Thumbnail
Ανακοίνωση

Ανακοίνωση για την αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων εξέδωσε η ΠΕΑΔ, τονίζοντας ότι "η απόφαση υποβάθμισης πληθώρας σχολικών μονάδων δεν τεκμαίρεται από πουθενά, ενώ τα κριτήρια που χρησιμοποιήθηκαν οδήγησαν σε άνισες μεταχειρίσεις."

Ταυτόχρονα, η Ένωση σημειώνει ότι "η μοριοδότηση των δυσπροσίτων ήταν μια ανέξοδη «ανταμοιβή» των εκπαιδευτικών, που κατέληξε αρκετές φορές σε στρεβλώσεις".

Η ΠΕΑΔ, παράλληλα, "ζητά σε κάθε περίπτωση από το Υπουργείο Παιδείας την επαναφορά όλων των σχολικών μονάδων στο καθεστώς μοριοδότησης με βάση το οποίο έγιναν οι δηλώσεις των περιοχών προτίμησης των συναδέλφων τον περασμένο Αύγουστο."

Διαβάστε αναλυτικά ολόκληρη την ανακοίνωση της ΠΕΑΔ:

"Η απόφαση του Υπουργείου Παιδείας για αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων προκάλεσε προβλήματα στη στελέχωση τους κι έντονες αντιδράσεις τόσο από τις τοπικές κοινωνίες, όσο και από τους εκπαιδευτικούς.

Η απόφαση υποβάθμισης πληθώρας σχολικών μονάδων δεν τεκμαίρεται από πουθενά, ενώ τα κριτήρια που χρησιμοποιήθηκαν οδήγησαν σε άνισες μεταχειρίσεις. Εξυπακούεται επίσης ότι στην μοριοδότηση όπως ίσχυε υπήρξαν εξόφθαλμες στρεβλώσεις. Αδυνατούμε να κατανοήσουμε γιατί προέβη σε μια τέτοια αχρείαστη ενέργεια το Υπουργείο Παιδείας αυτήν την περίοδο, μιας και η μοριοδότηση αυτή επικράτησε σαν το μοναδικό άυλο «αντάλλαγμα» για τους αναπληρωτές-βαλίτσες.

Η μέσω δημοσιογράφων δήλωση του Υπουργού Παιδείας περί αναγκαιότητας οικονομικής ενίσχυσης των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε απομακρυσμένα σχολεία, κρίνουμε ότι δεν μπορεί παρά να παραμείνει στις καλές προθέσεις, μιας και όλοι γνωρίζουμε τις οικονομικές δυνατότητες ενός Υπουργείου, που αδυνατεί να προβεί στους αναγκαίους διορισμούς δεκάδων χιλιάδων εκπαιδευτικών, ακόμα και των πιο βασικών ειδικοτήτων, τις ελλείψεις των οποίων προσπαθεί να καλύψει μέσω ταχυδακτυλουργικών πρακτικών αποτυχημένων συγχωνεύσεων ειδικοτήτων και δευτερότριτων αναθέσεων.

Η μοριοδότηση των δυσπροσίτων ήταν μια ανέξοδη «ανταμοιβή» των εκπαιδευτικών, που κατέληξε αρκετές φορές σε στρεβλώσεις, παρά το γεγονός ότι πρόκειται για τον επαγγελματικό κλάδο που έχει υποστεί στο μέγιστο βαθμό, συγκριτικά με τους υπολοίπους, τις συνέπειες της οικονομικής κρίσης και της αποψίλωσης της παροχής ίσων ευκαιριών προς όλους.

Η πρόσφατη ωστόσο αναθεώρηση και επανένταξη μερικών σχολικών μονάδων στην κατηγορία των δυσπροσίτων είναι ακόμα πιο ενοχλητική, καθώς πρόκειται περί υπαναχώρησης στις ισχυρότερες πιέσεις –πολιτικές και κοινωνικές- έναντι άλλων, που δεν είχαν την ίδια δυνατότητα πρόσβασης στα κέντρα απόφασης.

Οι πανηγυρικές ανακοινώσεις αρκετών σχετικών σχολικών μονάδων και τοπικών πολιτικών παραγόντων μας επιβεβαιώνουν.

Η ΠΕΑΔ ζητά σε κάθε περίπτωση από το Υπουργείο Παιδείας την επαναφορά όλων των σχολικών μονάδων στο καθεστώς μοριοδότησης με βάση το οποίο έγιναν οι δηλώσεις των περιοχών προτίμησης των συναδέλφων τον περασμένο Αύγουστο, θεωρώντας ανέντιμο να αλλάζει ξανά αιφνιδιαστικά η μοριοδότησή τους μετά τις πρόσφατες προσλήψεις και ενόψει εκείνων που θα ακολουθήσουν, ώστε να αρθεί η αίσθηση της δικαιολογημένης αδικίας, που νιώθουν εκπαιδευτικοί και τοπικές κοινωνίες. Παράλληλα, να ξεκινήσει άμεσα ένας σοβαρός διάλογος –κι όχι απλώς ανακοινώσεις «σοφών»- σχετικά με το σημαίνει «δυσπρόσιτο σχολείο» και για τους τρόπους αντικειμενικής και αξιόπιστης μοριοδότησής τους, με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς.

Και εννοείται ότι επιβάλλεται οι όποιες αλλαγές στη μοριοδότηση να αφορούν ΟΧΙ τη φετινή σχολική χρονιά, αλλά την επόμενη. Η στοιχειώδης αίσθηση δικαίου το επιβάλλει!

Φυσικά, επιθυμούμε τη συμμετοχή μας στο διάλογο αυτό, μιας κι εμείς, οι εκπαιδευτικοί-βαλίτσες, που εκ των συνθηκών αλλάζουμε επί δεκαετία και πλέον τα σχολεία σαν πουκάμισα, γνωρίζουμε καλύτερα απ’ όλους τι σημαίνει να υπηρετείς σε περιοχές όπου αγωνίζονται να αποδειχθούν ανταγωνιστικά και να βρουν μια θέση στον ήλιο τα «παιδιά ενός κατώτερου Θεού»…

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ"

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες