία (Τ.Ε.Α.Π.Η.) |
Φ.12/547/139457/Γ1/8-9-2014 |
2462 Β’/16-09-2014 |
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα/Ειδική Αγωγή | Ε.Κ.Π.Α/Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία (Τ.Ε.Α.Π.Η.) |
Φ.12/547/139457/Γ1/8-9-2014 |
2462 Β’/16-09-2014 |
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα/Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας για την Εκπαίδευση | Ε.Κ.Π.Α/Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία (Τ.Ε.Α.Π.Η.) |
Φ.12/547/139457/Γ1/8-9-2014 |
2462 Β’/16-09-2014 |
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα/«Κοινωνική και Εκπαιδευτική Πολιτική» με κατεύθυνση «Εκπαιδευτικά Προγράμματα και Υλικό: Τυπική, Άτυπη και Από Απόσταση Εκπαίδευση (Συμβατικές και e-Μορφές)» | Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου/ Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
79927/Δ2/18-05-2016 |
1527 Β΄/30-05-2016 |
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα/«Ιστορία, Τοπική Ιστορία Έρευνα και Διδακτική» | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας/ Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
128082/Δ1/2-8-2016 |
2676 Β΄/29-8-2016 |
5. ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ – ΕΙΔΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ (ΤΙΤΛΟΙ) | |||
Πρόγραμμα Σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής και της Εκπαίδευσης | Οικονομικό Παν/μιο Αθηνών (ΟΠΑ) | 39460/Γ2/21-3-2013 | 689 Β΄/26-3-2013 |
Πρόγραμμα Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας | Πανεπιστήμιο Κρήτης/ Σχολή Επιστημών Αγωγής / Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπ/σης |
17785/Γ2/07-02-2014 |
378 Β΄/18-02-2014 |
Ειδικό Πρόγραμμα Σπουδών Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας | Ε.Κ.Π.Α/Τμήματα: Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας- Φιλολογίας -Ιστορίας και Αρχαιολογίας |
110507/Γ2/15-07-2014 |
2030 Β΄/25-07-2014 |
Ειδικό Πρόγραμμα Σπουδών Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας | Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης | 115139/Γ2/22-07-2014 | 2073 Β΄/30-07-2014 |
Ειδικό Πρόγραμμα Σπουδών Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας | Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο | 133978/Δ2/17-8-2016 | 2816 Β΄/7-9-2016 |
Ειδικό Πρόγραμμα Σπουδών Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας/ Τμήματα: Παιδαγωγικής και α) Πληροφορικής, β) Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική |
194542/Δ2/15-11-2016 |
3815 Β’/28-11-2016 |
Ειδικό Πρόγραμμα Σπουδών Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας | Ε.Κ.Π.Α./Τμήματα: Οικονομικών Επιστημών και Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας |
103932/Δ2/21-6-2017 |
2281 Β’/5-7-2017 |
Ειδικό Πρόγραμμα Σπουδών Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας | 89469/Δ2/1-6-2018 | 2339 Β’/20-6-2018 |
Ειδικό Πρόγραμμα Σπουδών Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας | Πανεπιστήμιο Κρήτης | 89466/Δ2/01-06-2018 | 2339 Β΄/20-06-2018 |
Ειδικό Πρόγραμμα Σπουδών Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας | Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο/ Σχολή Κοινωνικών Επιστημών | 420/2.14.ακ./22.04.2019 Συνεδρίαση της Διοικούσας Επιτροπής του ΕΑΠ | 2980 Β΄/19-7-2019 |
Πρόγραμμα Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας | Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης / Τμήμα Δασολογίας, Διαχείρισης Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων |
22/48/22-4-2021 |
2166 Β΄/25-5-2021 |
Πρόγραμμα Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας | Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης / Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης |
23/48/22-4-2021 |
2166 Β΄/25-5-2021 |
Πρόγραμμα Πιστοποίησης Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας | Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης/ Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας |
16/53/14-9-2021 |
4699 Β’/12-10-2021 |
Πρόγραμμα Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής/ Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία |
13392/16-2-2022 |
1173 Β’/6-3-2022 |
6. ΒΕΒΑΙΩΣΗ (ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ-ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ) | |||
Βεβαίωση Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (Α.Ε.Ι), ύστερα από παρακολούθηση ομάδας μαθημάτων που προσφέρονται στο πλαίσιο ειδικού προγράμματος σπουδών ή στο πλαίσιο του προγράμματος σπουδών πρώτου κύκλου ή και συνδυαστικά, ή και χωρίς παρακολούθηση επιπλέον μαθημάτων για παλαιούς αποφοίτους, εφόσον το πρόγραμμα σπουδών που αυτοί ολοκλήρωσαν καλύπτει με επάρκεια το περιεχόμενο των ως άνω μαθημάτων. Για τα προαναφερθέντα απαιτείται σχετική απόφαση της Συνέλευσης του Τμήματος, έπειτα από έγκριση της Συγκλήτου του οικείου Α.Ε.Ι.. |
|
Άρθρο 54, παρ. 4 περ. α του ν. 4589/2019 |
Α΄13/29-1-2019 |
Γεώργιος Στεφάνου
Πτυχιούχος Φυσικών Επιστημών ΕΑΠ
Διπλωματούχος Πολιτικός Μηχανικός ΑΠΘ
Κάτοχος ΜΔΕ "Ναυτική & Θαλάσσια Τεχνολογία & Επιστήμη" ΕΜΠ - ΕΚΠΑ
Κάτοχος ΜΔΕ "Σεισμική Μηχανική & Αντισεισμικές Κατασκευές" ΕΑΠ
Κάτοχος Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής & Διδακτικής Επάρκειας ΑΣΠΑΙΤΕ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη