Thumbnail
«Κάνε κάτι δραστικό… κόψε πια το πλαστικό» 

«Κάνε κάτι δραστικό… κόψε πια το πλαστικό» , είναι το θέμα της εκδήλωσης που θα πραγματοποιηθει σήμερα από τις 10 το πρωί έως τη 1 το μεσημέρι στην πλατεία Γεωργίου στο πλαίσιο των δράσεων για την Ημέρα της Ευρώπης, από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, σε συνεργασία με το Κέντρο Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης Europe Direct Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας (Περιβαλλοντική Εκπαίδευση), τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας (Περιβαλλοντική Εκπαίδευση) και με την υποστήριξη του Δήμου Πατρέων/ Αντιδημαρχία Καθαριότητας.

Πρόκειται για μία περιβαλλοντική εκδήλωση για την κατάργηση χρήσης πλαστικής σακούλας με τη συμμετοχή μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών των προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.

Οι μαθητές θα ζωγραφίζουν επάνω σε υφασμάτινες τσάντες, τις οποίες και θα μοιράσουν στη συνέχεια στους περαστικούς.

Στόχος να ενεργοποιήσουν όλους τους πολίτες για την κατάργηση της πλαστικής σακούλας, που είναι γνωστό σε όλους μας, πόσο κακό κάνει αυτή στο περιβάλλον.

«Πρόκειται για ένα εξωστρεφές πρόγραμμα που κάνουμε ώστε να ενημερωθούν οι συμπολίτες μας, και ιδίως οι νέοι μας, για την Ευρώπη, τις δράσεις, τα έργα, ιδίως σε τρεις κρίσιμους τομείς, στην εκπαίδευση, στο περιβάλλον και στην επιχειρηματικότητα. Θέλουμε να είναι όλοι ενεργοί, να ακούμε τι πιστεύουν και τις επιθυμίες τους ώστε να τα ενσωματώνουμε και εμείς στις πολιτικές μας. Ιδίως το περιβάλλον, είναι ένας ευαίσθητος τομέας και θέλουμε τη συμμετοχή όλων» υπογραμμίζει ο Περιφερειάρχης Απ. Κατσιφάρας, υπενθυμίζοντας πως στις 5 Ιουνίου εορτάζεται κάθε χρόνο η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος.

Η εκδήλωση δεν είναι μια αποσπασματική δράση, αλλά συνδυάζεται με τα προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης που γίνονται στα σχολεία, στη θεματική της διαχείρισης των απορριμμάτων που συντονίζουν οι υπεύθυνες περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, Ιωάννα Παπαϊωάννου και Πηνελόπη Σακοβέλη.

Τα συγκεκριμένα προγράμματα έχουν εξάμηνη διάρκεια και έχουν ξεκινήσει από τον Δεκέμβριο του 2016 και θα ολοκληρωθούν τον Ιούνιο και όλοι οι μαθητές των σχολείων και των περιβαλλοντικών ομάδων που θα συμμετέχουν, υλοποιούν στα σχολεία τους σχετικά προγράμματα.

Τα παιδιά που λαμβάνουν μέρος, προέρχονται από όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης νηπιαγωγεία, δημοτικά και γυμνάσια και συγκεκριμένα:

1ο και 2ο Νηπιαγωγείο Ρίου

16ο Νηπιαγωγείο Πατρών

Ιδιωτικό Νηπιαγωγείο Αναγέννηση ΙΚΕ

Ιδιωτικό Νηπιαγωγείο Το μικρό Γυρί

4ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών

19ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών

26ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών

29ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών

50ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών

Δημοτικό Σχολείο Αναγέννηση ΙΚΕ

Δημοτικό Σχολείο Βραχνεΐκων

1ο Δημοτικό Ακράτας

4ο Γυμνάσιο Πάτρας

9ο Γυμνάσιο Πάτρας

13ο Γυμνάσιο Πάτρας

15ο Γυμνάσιο

16ο Γυμνάσιο

Γυμνάσιο Αγίου Βασιλείου

Γυμνάσιο Καστριτσίου

Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο και Λύκειο Πάτρας".

Πηγή: tempo24.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

photo
Η φωτογραφία που ανέβηκε στο Διαδίκτυο και μπλόκαρε εκατομμύρια κινητά τηλέφωνα
Όταν ο ερασιτέχνης φωτογράφος και επιστήμονας Gaurav Agrawal ανέβασε μια φωτογραφία στο διαδίκτυο - δεν περίμενε ότι θα κατέστρεφε εκατομμύρια κινητά...
Η φωτογραφία που ανέβηκε στο Διαδίκτυο και μπλόκαρε εκατομμύρια κινητά τηλέφωνα
glOSSA
«Μια ολιγάριθμη ομάδα να επιχειρεί να προσβάλει τον σκληρό πυρήνα μιας γλώσσας όπως είναι η συντακτική δομή της»
«Προσδοκούμε από το Ι.Ε.Π. να εισακούσει τις απόψεις των ειδικών επί του γνωστικού αντικειμένου αλλά και να μην επιτρέψει να υιοθετηθεί μια γλωσσικά...
«Μια ολιγάριθμη ομάδα να επιχειρεί να προσβάλει τον σκληρό πυρήνα μιας γλώσσας όπως είναι η συντακτική δομή της»