Thumbnail
ΔΟΕ

 Ίση αντιμετώπιση όλων των αναπληρωτών στο δικαίωμα να δηλώσουν δυσπρόσιτα σχολεία.

   Κύριε Υπουργέ

Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.2α του άρθρου 28 του Ν.4186/2013 (ΦΕΚ 193/17-9-2013 τ.Α΄) ορίζεται ότι : «2.α. Τα ισχύοντα στη Γενική Εκπαίδευση για τις προσλήψεις, τους διορισμούς, τις μεταθέσεις, τις αποσπάσεις και τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και για τους τομείς, τις ειδικότητες, τους κλάδους τις αναθέσεις μαθημάτων, τους υπεύθυνους εργαστηρίων, την πρακτική άσκηση, τους σχολικούς συνεταιρισμούς, τα προγράμματα σπουδών και τα ωρολόγια προγράμματα στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση, ισχύουν από τη δημοσίευση του παρόντος νόμου και για την Ειδική Αγωγή. Επιμέρους διαφοροποιήσεις όλων των παραπάνω, λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών στην Ειδική Αγωγή, θα καθορίζονται με υπουργικές αποφάσεις που θα εκδίδονται κατόπιν εισήγησης της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων».

Με βάση τα παραπάνω εκδόθηκε η Υπουργική Απόφαση 128005/Δ2/8-8-2014-ΦΕΚ 2217/13-8-2014 τ.Β’,  με θέμα: «Ρύθμιση θεμάτων πρόσληψης αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών στις δομές της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης», στο άρθρο 2, παρ.1 ορίζεται ότι: «Στους πίνακες κατάταξης Νηπιαγωγών ΕΑΕ και Δασκάλων ΕΑΕ προηγούνται οι εκπαιδευτικοί κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71, αντίστοιχα, κατατασσόμενοι μόνο βάσει της προϋπηρεσίας.»

Σε αντίθεση με τα όσα ισχύουν για τους υπόλοιπους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δυσπρόσιτα σχολεία και τα μόρια τους  διπλασιάζονται, σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται από την παρ.3 του άρθρου 9 του Ν.3391/2005 (ΦΕΚ 240/4-10-2005 τ.Α΄) οι συνάδελφοί μας αναπληρωτές ειδικής αγωγής κλάδων (ΠΕ61 και ΠΕ71) τυγχάνουν διαφορετικής, άνισης αντιμετώπισης. Η προϋπηρεσία που απέκτησαν υπηρετώντας σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες δεν διπλασιάζεται για την κατάταξή τους στους πίνακες αναπληρωτών κάτι που μέχρι την έκδοση της προαναφερόμενης Υπουργικής Απόφασης (2014) συνέβαινε.

Αυτό είναι απαράδεκτο αφού παραβιάζει τη βασική αρχή δικαίου της όμοιας μεταχείρισης των προσώπων που βρίσκονται κάτω από τις ίδιες συνθήκες. Αναφερόμαστε στην ίση αντιμετώπιση των αναπληρωτών σε σχέση με τον διπλασιασμό μορίων δυσπρόσιτων περιοχών, κάτι βεβαίως που δεν ισχύει ούτε στη Γενική Αγωγή, όπου δεν έχουν όλοι οι αναπληρωτές το δικαίωμα να δηλώσουν δυσπρόσιτο, εξαιτίας του διαχωρισμού τους σε ΕΣΠΑ και ΠΔΕ (εντός νομού). Συνεπώς, μιλάμε για ένα bonus μορίων που εξαρτάται από την τύχη και για καταστρατήγηση των πινάκων.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε θεωρεί πως επιβάλλεται να εκδοθεί άμεσα υπουργική απόφαση με την οποία θα υπολογίζεται ο διπλασιασμός των μορίων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής που υπηρετούν σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες, καθώς και να δοθεί η δυνατότητα της δήλωσης δυσπρόσιτων σε όλους τους αναπληρωτές  στο πλαίσιο της ίσης αντιμετώπισης των εκπαιδευτικών.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΥΠΑΙΘ
Διορισμοί: «Το ΥΠΑΙΘΑ κλείνει την πόρτα σε αναπληρωτές με προϋπηρεσία στην ιδιωτική εκπαίδευση»
Διορισμοί: «Κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘΑ οφείλουν εδώ και τώρα να λύσουν την αδικία που οι ίδιοι δημιούργησαν με την πολιτική τους»
Διορισμοί: «Το ΥΠΑΙΘΑ κλείνει την πόρτα σε αναπληρωτές με προϋπηρεσία στην ιδιωτική εκπαίδευση»
Πορεία ΛΟΑΤΚΙ
Ομοφοβικό παραλήρημα από 40χρονο: Συνελήφθη γιατί παρακινούσε σε εγκλήματα μίσους σε πορεία ΛΟΑΤΚΙ
Συνελήφθη 40χρονος για ομοφοβική ανάρτηση που παρακινούσε σε μίσος
Ομοφοβικό παραλήρημα από 40χρονο: Συνελήφθη γιατί παρακινούσε σε εγκλήματα μίσους σε πορεία ΛΟΑΤΚΙ
foto_education.jpg
Σχολικές Επιτροπές – Δημοτικές Επιτροπές Παιδείας: «Όχι στην κατάργησή τους»
«Οι διευθυντές σχολείων για να αντιμετωπίσουν τις οικονομικές δυσκολίες είτε θα απευθύνονται στους γονείς ή και σε χορηγούς»
Σχολικές Επιτροπές – Δημοτικές Επιτροπές Παιδείας: «Όχι στην κατάργησή τους»