Με αφορμή το δημοσίευμα για το 30ωρο του πολυνομοσχεδίου με τίτλο «Τελικά τι ισχύει: Το υπουργείο αδικείται από τις αντιδράσεις για το 30ωρο ή στρουθοκαμηλίζει;», για να δείτε το δημοσίευμα πατήστε εδώ, μία εκπαιδευτικός ειδικότητας στην πρωτοβάθμια που υπηρετεί σε ορεινό νομό θέλησε να μοιραστεί τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει και ταυτόχρονα αναρωτήθηκε για τα αυτονόητα. Παρακάτω παρατίθεται αυτούσιο το μήνυμα που μας απηύθυνε:
«Καλησπέρα και καλή χρονιά!
Αναφορικά με το 30 ωρο θέλω να επισημάνω τα εξής προβλήματα που θα προκύψουν :
α) Η συντριπτική πλειοψηφία των ειδικοτήτων συμπληρώνει ωράριο σε μεγάλο αριθμό σχολείων (από 2 έως και 5 όπως όλοι γνωρίζουμε) τα οποία μάλιστα βρίσκονται σε μεγάλη απόσταση μεταξύ τους. Τα δικά μου σχολεία φέτος απέχουν 50 χλμ το ένα από το άλλο και λόγω πολύ ορεινής περιοχής χρειάζεσαι 1 ώρα τουλάχιστον για να φτάσεις ενώ πέρυσι υπηρετούσα σε δυο σχολεία σε απόσταση 70 χλμ το ένα απο το άλλο. Περνάμε συνεπώς πολύ χρόνο στο δρόμο , γεγονός που προστίθεται στον εργασιακό μας φόρτο Ο χρόνος αυτός σε πιο ωράριο ανήκει άραγε; Να επισημανθεί μάλιστα ότι ενώ δεν είμαστε υποχρεωμένοι να έχουμε δικά μας αυτοκίνητα τα οποία μάλιστα να διαθέτουμε για υπηρεσιακούς σκοπούς (μετάβαση απο το ένα σχολέιο στο άλλο), το κάνουμε κατά κόρον . Το θέμα είναι το εξής : εγώ δεν διαθέτω το αυτοκίνητό μου για τους σκοπούς της υπηρεσίας καθώς το κόστος τέτοιων αποστάσεων είναι μεγάλο, οι αποζημιώσεις αστείες και χρονοβόρες ή δεν έχω αυτοκίνητο και μετακινούμαι με το λεωφορείο ή ακόμα χειρότερα δεν υπάρχει λεωφορείο που εκτελεί το δρομολόγιο προς τα σχολεία μου (κάτι που ισχύει στην περίπτωσή μου φέτος) .Πώς θα μετακινούμαστε και μάλιστα με αυστηρό εργασιακό ωράριο; Πχ αν το μοναδικό λεωφορείο φεύγει στη 13.20 και γω πρέπει να μείνω στο σχολείο μέχρι τις 14.00 δεν πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη γαι τη μετακίνησή μου;
β) όσοι υπηρετούν σε πολλά κοντινά σχολεία τρέχουν στα διαλείμματα από σχολείο σε σχολείο, δε προλαβαίνουν δλδ να ξεκουραστούν καθόλου .Οπότε η επιπλέον παραμονή στο σχολείο επιβαρύνει μια ήδη επιβαρυμένη κατάσταση.
γ) Στη συντριπτική πλειοψηφία των σχολείων δεν υπάρχουν υποδομές για να δουλέψουμε. Στην καλύτερη περίπτωση υπάρχει ένας μόλις υπολογιστής στο γραφείο διδασκόντων τον οποίο πρέπει να μοιραζόμαστε 10-15-20 συνάδελφοι και ένα μόνο φωτοτυπικό μηχάνημα. Εάν όλοι πρέπει να μένουμε στο σχολείο τις ίδιες ώρες ποιος θα πρωτο-δουλέψει σε αυτά ;. Επίσης, δεν υπάρχει αρκετός χώρος-γραφείο για να καθίσεις. Πώς θα δουλέψεις έτσι;
Με εκτίμηση,»
Αναφέρετε με όποιο τρόπο επιθυμείτε, παρόμοιες δυσκολίες που αντιμετωπίζετε με την υπηρέτησή σας, οι οποίες θα δυσκολέψουν με το 30ωρο, προκειμένου να εμπλουτίσουμε με αυτές, μία ανοικτή επιστολή που θα απευθύνουμε στο υπουργείο, σε μια προσπάθειά μας και πριν την έκδοση ερμηνευτικών εγκυκλίων του νόμου, να τις λάβει σοβαρά υπόψην του.
Βγείτε μπροστά και μιλήστε εσείς γιατί αλλιώς κανένας δεν θα σας σκεφτεί ούτε και θα σας ακούσει!!!
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη