Thumbnail
Απάντηση στην ανακοίνωση της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης

Με αφορμή την ανακοίνωση της τομεάρχη Παιδείας της Ν.Δ για το σχέδιο νόμου για τις για τις νέες δομές υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων απαντά:

Η κ. Κεραμέως επιχειρεί με κραυγές να κρύψει την ένδεια συγκεκριμένων προτάσεων επί του σχεδίου νόμου του οποίου τις βασικές γραμμές γνωρίζει από τον περασμένο Οκτώβριο.
Το σχέδιο νόμου τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση, συζητήθηκε επί πολλούς μήνες με εκπροσώπους κομμάτων και συνδικαλιστικών φορέων της εκπαίδευσης και παρόλα αυτά η αρμόδια τομεάρχης της Ν.Δ. αντιδρά σαν να το βλέπει για πρώτη φορά.

Συνεπώς, το Υπουργείο ούτε αιφνιδιάζει κόμματα και φορείς και πολύ περισσότερο δεν προσβάλλει τις κοινοβουλευτικές διαδικασίες, καθώς μετά από πολύμηνη διαβούλευση ακολουθούνται οι νόμιμες διαδικασίες της Βουλής.

Σε ό, τι αφορά τις ενδεικτικές επί της ουσίας αναφορές της κ. Κεραμέως, συνολικά η απάντηση είναι:

- Σε άλωση της διοίκησης της εκπαίδευσης -την οποία επικαλείται η τομεάρχης της Ν.Δ.- όλοι γνωρίζουν ποια κόμματα στο παρελθόν έχουν επιδοθεί και μάλιστα όχι δια νόμου αλλά με υπουργικές αποφάσεις που άλλαζαν σε μια νύχτα από τους περιφερειακούς διευθυντές έως και τους διευθυντές εκπαίδευσης.

- Αντιθέτως, με το σχέδιο νόμου του Υπουργείου, για πρώτη φορά οι 13 Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης, οι οποίοι μέχρι σήμερα επιλέγονταν ως μετακλητοί υπάλληλοι που διορίζονταν με απόφαση Υπουργού, θα επιλέγονται και αυτοί όπως όλα τα στελέχη της εκπαίδευσης με τα ίδια προσόντα και με 3ετή θητεία, από Κεντρικό Συμβούλιο Επιλογής στο οποίο προΐσταται μέλος του ΑΣΕΠ.

- Προφανώς, η κατάργηση της τιμωρητικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών (Π.Δ. 152) που προβλέπει το σχέδιο νόμου, ενοχλεί τη Ν.Δ. πράγμα που έρχεται σε ευθεία αντίθεση με τους εκπαιδευτικούς που αγωνίστηκαν όλα αυτά τα χρόνια ώστε να μην εφαρμοστεί αυτό το νεοφιλελεύθερο έκτρωμα που προέβλεπε συγκεκριμένο και δεσμευτικό ποσοστό απολύσεων.

- Σε ό, τι φορά τους σχολικούς συμβούλους, με την ένταξή τους σε έναν νέο θεσμό συλλογικής λειτουργίας, ο ρόλος τους αναβαθμίζεται με στόχο το νέο αυτό όργανο να συνδράμει πιο ουσιαστικά στην ενίσχυση των εκπαιδευτικών και της λειτουργίας των σχολείων.

- Είναι απορίας άξιο και στη Βουλή η κ. Κεραμέως θα αναγκαστεί να εξηγήσει με ποιον τρόπο υποβαθμίζεται η Ειδική Αγωγή, όπως υποστηρίζει, όταν συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο.

Καλούμε τη Ν.Δ. να προσέλθει στη συζήτηση του σχεδίου νόμου στη Βουλή με συγκεκριμένες προτάσεις εγκαταλείποντας τη συνήθη πρακτική της να ζητά μονίμως απόσυρση νόμων, όπως έχει κάνει στο παρελθόν τόσο στην περίπτωση του νόμου για τα ΑΕΙ όσο και στη θέσπιση της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής εκπαίδευσης. Προκαλεί, τέλος, θλίψη η αξιωματική αντιπολίτευση να μην έχει θέσεις και να καταφεύγει σε "επαναστατικές κόρωνες" που ως μοναδικό στόχο έχουν να μην αλλάξει τίποτα στην εκπαίδευση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypoyrgeio_paideias_dia_bioy
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Ανοίγουν νέοι πίνακες για Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Από τους πίνακες που θα προκύψουν από τους προκηρύξεις αυτές το υπουργείο Παιδείας θα «αντλεί» αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, όποτε χρειάζεται, για τα...
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Ανοίγουν νέοι πίνακες για Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
bullying μαθητής
Πανελλήνιες 2024 : Σε απόγνωση μαθητής – «Τεράστια απογοήτευση και αίσθηση αδικίας»
Πανελλήνιες – Πανελλαδικές 2024: «Άδικη η  βαθμολόγηση του μαθήματος του Ελεύθερου Σχεδίου» - Η επιστολή ενός μαθητή
Πανελλήνιες 2024 : Σε απόγνωση μαθητής – «Τεράστια απογοήτευση και αίσθηση αδικίας»
boytsinos
Γ. Βούτσινος - Υπουργείο Παιδείας (Γ.Γ. Επαγγελματικής Εκπαίδευσης):  Οι νέες ρυθμίσεις για τα ΕΠΑ.Λ. και τα Εργαστηριακά Κέντρα
Σχετικά με την ίδρυση Κέντρων  Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Κ.Ε.Ε.Κ.). και την ίδρυση και λειτουργία των Επαγγελματικών Σχολών...
Γ. Βούτσινος - Υπουργείο Παιδείας (Γ.Γ. Επαγγελματικής Εκπαίδευσης):  Οι νέες ρυθμίσεις για τα ΕΠΑ.Λ. και τα Εργαστηριακά Κέντρα