Thumbnail
Προκήρυξη Ακαδημαϊκών Υποτροφιών για μαθητές και μαθήτριες που θα φοιτήσουν κατά το σχολικό έτος 2018 – 2019  στο Γυμνάσιο, στο Γενικό Λύκειο και στο ΙΒ DP

Τα Εκπαιδευτήρια ΓΕΙΤΟΝΑ προκηρύσσουν Διαγωνισμό για τη χορήγηση ακαδημαϊκών υποτροφιών για το σχολικό έτος 2018 – 2019.  Ο Διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες που κατά το σχολικό έτος 2018 – 2019 θα φοιτήσουν σε τάξεις του Γυμνασίου, του Λυκείου και του ΙΒ DP1.

Θα χορηγηθούν συνολικά δέκα (10) ακαδημαϊκές υποτροφίες, κάθε μια εκ των οποίων δίδεται μέχρι το τέλος της εκπαιδευτικής βαθμίδας στην οποία θα εισαχθεί ο μαθητής ή η μαθήτρια:

1. Οκτώ (8)  υποτροφίες θα χορηγηθούν σε μαθητές και μαθήτριες που, κατά το σχολικό έτος 2018 – 2019, θα φοιτήσουν στην Α’ τάξη του Γυμνασίου και στην Α’ τάξη του Γενικού Λυκείου. Συγκεκριμένα:

• Τέσσερις (4) μαθητές/τριες (δύο σε καθεμιά από τις παραπάνω τάξεις) που θα συγκεντρώσουν την υψηλότερη βαθμολογία στο διαγωνισμό θα λάβουν πλήρη υποτροφία.

• Τέσσερις (4) μαθητές/τριες (δύο σε καθεμιά από τις παραπάνω τάξεις) που θα καταλάβουν τις αμέσως επόμενες θέσεις στο διαγωνισμό θα λάβουν μερική υποτροφία (50%).

2. Δύο (2) υποτροφίες θα χορηγηθούν σε μαθητές και μαθήτριες που κατά το σχολικό έτος 2018 – 2019 θα φοιτήσουν στη τάξη του IB DP1. Συγκεκριμένα:

• Δύο (2) μαθητές/τριες που θα συγκεντρώσουν την υψηλότερη βαθμολογία στον διαγωνισμό και θα φοιτήσουν στην ΙΒ DP1 τάξη θα έχουν έκπτωση 3.000 € επί των διδάκτρων.

O Διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή, 16 Μαρτίου 2018 (17:00 – 21:00) στις εγκαταστάσεις των Εκπαιδευτηρίων ΓΕΙΤΟΝΑ, στη Βάρη Αττικής. Δηλώσεις Συμμετοχής υποβάλλονται ηλεκτρονικά μέχρι τη Δευτέρα, 5 Μαρτίου 2018, συμπληρώνοντας τη Φόρμα Εγγραφής.

Όροι και προϋποθέσεις

• Οι υποτροφίες δίδονται μέχρι το τέλος της εκπαιδευτικής βαθμίδας, εφόσον οι μαθητές αριστεύουν και επιδεικνύουν άριστη συμπεριφορά.

• Η Επιτροπή Υποτροφιών αποτελείται αποκλειστικά από εκπαιδευτικούς των Εκπαιδευτηρίων ΓΕΙΤΟΝΑ.

• Τα θέματα και τα γραπτά του Διαγωνισμού δεν δημοσιοποιούνται.

• Οι υποψήφιοι για την Α’ τάξη του Γυμνασίου και την Α’ τάξη του Λυκείου θα διαγωνισθούν στην Ελληνική γλώσσα και στα Μαθηματικά.

• Οι υποψήφιοι για ΙΒ DP1 τάξη θα διαγωνισθούν α) στην Αγγλική γλώσσα, β) στα Μαθηματικά και γ) σε ένα εκ των τριών μαθημάτων: Βιολογία/Χημεία, Φυσική, Νεοελληνική Λογοτεχνία.

• Απαραίτητη προϋπόθεση για την απονομή πλήρους υποτροφίας αποτελεί η επίτευξη επίδοσης άνω του 90% κατά μέσο όρο. Για την απονομή μερικής υποτροφίας απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί η επίτευξη επίδοσης άνω του 80% κατά μέσο όρο.

• Τα θέματα του διαγωνισμού είναι πρωτότυπα και αξιολογούν γνώσεις και δεξιότητες που έχει κατακτήσει κάθε μαθητής ή μαθήτρια στο αντίστοιχο ηλικιακό επίπεδο, ανιχνεύοντας ταυτόχρονα τις δυνατότητες επίτευξης ακαδημαϊκής αριστείας.

Σημείωση:

Οι προσφερόμενες υποτροφίες αφορούν στα βασικά δίδακτρα. Σε αυτές δεν συμπεριλαμβάνονται το κόστος μεταφοράς των μαθητών με σχολικά λεωφορεία ή άλλες προαιρετικές δραστηριότητες. 

Για πληροφορίες και διευκρινίσεις, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με το Σχολείο (τηλ. 210 9656200).

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Γεύμα
Φαγητό μετά τις 5 μ.μ.: Οι κίνδυνοι και οι συνέπειες σύμφωνα με νέα μελέτη
H κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων φαγητού μετά τις 5 μ.μ. μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τη ρύθμιση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα, αυξάνοντας τον κίνδυνο...
Φαγητό μετά τις 5 μ.μ.: Οι κίνδυνοι και οι συνέπειες σύμφωνα με νέα μελέτη