Thumbnail

Συνάδελφοι-Συναδέλφισσες

     Βάσει του 4ου Μνημονίου η Κυβέρνηση με το Ν.4473/2017 επανεκκινεί τις διαδικασίες αξιολόγησης, στα πλαίσια της οικονομίας της αγοράς,  έτσι ώστε να  επιβληθεί ο οικονομικοπολιτισμικός φιλελευθερισμός ( κουλτούρα της αξιολόγησης ) στην εκπαίδευση.

Χαρακτηριστικά  στο 4ο μνημόνιο που επικαιροποιεί τις δεσμεύσεις του 3ου Μνημονίου ( Ν.4336/2015) που ψήφισαν όλα τα συστημικά κόμματα αναφέρεται :

«(iv) pass a law on the   evaluation   of senior education staff, school self- evaluation and rational use of resources by June 2017»

Μτφ. 4.Θα περάσουν νόμο για την αξιολόγηση των στελεχών της εκπαίδευσης, την αυτοαξιολόγηση και τη λελογισμένη χρήση των πόρων μέχρι τον Ιούνιο του 2017.

 

και λίγο παρακάτω

«The evaluation will be consistent with the general evaluation system of public Administration»

Μτφ. Η αξιολόγηση θα συνάδει με το γενικό σύστημα αξιολόγησης της δημόσιας διοίκησης.

Ήδη κατέθεσα κείμενο στην Διοίκηση με το οποίο δηλώνω ότι θα απέχω από όλες τις διαδικασίες-συνεδριάσεις αξιολόγησης των στελεχών Διοίκησης.

Όλοι μαζί πρέπει να συμμετέχουμε καθολικά στην απεργία – αποχή που κήρυξε η ΑΔΕΔΥ και να απέχουμε από την ειδική συνεδρίαση αξιολόγησης.

Συνημμένα στέλνω :

1.      Την απόφαση της ΑΔΕΔΥ για την απεργία αποχή από τις διαδικασίες αξιολόγησης

2.      Την εξώδικη γνωστοποίηση με την οποία η ΑΔΕΔΥ κοινοποίησε στο Υπουργείο Παιδείας την απεργία αποχή από τις διαδικασίες αξιολόγησης

3.      Διευκρινίσεις των πρωτοβάθμιων σωματείων για την απεργία-αποχή

4.      Σχέδιο δήλωσης των μόνιμων εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας για μη συμμετοχή στη διαδικασία αξιολόγησης

Οι ΕΛΜΕ θα πρέπει να οργανώσουν πολύμορφες δράσεις ( αποκλεισμούς, καταλήψεις των ΔΔΕ κ.τ.λ. ) έτσι ώστε να μπλοκάρουμε τις διαδικασίες αξιολόγησης στα Διευρυμένα Συμβούλια Επιλογής όπως ακριβώς είχαμε κάνει όταν ξεκινούσαν οι διαδικασίες αξιολόγησης το 2014.

Η αξιολόγηση που καλείται να κάνει ο κάθε σύλλογος διδασκόντων!!!!! (από τον οποίο εξαιρούνται οι ελαστικά εργαζόμενοι) στους υποψήφιους διευθυντές-αξιολογητές , αποτελεί εφαρμογή ακριβώς των διαδικασιών αξιολόγησης, που προβλέπονται στο Ν.4369/2016 που αφορά την αξιολόγηση των υπολοίπων Δημοσίων Υπαλλήλων

Αρθρο 18 Παρ. 15 «Η κατά τα ανωτέρω αξιολόγηση από τους υφισταμένους πραγματοποιείται βάσει ανώνυμου ερωτηματολογίου, το οποίο καταρτίζεται από την οικεία Διεύθυνση Προσωπικού/Διοικητικού. Το ερωτηματολόγιο αυτό περιλαμβάνει τα εξής κριτήρια: α) ικανότητα διοίκησης και διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού, β) ικανότητα αποτελεσματικής καθοδήγησης των υφισταμένων, υπηρεσιακές σχέσεις και συμπεριφορά, γ) ικανότητα διαχείρισης κρίσεων, δ) ανάληψη ευθύνης, ε) δεκτικότητα στην εισαγωγή νέων μεθόδων και νέων τεχνολογιών.»

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι, η συμμετοχή μας σ΄ αυτή τη διαδικασία αποτελεί τον Δούρειο Ίππο για τη δική μας αξιολόγηση. Να μη σπάσουμε οι εκπαιδευτικοί τον αγώνα και των άλλων Δημοσίων Υπαλλήλων που εδώ και μήνες ΑΠΕΡΓΟΥΝ ή ΑΠΕΧΟΥΝ από τις διαδικασίες της αξιολόγησης.

Αρίδας Μανώλης Αιρετός ΠΥΣΔΕ Αν. Θεσσαλονίκης

( Κιν. 6974419837 ηλ.διευθ. [email protected] )

Σχέδιο Δήλωσης

Διευκρινίσεις σχετικά με τη διαδικασία αξιολόγησης των Διευθυντών σχολικών μονάδων

  1. Πριν την έναρξη της διαδικασίας όλοι οι εκπαιδευτικοί έχουν δικαίωμα να δηλώσουν τη γνώμη τους.

  2. Η ειδική συνεδρίαση των μονίμων εκπαιδευτικών στην οποία καλούμαστε να συμμετέχουμε δεν είναι συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων κατά την έννοια του νόμου, γι’ αυτό μπορούμε να απέχουμε.

  3. Αν η πλειοψηφία των συναδέλφων δηλώσει ότι απέχει από τη διαδικασία, δεν υπάρχει απαρτία και καμία διαδικασία δε μπορεί να υλοποιηθεί ούτε μπορούν να συμπληρώνονται τα φύλλα αξιολόγησης.( Σύμφωνα με το έγγραφο της Δ.Ο.Ε. «Υλοποίηση της απόφασης για απεργία – αποχή από τις διαδικασίες αξιολόγησης» – αρ. Πρωτ. 1371/12-7-2017 που βασίζεται στη γνωμάτευση της νομικού συμβούλου)

  4. Σε περίπτωση που η πλειοψηφία αποφασίσει να συνεδριάσει ο κάθε συνάδελφος έχει το δικαίωμα να απέχει στο πλαίσιο της συμμετοχής του στην απεργία – αποχή, δηλώνοντας ότι συμμετέχει στην κινητοποίηση που έχει κηρύξει η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. με την απόφασή της στις 07/06/2017 με τη μορφή της απεργίας – αποχής
    (βλ. και την εξώδικη γνωστοποίηση της Ε.Ε. της ΑΔΕΔΥ στο Υπουργείο Παιδείας στις 09/06/2017).

  5. Υπογραμμίζεται ότι η «αποχή υπαλλήλων» από συγκεκριμένα καθήκοντα, αποτελεί μορφή απεργίας και προβλέπεται από τις διατάξεις του ν. 1264/82, όπως αυτές έχουν ερμηνευθεί από αρμόδια δικαστήρια (Διοικητικό Εφετείο Αθηνών 486/1995 και ΜΠΑ 2395/2014).

  6. Η ΑΔΕΔΥ στην σχετική ανακοίνωση αναφέρει «Η μορφή της απεργίας-αποχής είναι απολύτως νόμιμη και δεν υπάρχει καμιά περίπτωση πειθαρχικής συνέπειας για τους εργαζόμενους που συμμετέχουν.» Άλλωστε η μορφή της απεργίας – αποχής που κήρυξε η ΑΔΕΔΥ εφαρμόστηκε το 2014 και τη φετινή χρονιά με επιτυχία από όλους σχεδόν τους δημόσιους υπαλλήλους και σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες, χωρίς να υπάρξει πουθενά καμία διοικητική και πειθαρχική παρέμβαση.

  7. Η απεργία-αποχή σημαίνει «απέχω από έργο που σχετίζεται με τον σκοπό της Αξιολόγησης, ωστόσο εργάζομαι, συμμετέχοντας κανονικά σε κάθε τι που αφορά τα κανονικά μου καθήκοντα». Απέχουμε μόνο από τη σύνταξη πρακτικών αξιολόγησης των υποψηφίων διευθυντών

  8. Επίσης στην ανακοίνωση της ΑΔΕΔΥ υπογραμμίζεται ότι δεν προβλέπονται κρατήσεις, αφού και πριν δύο χρόνια και τώρα που εφαρμόζεται στο δημόσιο δεν έχουν γίνει μισθολογικές περικοπές.

  9. Η δήλωση αποχής των εκπαιδευτικών να δοθεί στο Δ.Σ. της ΕΛΜΕ και σε όποιον έχει οριστεί υπεύθυνος για τη διαδικασία για θα κατατεθεί στο Συμβούλιο Επιλογής

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Έλληνες μετανάστες στη Γερμανία
9ο Ευρωπαϊκό Μαθητικό Συνέδριο: Το 1ο Γυμνάσιο Λαγκαδά στο Μόναχο στις 29 Νοεμβρίου
9ο Ευρωπαϊκό Μαθητικό Συνέδριο: «Η Γερμανία των Ελλήνων, η Ελλάδα των Γερμανών. Η κλασική Ελλάδα και η επίδρασή της στον γερμανόφωνο πολιτισμό»
9ο Ευρωπαϊκό Μαθητικό Συνέδριο: Το 1ο Γυμνάσιο Λαγκαδά στο Μόναχο στις 29 Νοεμβρίου
νηπιαγωγειο
Περιστέρι: Συνολικά κλείνουν 15 νηπιαγωγεία μέσα σε έναν χρόνο! - Αγανάκτησαν οι γονείς
Γονείς: Με τη νέα διάρθρωση των νηπιαγωγείων θα χρειαστούν περίπου 8 λιγότεροι εκπαιδευτικοί για τη λειτουργία τους. Όλη αυτή η άκρως αντιπαιδαγωγική...
Περιστέρι: Συνολικά κλείνουν 15 νηπιαγωγεία μέσα σε έναν χρόνο! - Αγανάκτησαν οι γονείς
ΔΠΘ.jpg
Δημοκρίτειο Θράκης: Δύο καθηγητές του ορίστηκαν ως μέλη του Συμβουλίου Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς του ΥΠΠΟ
Η επιλογή τους αποτελεί ένα ακόμη στοιχείο που αποδεικνύει ότι το ΔΠΘ αποτελείται από πυρήνες αριστείας που διακρίνονται με τη δουλειά τους
Δημοκρίτειο Θράκης: Δύο καθηγητές του ορίστηκαν ως μέλη του Συμβουλίου Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς του ΥΠΠΟ
πανεπιστημιούπολη ρεθύμνου
Stanford’s “World’s Top 2% Scientists List: 81 Μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης στη λίστα των κορυφαίων επιστημόνων του κόσμου
Stanford’s “World’s Top 2% Scientists List “ 81 Μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης στη λίστα των κορυφαίων επιστημόνων του κόσμου
Stanford’s “World’s Top 2% Scientists List: 81 Μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης στη λίστα των κορυφαίων επιστημόνων του κόσμου