Thumbnail
Σεμινάριο στη Κρήτη

Ο Σύλλογος εκπαιδευτικών σε συνεργασία με τους Σχολικούς Συμβούλους Α, Β περιφέρειας Λασιθίο & τη ΔΙΠΕ Λασιθίου διεξάγει σεμινάριο την Παρασκευή 16 Μαρτίου 2018 στο 3ο ΔΣ Σητείας από τις 8:15 έως 14:00. Εισηγητές είναι οι Σχολικοί Σύμβουλοι 5ης περιφέρειας Ηρακλείου κ Κουτσουράκη Στέλλα, ο Σχολικός Σύμβουλος 2ης Περιφέρειας Ρεθύμνου κ Μπερκούτης Αντώνης και η Σχολική Σύμβουλος  9ης Περιφέρειας Ηρακλείου κ Σπαθαράκη Ανδρονίκη.

Στο πρώτο μέρος-Ολομέλεια, θα γίνει εισήγηση των Συμβούλων της 1ης & 2ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Λασιθίου, κ. Μαμάκη Γεωργίου & Γρηγοράκη Ιωάννη αντίστοιχα και θα ακολουθήσει εισαγωγή-προβληματική της ημερίδας από την κ. Κουτσουράκη Στέλλα. Το δεύτερο μέρος περιλαμβάνει παράλληλες συνεδρίες-εργαστήρια και στο τρίτο μέρος-Ολομέλεια, θα γίνει αναστοχασμός και γνωριμία με ψηφιακά εργαλεία για την παραγωγή γραπτού λόγου

Η ημερίδα αφορά όλα τα μέλη μας των σχολικών μονάδων δημοτικών  της περιφέρειας του Συλλόγου Εκπαιδευτικών ΠΕ Σητείας «ο Μύσων». Η σχετική άδεια για συμμετοχή θα δοθεί από το Διευθυντή Π.Ε. Λασιθίου σύμφωνα με το άρθο 59 «Άδειες για επιμορφωτικούς ή επιστημονικούς λόγους»   του νόμου  3528 «Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.».  Η σχολική μονάδα θα φροντίσει α στείλει στη Διεύθυνση ΠΕ Λασιθίου τις καταστάσεις και τις αιτήσεις των συναδέλφων που θα συμμετέχουν στο σεμινάριο  

Για το Δ.Σ.

 

Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α   Ε Ρ Γ Α Σ Ι Ω Ν

 

8.00-8.15: ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ-ΕΓΓΡΑΦΕΣ

                     ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ

8.15-8.45:Μαμάκης Γεώργιος, Σχολικός Σύμβουλος 1ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Λασιθίου,

Γρηγοράκης Ιωάννης, Σχολικός Σύμβουλος 2ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Λασιθίου:

Εισαγωγή-προβληματική της Ημερίδας.

 

 

8.45-9.15: Η κειμενοκεντρική προσέγγιση του γραπτού λόγου στη σύγχρονη γλωσσική διδασκαλία:

              Στέλα Κουτσουράκη-Σχολική Σύμβουλος 5ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Ηρακλείου

             

Παράλληλες συνεδρίες-εργαστήρια

1η ομάδα

2η ομάδα  

3η ομάδα

Δάσκαλοι Α΄& Β΄τάξεων & ολιγ/θεσίων & Τ.Ε.

 

Θέμα: Αφηγούμαστε

       με πληρότητα

 

Εισηγήτρια-Συντονίστρια:

Κουτσουράκη Στέλα-

Σχ. Σύμβουλος 5ης Περιφέρειας Ηρακλείου

 

9.15-9.30:   Δραστηριότητες γνωριμίας

9.30-10.00:  Η διαδικαστική πρόταση

                παραγωγής γραπτού λόγου                    

10.00-10.15: Η γραμματική της

                αφήγησης

 

10.15-10.30: Ερωτήσεις-Συζήτηση

Δάσκαλοι Γ΄& Δ΄τάξεων & Ολοήμερων Τμημάτων,Παράλληλες στηρίξεις

 

Θέμα: Περιγράφουμε  

     με σαφήνεια

 

Εισηγητής-Συντονιστής:

Μπερκούτης Αντώνης-

Σχ. Σύμβουλος 2ης Περιφέρειας Ρεθύμνου

 

9.15-9.30:   Δραστηριότητες γνωριμίας

9.30-10.00: Η διαδικαστική πρόταση

                παραγωγής γραπτού λόγου                     10.00-10.15: Η γραμματική της

                περιγραφής

 

10.15-10.30: Ερωτήσεις-Συζήτηση

Δάσκαλοι Ε΄& ΣΤ΄τάξεων, Δ/ντές 6/θ & άνω Δ. Σχ. &

Εκπ/κοί ειδικοτήτων

Θέμα: Επιχειρηματολογούμε

       με πειστικότητα

 

Εισηγήτρια-Συντονίστρια:

Σπαθαράκη Ανδρονίκη-

Σχ. Σύμβουλος 9ης Περιφέρειας Ηρακλείου

 

9.15-9.30:   Δραστηριότητες γνωριμίας

9.30-10.00:  Η διαδικαστική πρόταση

                παραγωγής γραπτού λόγου                     10.00-10.15:  Η γραμματική της

                επιχειρηματολογίας

 

1015-10.30: Ερωτήσεις-Συζήτηση

10.30-11.00: Διάλειμμα

1η ομάδα

2η ομάδα

3η ομάδα

Θέμα: Αφηγούμαστε

       με πληρότητα

 

11.00-12.30: Εργαστήριο παραγωγής

                αφηγηματικού λόγου με το

                διαδικαστικό, κειμενοκε-

                ντρικό μοντέλο

 

12.30-13.00: Ερωτήσεις-Συζήτηση

Θέμα: Περιγράφουμε

      με σαφήνεια

 

11.00-12.30: Εργαστήριο παραγωγής

                περιγραφικού λόγου με το

                διαδικαστικό, κειμενοκε-

                ντρικό μοντέλο

 

12.30-13.00: Ερωτήσεις-Συζήτηση

Θέμα: Επιχειρηματολογούμε

       με πειστικότητα

 

11.00-12.30: Εργαστήριο παραγωγής

                επιχειρηματολογικού λόγου με

                το διαδικαστικό, κειμενοκε-

                ντρικό μοντέλο

 

12.30-13.00: Ερωτήσεις-Συζήτηση

13.00-13.15: Διάλειμμα

 

ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ

 

13.15-13.45: Ψηφιακά εργαλεία για την παραγωγή γραπτού λόγου

                

13.45: 14.00: Αναστοχασμός-Κλείσιμο

 

Εργαστηριακής μορφής ημερίδα με τίτλο: Από το "Σκέφτομαι και Γράφω" στην παραγωγή γραπτού λόγου: μια διαδικαστική πρόταση
 

 Στόχος της είναι η επικαιροποίηση των γνώσεων και των πρακτικών των εκπαιδευτικών και η ενημέρωσή τους σε θέματα που αφορούν στη φιλοσοφία και στις τεχνικές εφαρμογής της κειμενοκεντρικής προσέγγισης του γραπτού λόγου στη διδακτική πράξη.

Επιμορφωτικές τεχνικές: εμπλουτισμένη εισήγηση, εργαστήρια

 

    

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/02

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Γλυκό
Γιατί θέλουμε γλυκό μετά το φαγητό;
Οι Γερμανοί επιστήμονες έχουν ανακαλύψει τον λόγο που πάντα θέλουμε γλυκό στο τέλος του γεύματος, ακόμη κι αν το στομάχι μας είναι γεμάτο.
Γιατί θέλουμε γλυκό μετά το φαγητό;
ρύζι2410
Πόσο καιρό μπορεί να παραμείνει το μαγειρεμένο ρύζι στο ψυγείο χωρίς κίνδυνο
Το ρύζι είναι μία από τις συνηθέστερες αιτίες τροφικής δηλητηρίασης, με συμπτώματα όπως ναυτία, διάρροια και εμετό, τα οποία συνήθως υποχωρούν σε 24...
Πόσο καιρό μπορεί να παραμείνει το μαγειρεμένο ρύζι στο ψυγείο χωρίς κίνδυνο
κινητο
Έλεγχος ΚΤΕΟ: Πώς να δεις την ημερομηνία λήξης από το κινητό σου
Οι οδηγοί μπορούν εύκολα και γρήγορα να ενημερωθούν για τον τεχνικό έλεγχο του οχήματός τους μέσω του κινητού τηλεφώνου τους.
Έλεγχος ΚΤΕΟ: Πώς να δεις την ημερομηνία λήξης από το κινητό σου
sxizofrenia
Σχιζοφρένεια: Η ελληνική μελέτη που φέρνει στο φως ένα άγνωστο σύμπτωμα
Σημαντική ανακάλυψη έκαναν οι ερευνητές του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, εντοπίζοντας τη συχνή παρουσία μανιακών συμπτωμάτων σε ασθενείς...
Σχιζοφρένεια: Η ελληνική μελέτη που φέρνει στο φως ένα άγνωστο σύμπτωμα