Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας, σε συνεργασία με τους Σχολικούς Συμβούλους, τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας και τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας διοργανώνει το 2Ο Συνέδριο Εκπαιδευτικών Δυτικής Μακεδονίας, με θέμα:
«ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ»
26 και 27 Μαΐου 2017 στην Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας
Το Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί με την υποστήριξη της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας, της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Δυτικής Μακεδονίας, της Περιφερειακής Ενότητας Φλώρινας και του Δήμου Φλώρινας και θα διεξαχθεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.
Χρόνος και χώρος διεξαγωγής του Συνεδρίου
Οι εργασίες του Συνεδρίου προβλέπεται να πραγματοποιηθούν στις 26 και 27 Μαΐου 2017 στην Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας.
Αρχικός σχεδιασμός του Συνεδρίου
Το Συνέδριο θα περιλαμβάνει στο πρώτο μέρος 2 ως 3 κεντρικές ομιλίες από προσκεκλημένους ομιλητές, Ειδικούς επιστήμονες, μέλη Δ.Ε.Π. Α.Ε.Ι., Σχολικούς Συμβούλους, μέλη Π.Ο.Δ.Π., Εκπαιδευτικούς, κ.ά., και στο δεύτερο μέρος θα ακολουθεί η παρουσίαση των εργασιών με τη μορφή εισηγήσεων ή εργαστηρίων σε μικρό αριθμό εκπαιδευτικών.
Στο Συνέδριο θα περιλαμβάνονται:
Κεντρικές ομιλίες
Παράλληλες θεματικές συνεδρίες με προφορικές ανακοινώσεις
Αναρτημένες ανακοινώσεις (posters)
Εργαστήρια
Τα πρακτικά του Συνεδρίου θα δημοσιευθούν ηλεκτρονικά με ευθύνη της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Δυτικής Μακεδονίας τον Ιούλιο του 2017, σύμφωνα με οδηγίες που θα ανακοινωθούν ακολούθως.
Σκοπός και προβληματική του Συνεδρίου
Η σύγχρονη εποχή μας χαρακτηρίζεται από σημαντικές κοινωνικές αλλαγές που έχουν επέλθει τις τελευταίες δεκαετίες και διαμορφώνουν καινούριες κι εξαιρετικά πολύπλοκες κοινωνικές, πολιτικές, οικονομικές και πολιτισμικές συνθήκες. Το σχολείο ως ένας κοινωνικός οργανισμός και ως σημαντικό υποσύστημα της κοινωνίας μέσα σε αυτό το νέο πλαίσιο καλείται να υιοθετήσει προσανατολισμούς που οδηγούν σε νέους στόχους και νέα περιεχόμενα, συμβατά με τις διαμορφωθείσες συνθήκες, και να υποστηρίξει τους μαθητές και τις μαθήτριες να αναπτύξουν ένα εύρος δεξιοτήτων που θα τους επιτρέψει να λειτουργήσουν αποτελεσματικά και δημιουργικά μέσα σε ένα κοινωνικό, πολιτισμικό και εργασιακό περιβάλλον που έχει αυξημένες και διαρκώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις.
Επίσης, τις τελευταίες δεκαετίες, λόγω των αναγκαστικών μετακινήσεων των οικονομικών μεταναστών και των χιλιάδων πολιτικών προσφύγων, παρατηρείται μια σημαντική αύξηση των μαθητών και μαθητριών που προέρχονται από διαφορετικές φυλές, εθνότητες και διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα. Στην περίπτωση αυτή, το σχολικό σύστημα καλείται να αναπτύξει μηχανισμούς που θα συμβάλουν στην ένταξη των μαθητών και μαθητριών που προέρχονται από αλλόγλωσσα περιβάλλοντα ή από ξένες χώρες και, παράλληλα, καλείται να ενθαρρύνει την επικοινωνία και τη γνώση της ιδιαίτερης ταυτότητας των άλλων πολιτισμών.
Μέσα στο κλίμα της διαρκούς ροής κι ανακατάταξης της γνώσης, της υπερπληροφόρησης ως απότοκο της ψηφιακής εποχής, της αλλαγής στα οικονομικά μεγέθη και δεδομένα για την κοινωνία, των μεταβολών στους κοινωνικούς συσχετισμούς και στις αξίες, οι ανάγκες των μαθητών και των μαθητριών είναι πλέον πολύ διαφοροποιήμενες κι επιτακτικές, ενώ ο ρόλος του σύγχρονου εκπαιδευτικού, ανεξάρτητα από βαθμίδα και ειδικότητα, είναι εκ των πραγμάτων ακόμα πιο πολυσύνθετος και πολύπλοκος, με δεδομένο το γεγονός ότι δημιουργούνται και νέες συνθήκες για τις σχέσεις του σχολείου με την οικογένεια, τους θεσμούς και την κοινωνία.
Οι νέες αυτές συνθήκες συνεπάγονται εναλλακτικές διδακτικές προσεγγίσεις και οδηγούν σε μια παιδαγωγική αντίληψη που έχει ως επίκεντρο τον μαθητή, που δίνει έμφαση στην καινοτομία και τη χρήση των νέων τεχνολογιών, στη δημιουργικότητα, στη φαντασία, στην αισθητική καλλιέργεια, μια φιλοσοφία που εδραιώνει στη συνείδηση των μαθητών και των μαθητριών τις δημοκρατικές αξίες, τις αρχές της ισονομίας και της δικαιοσύνης μεταξύ των πολιτών και της αποδοχής της διαφορετικότητας, τον σεβασμό στο περιβάλλον και τη λογική της αειφόρου ανάπτυξης, την ανθρώπινη αλληλεγγύη και την αποδοχή της διαφορετικότητας, ενώ, ταυτόχρονα, οφείλει να ενισχύει το διερευνητικό και κριτικό πνεύμα απέναντι στα επιμέρους γνωστικά αντικείμενα και τις πληροφορίες.
H σύγχρονη σχολική τάξη του 21ου αιώνα δεν έχει τα στενά χωροταξικά όρια και χαρακτηριστικά, εφόσον είναι ένας χώρος που περιλαμβάνει διαφοροποιημένες μαθησιακές ομάδες που μαθαίνουν παντού, στο σπίτι, στην κοινωνία και στο σχολείο. Είναι ο χώρος που συστηματοποιεί και εξελίσσει τη γνώση που έχουν οι μαθητές, Στους κόλπους της δημιουργείται η νέα γνώση που παράγεται μέσα από την κοινωνική αλληλεπίδραση των συμμετεχόντων σε κοινότητες μάθησης. Οι ανθρώπινες ανάγκες για συναισθηματική και ψυχοκοινωνική ανάπτυξη είναι πάντα επιτακτικές κι αδήριτες και η ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας του μαθητή παραμένει ο υπέρτατος σκοπός της εκπαίδευσης.
Η διδασκαλία μέσα σε συνθήκες κοινωνικής ανισότητας δεν είναι μόνο ένα τεχνικό ζήτημα, αλλά άπτεται μιας γενικότερης εκπαιδευτικής στάσης που βλέπει την εκπαιδευτική διαδικασία ως μια διαπραγμάτευση ταυτοτήτων τόσο ανάμεσα στον εκπαιδευτικό και τους μαθητές όσο και ανάμεσα στους ίδιους τους μαθητές. Έτσι, αποφεύγεται ο αποκλεισμός των μειονοτήτων, ενώ η πλειονότητα έχει πολλά να κερδίσει από το άνοιγμα στη διαφορετικότητα. Με παρόμοιο τρόπο τοποθετείται και το ζήτημα της παρουσίας στην τάξη παιδιών με αναπηρία, με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και με μαθησιακές δυσκολίες, εφόσον οι μαθητές αυτοί με διαφορετικές ανάγκες χρειάζονται μια διαφοροποιημένη διδασκαλία για να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους και να ενταχθούν με επιτυχία στην τάξη.
Το σχολείο στη σύγχρονη εποχή καλείται να δημιουργήσει στους μαθητές του ένα κλίμα αισιοδοξίας και προοπτικής, όπου θα μπορέσουν να αναπτύξουν τις δυνατότητές τους, να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους και να αισθανθούν ότι στο περιβάλλον του αποδομούνται τα φράγματα των προκαταλήψεων, που αποκλείουν τα διαφορετικά βιώματα, τις αξίες άλλων πολιτισμών και δημιουργούν συνθήκες ανισότητας που επιτείνουν τη σχολική διαρροή.
Το σχολείο φιλοδοξεί με τους στόχους, το περιεχόμενο και τις μεθοδολογικές αρχές που προτείνει, να δώσει όλα τα εφόδια, ώστε οι μαθητές και οι μαθήτριες να αποκτήσουν τις ιδιότητες ενός κριτικού και δημιουργικού πολίτη μέσα σε ένα ανθρωποκεντρικό περιβάλλον, που είναι σε θέση να αναγνωρίζει την ιστορικότητα των διαφόρων πολιτισμικών παραδόσεων, που αγωνίζεται για τη δημοκρατία και την ισονομία, για τα δικαιώματα των αδύναμων κοινωνικά ατόμων, για την ειρήνη, την κατανόηση και την αλληλεγγύη μεταξύ των λαών και των ανθρώπων.
Στο πλαίσιο αυτό στο παρόν Συνέδριο επιδιώκεται η παρουσίαση ερευνητικών και θεωρητικών προσεγγίσεων και η παρουσίαση πρακτικών προτάσεων, η ανταλλαγή γόνιμων προβληματισμών και η προώθηση δημιουργικού διαλόγου σχετικά με την υφιστάμενη και την επιθυμητή κατάσταση αναφορικά με το εκπαιδευτικό και μορφωτικό έργο που επιτελείται στο Σχολείο μέσα στη διαρκώς μεταβαλλόμενη κοινωνικοοικονομική πραγματικότητα.
Απώτερος στόχος του Συνεδρίου είναι να γίνει διάχυση και διαμοιρασμός των νέων θεωρητικών προσεγγίσεων και των καλών προτάσεων για τη βελτιστοποίηση των διδακτικών πρακτικών και των διαπροσωπικών σχέσεων μέσα στο Σχολείο με σκοπό την καλύτερη διασύνδεση του σχολείου με κοινωνία, ώστε το σχολείο να ανταποκρίνεται στις προκλήσεις της εποχής και να ικανοποιεί τις αναπτυξιακές και μορφωτικές ανάγκες του κάθε μαθητή και της κάθε μαθήτριας αποβλέποντας στην ολόπλευρη προσωπική και ψυχοκοινωνική τους ανάπτυξη και να είναι μια κυψέλη δημιουργίας κι ένας χώρος δημοκρατικών και κοινωνικών αξιών αλληλεγγύης και ανθρωπισμού για μια κοινωνία πολιτών που ζουν με αξιοπρέπεια και προοπτική.
Θεματικοί Άξονες του Συνεδρίου:
1.Ο μαθητής και οι ανάγκες του στο πλαίσιο της σύγχρονης κοινωνίας. Η ανάπτυξη της προσωπικότητας, των συναισθηματικών και των ψυχοκοινωνικών δεξιοτήτων του παιδιού και του εφήβου και ο ρόλος του σχολείου
2.Υποστήριξη μαθητών παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες, με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και ατόμων με αναπηρία, κλπ. στο σχολείο
3.Η δημοκρατική λειτουργία του σχολικού οργανισμού. Η διοίκηση των σχολικών μονάδων στη σύγχρονη εποχή
4.Οι σκοποί και οι στόχοι της Εκπαίδευσης σε μια σύγχρονη κοινωνία. Το περιεχόμενο της Εκπαίδευσης. Προγράμματα σπουδών, σχολικά εγχειρίδια και εναλλακτικές προτάσεις. Επιστημονικός γραμματισμός
5.Οι σκοποί και οι στόχοι της Εκπαίδευσης σε μια σύγχρονη κοινωνία. Το περιεχόμενο της Εκπαίδευσης. Προγράμματα σπουδών, σχολικά εγχειρίδια και εναλλακτικές προτάσεις. Επιστημονικός γραμματισμός
6.Καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις, ανοιχτές τάξεις, ανοιχτό σχολείο, συνεργατική μάθηση, μαθητοκεντρική διδασκαλία, κλπ.
7.Ψηφιακός εγγραμματισμός και νέες τεχνολογίες στην Κοινωνία της Γνώσης και της Πληροφορίας
8.Το σχολείο απέναντι στις μεγάλες προκλήσεις της εποχής: κοινωνικές ανισότητες και φτωχοποίηση πληθυσμών, προσφυγικό ζήτημα, παγκοσμιοποίηση, περιβαλλοντικά ζητήματα, αειφόρος ανάπτυξη, κοινωνία υπερκατανάλωσης αγαθών, υπερπληροφόρηση, κλπ.
9.Το σχολείο στην ανοιχτή κοινωνία της πολυγλωσσίας και της πολυπολιτισμικότητας. Κριτικός γραμματισμός και διαπολιτισμική αγωγή
10.Ετερότητα και ρατσισμός (φυλετικός, θρησκευτικός, κοινωνικός, οικονομικός, έμφυλος, έμφυλες ταυτότητες και διαφορετικότητα, κλπ.), ανθρώπινα δικαιώματα, κοινωνικός αποκλεισμός και διακρίσεις, φαινόμενα βίας κι εκφοβισμού στο σχολείο, διαδικτυακός εκφοβισμός, κλπ. Προγράμματα και Δράσεις πρόληψης και αντιμετώπισης φαινομένων σχολικής βίας και εκφοβισμού
11.Ο ρόλος και οι ανάγκες του εκπαιδευτικού στο σχολείο της σύγχρονης εποχής. Αρχική εκπαίδευση και επιμόρφωση εκπαιδευτικών
12.Σχολείο και Κοινωνία. Συνεργασία του σχολείου με Οικογένεια. Συνεργασία του σχολείου με τους θεσμούς της Αυτοδιοίκησης και της Πολιτείας, με Συλλογικούς φορείς, Οργανισμούς, Μ.Κ.Ο., εξωτερικούς συνεργάτες, κλπ.
Να σημειωθεί ότι το Συνέδριο θα είναι ανοιχτό και θα μπορεί να το παρακολουθήσει κάθε ενδιαφερόμενος.
Πρόσκληση συμμετοχής στο Συνέδριο
Σύμφωνα με τα παραπάνω, η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας απευθύνει Πρόσκληση Ενδιαφέροντος σε κάθε ενδιαφερόμενο επιστήμονα, σε ακαδημαϊκούς, στα στελέχη και τους εκπαιδευτικούς όλων των Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την παρουσίαση θεωρητικών εισηγήσεων, καλών διδακτικών πρακτικών και ερευνητικών εργασιών συναφών με τη φιλοσοφία, τους σκοπούς και τους θεματικούς άξονες του Συνεδρίου.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν απευθείας τις προτάσεις τους προς την Επιστημονική Επιτροπή του Συνεδρίου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected], υπόψη Όλγας Μούσιου Μυλωνά.
Υποβολή προτάσεων και ημερομηνίες
Η Οργανωτική Επιτροπή καλεί όσους και όσες Εκπαιδευτικούς επιθυμούν να υποβάλουν εργασίες που αφορούν σε θεωρητικές ή ερευνητικές προσεγγίσεις και πρακτικές εφαρμογές στο πλαίσιο των προκαθορισμένων θεματικών ενοτήτων του Συνεδρίου.
Ενδεχόμενες κατηγορίες εργασιών:
Ερευνητικές και θεωρητικές εργασίες – μελέτες προφορικές διάρκειας 15΄ή αναρτημένες
Θεματικά Συμπόσια με 2 και περισσότερους εισηγητές και Προεδρεύοντα διαλόγου διάρκειας 1-2 ωρών
Διδακτικές προτάσεις – Καλές πρακτικές προφορικές διάρκειας 15΄ή αναρτημένες
Προτάσεις διεξαγωγής Εργαστηρίων διάρκειας 1-2 ωρών
Σημαντικές Ημερομηνίες
1η Ανακοίνωση: 28 Μαρτίου 2017
Έναρξη υποβολής περιλήψεων: 10 Απριλίου 2017
Λήξη υποβολής περιλήψεων: 14 Μαΐου 2017
Ενημέρωση αποδοχής εργασιών: 20 Μαΐου 2017
Ανακοίνωση προγράμματος: 21 Μαΐου 2017
Διεξαγωγή Συνεδρίου: 26 και 27 Μαΐου 2017
Λήξη υποβολής εργασιών για τα πρακτικά: 30 Ιουλίου 2017
Ενημέρωση αποδοχής πλήρων κειμένων για δημοσίευση: 30 Σεπτεμβρίου 2017
Τρόπος υποβολής εργασιών
Οι εργασίες που υποβάλλονται στο Συνέδριο πρέπει να είναι πρωτότυπες. Οι συγγραφείς δεσμεύονται με την υποβολή μιας εργασίας ότι δεν έχουν δημοσιεύσει ή υποβάλει προς δημοσίευση αυτούσια την εργασία ή παραλλαγή της αλλού.
Έως τις 14 Μαΐου 2017 θα κατατεθούν ηλεκτρονικά μόνον οι περιλήψεις των εισηγήσεων όλων των μορφών (ακολουθεί η Φόρμα Περίληψης Εισηγήσεων και Εργαστηρίων) στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected], υπόψη Όλγας Μούσιου Μυλωνά, έκτασης 200-300 λέξεων. Οι περιλήψεις θα προεγκριθούν με το σύστημα ανώνυμης κρίσης από δύο τουλάχιστον κριτές της Επιστημονική Επιτροπής.
Καθένας μπορεί να συμμετέχει με μία έως τρεις εισηγήσεις/ανακοινώσεις είτε ως πρώτος είτε ως δεύτερος ή τρίτος εισηγητής. Δεκτές θα γίνουν εισηγήσεις και με πάνω από τρεις εισηγητές. Η μέγιστη διάρκεια των προφορικών εισηγήσεων είναι 15 λεπτά.
Τα Πρακτικά του 1ου (που εκκρεμούν) και του 2ου Συνεδρίου θα δημοσιευτούν ηλεκτρονικά με ευθύνη της Επιστημονικής Επιτροπής σε ειδικό χώρο στην ιστοσελίδα της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας. Έως 30 Ιουλίου 2017 θα κατατεθούν οι πλήρεις εισηγήσεις για τα ηλεκτρονικά πρακτικά Τα Πρακτικά του 1ου Συνεδρίου που εκκρεμούν και του 2ου Συνεδρίου, επίσης, με οδηγίες που επισυνάπτονται στην πρόσκληση και θα αναρτηθούν στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα. Τα πλήρη κείμενα θα τεθούν στην κρίση δυο ανεξάρτητων κριτών της Επιστημονικής Επιτροπής, στη βάση της επιστημονικής δεοντολογίας, της ποιότητας και της πρωτοτυπίας τους και όσα επιλεγούν θα δημοσιευθούν σε ηλεκτρονικά πρακτικά.
Εγγραφές Συνέδρων
Δεν υπάρχει κόστος συμμετοχής στο Συνέδριο ούτε για τους εισηγητές ούτε για τους υπόλοιπους συμμετέχοντες. Παρακαλούμε όμως για την έγκαιρη εγγραφή όλων, εισηγητών και συμμετεχόντων, από τις 30 Απριλίου μέχρι και τις 23 Μαΐου 2017, σε ηλεκτρονική φόρμα στην ιστοσελίδα της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας για λόγους καλύτερης οργάνωσης του Συνεδρίου. Όσοι Εκπαιδευτικοί επιθυμούν να συμμετάσχουν, θα διευκολυνθούν με ευθύνη των Διευθυντών των Σχολικών Μονάδων στις οποίες ανήκουν. Σε περίπτωση εκδήλωσης ενδιαφέροντος από όλους τους Εκπαιδευτικούς μιας Σχολικής Μονάδας, θα υπάρξει νέα απόφαση και ανακοίνωση της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας για τη διευθέτηση του ζητήματος.
Στην ιστοσελίδα της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας θα αναρτηθούν και η 2η ανακοίνωση με τις λεπτομέρειες διεξαγωγής του Συνεδρίου, οδηγίες για τις αναρτημένες ανακοινώσεις, όρους διεξαγωγής εργαστηρίων και προϋποθέσεις συμμετοχής σε αυτά, όπως και θέματα συμμετοχής των εκπαιδευτικών.
Επικοινωνία
Πληροφορίες: Θεανώ Βλάχου, e-mail: [email protected], Όλγα Μούσιου, e-mail: [email protected].
Ο Περιφερειακός Διευθυντής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Δυτικής Μακεδονίας
Κωνσταντίνος Κωνσταντόπουλος
Ακολουθεί Φόρμα υποβολής Περίληψης και Οδηγίες κατάθεσης γραπτών εργασιών
2ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
«ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ»
26 και 27 Μαΐου 2017
Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας
ΦΟΡΜΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΕΡΙΛΗΨΗΣ |
(Να σταλεί μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected])
Εισηγητές
Επώνυμο : ………………… Όνομα : ………………………
Ιδιότητα - Ειδικότητα / Σχολική Μονάδα: ……………………………………………………………………….
Διεύθυνση Επικοινωνίας : ……………………………………………………………………………..
Πόλη : …………………………………… Ταχ. Κώδικας : ………………………………
Τηλ. ……………………………………… Τηλ. (κινητό) : ……………………………………
Fax : ……………………………….. Email : ………………………………………
Συγγραφέας / είς: (Ονοματεπώνυμο) (Ιδιότητα) (Σχολείο)
…………………….
2. ………………………
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΛΗΨΗΣ ΣΑΣ (200 ΕΩΣ 300 ΛΕΞΕΙΣ) ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΤΙΤΛΟΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΥ ΣΥΜΠΟΣΙΟΥ: ……………………………………………………………. ΤΙΤΛΟΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ: ………………………………………………………………………………………………… ΤΙΤΛΟΣ ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (Poster): ………………………………………………………………………………… ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: …………………………………………………………….. ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΛΕΞΕΙΣ – ΚΛΕΙΔΙΑ: |
ΦΟΡΜΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ |
(Να σταλεί μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected])
Διοργανωτές - εμψυχωτές
Επώνυμο : ………………… Όνομα : ………………………
Ιδιότητα - Ειδικότητα / Σχολική Μονάδα: ……………………………………………………………………….
Διεύθυνση Επικοινωνίας : ……………………………………………………………………………..
Πόλη : …………………………………… Ταχ. Κώδικας : ………………………………
Τηλ. ……………………………………… Τηλ. (κινητό) : ……………………………………
Fax : ……………………………….. Email : ………………………………………
Διοργανωτές: (Ονοματεπώνυμο) (Ιδιότητα) (Σχολείο)
…………………….
2. ………………………
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΑ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ
(200 ΕΩΣ 300 ΛΕΞΕΙΣ) ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ: ………………………………………………………………………………………………… ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: …………………………………………………………….. ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΛΕΞΕΙΣ – ΚΛΕΙΔΙΑ: |
ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΕΙΣΗΓΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΟΥ 2ΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
(Ισχύει και για τα πρακτικά του 1ου Συνεδρίου)
Όσοι/ες από τους συμμετέχοντες/ουσες ενδιαφέρονται να καταθέσουν γραπτώς την εισήγησή τους ώστε να συμπεριληφθεί στα πρακτικά της 2ου ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ», παρακαλούνται να ακολουθήσουν τις παρακάτω προδιαγραφές:
Έκταση κειμένου: Μέχρι 3.500 – 4.000 λέξεις συμπεριλαμβανομένων βιβλιογραφίας, γραφημάτων, πινάκων και σύντομο βιογραφικό (μέχρι 50 λέξεις)
Ενδεικτική δομή του κειμένου:
Τίτλος
Περίληψη (150-200 λέξεις)
Εισαγωγή – Σύντομο θεωρητικό πλαίσιο
Παρουσίαση του θέματος (στόχοι, περιγραφή της διαδικασίας - στάδια της εφαρμογής)
Συζήτηση – Συμπεράσματα – Προτάσεις
Οι εισηγήσεις θα αποστέλλονται ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected]
Καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης των εργασιών: 30 Ιουλίου 2017
ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΡΑΠΤΩΝ ΕΙΣΗΓΗΣΕΩΝ
Σε όλο το έγγραφο εφαρμόζουμε διάστημα γραμμής (Line spacing) μονό (single)
Τίτλος εισήγησης
Ονοματεπώνυμο συγγραφέα/έων
Σε περίπτωση περισσοτέρων του ενός συγγραφέων εισάγετε μία κενή γραμμή
Το email του συγγραφέα/έων
- Εισάγετε μία κενή γραμμή
Περίληψη (150-200 λέξεις)
Κυρίως κείμενο, κυρίως κείμενο, κυρίως κείμενο
1. Πρώτο επίπεδο επικεφαλίδων
1.1 Δεύτερο επίπεδο επικεφαλίδων
1.1.1 Τρίτο επίπεδο επικεφαλίδων
Προτείνετε να αποφεύγονται οι έντονοι (boldface) χαρακτήρες στο κείμενο
Χρησιμοποιήστε πλάγια γραφή για έμφαση ή ειδικούς όρους
Χρησιμοποιήστε την προεπιλογή του κειμενογράφου για τις εσοχές και τις λίστες
Πίνακες και γραφήματα θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται στο κυρίως κείμενο με τον τίτλο να εμφανίζεται πριν από τον πίνακα ή το γράφημα (Μέγεθος πίνακα ή γραφήματος: πλάτος 15,5 εκατοστά, ύψος γραμμής: 0,6 εκατοστά τουλάχιστον, εξωτερικό περίγραμμα: 1 ½ στιγμές, εσωτερικό περίγραμμα: 1 στιγμές)
Τίτλος
Εσωτερικό περίγραμμα |
|
Εσωτερικό περίγραμμα |
|
Εσωτερικό περίγραμμα |
|
2. Αναφορές
Όλες οι αναφορές στο κυρίως κείμενο θα πρέπει να ακολουθούν την παρακάτω δομή:
Μοναδικός συγγραφέας: Το ονοματεπώνυμο του συγγραφέα (όχι αρχικά) και το έτος δημοσίευσης;
Δύο ή τρεις συγγραφείς: ονοματεπώνυμα συγγραφέων και το έτος δημοσίευσης
Παραπάνω από τρεις συγγραφείς: Ονοματεπώνυμο πρώτου συγγραφέα ακολουθούμενο από κ.α. και το έτος δημοσίευσης
2.1 Παραπομπές στο κυρίως κείμενο:
Παραπομπές που παρατίθενται στο κυρίως κείμενο θα πρέπει να ακολουθούν την παρακάτω δομή:
(Brown 2000), (Brown 2001: 63-68), (Brown & Smith 2003).
3. Παραπομπές
Όλες οι παραπομπές που παρατίθενται στο κυρίως κείμενο θα πρέπει να αναφέρονται αλφαβητικά σε πλήρη μορφή στο τέλος του κειμένου
Fredrick, L. D., Deitz, S. M., Bryceland, J. A. & Hummel, J. H. (2000). Behavior analysis, education, and effective schooling. Reno, NV: Context Press.
4. Σύντομο βιογραφικό (μέχρι 50 λέξεις)
Παρακαλούμε συμπεριλάβετε, στο τέλος της εισήγησης, σύντομο βιογραφικό (μία παράγραφος, μέχρι 50 λέξεις) με αναφορά στην επαγγελματική κατάσταση, την εκπαίδευση, τα ερευνητικά ενδιαφέροντα και τις δημοσιεύσεις
Διαμόρφωση σελίδας:
Χαρτί: A4, Επάνω περιθώριο 2.5 εκατοστά, Κάτω περιθώριο 2.5 εκατοστά, αριστερό περιθώριο 3 εκατοστά, δεξί περιθώριο 2.5 εκατοστά, Κεφαλίδες και υποσέλιδα – απόσταση κειμένου από τα άκρα 1,5 εκατοστό και διαφορά στην πρώτη σελίδα.
Παράρτημα:
Παράρτημα ή ηλεκτρονικό/έντυπο υλικό παρακαλούμε να αποστέλλεται ως συνημμένο αρχείο.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη