Thumbnail
Επιστολή προς τον υπουργό Παιδείας

Είμαι  Μαθηματικός στη  Δευτεροβάθμια  Εκπαίδευση. Εχθές έληξε η  θητεία μου ως  Σχολική Σύμβουλος (ΦΕΚ 511, β΄, 15-10-18) και σήμερα (16-10-18) παρουσιάστηκα στο σχολείο μου (1ο  ΕΠΑ.Λ. Αθηνών)  όπου πληροφορήθηκα ότι η νεότερη  Μαθηματικός του σχολείου  μας θα πρέπει να αποχωρήσει σύμφωνα με ενημέρωση του Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Α΄ Αθήνας.

Επικοινώνησα με τον υπεύθυνο στο ανωτέρω συμβούλιο  ο οποίος επικαλέστηκε το άρθρο 3, παρ. 2, 3 της ΚΥΑ Φ25γ /137912 / δ4 /2018, ΦΕΚ 3622/Β/24-8-2018, όπου αναφέρεται ότι για τις ανάγκες  της εναλλακτικής διδασκαλίας  προβλέπεται να  διατίθενται εξολοκλήρου ή για συμπλήρωση ωραρίου είτε μόνιμοι  εκπαιδευτικοί, που βρίσκονται στη  διάθεση του ΠΥΣΔΕ, είτε αναπληρωτές μέσω   ΕΣΠΑ.        

Προκύπτει λοιπόν το εξής θέμα::

Θα πρέπει η μόνιμη  εκπαιδευτικός να τοποθετηθεί σε άλλο σχολείο και στη θέση της να έρθει άλλος εκπαιδευτικός με αποτέλεσμα την αλλαγή και του ωρολογίου προγράμματος στα τμήματα που λειτουργούν κανονικά μέχρι τώρα. Όμως είναι εφικτό να συνεχιστεί η λειτουργία τους, χωρίς   να αποχωρήσει η μόνιμη Μαθηματικός, εφόσον το ωράριό της και το δικό μου επαρκούν για την κάλυψη της ενισχυτικής διδασκαλίας των Μαθηματικών.

Με δεδομένο το εκδηλωμένο ενδιαφέρον σας για τους μαθητές των ΕΠΑ.Λ. και το πρόγραμμα Μ.Ν.Α.Ε., παρακαλώ να μεριμνήσετε, προκειμένου να διορθωθεί η αδικία με την αξιοποίηση των υπαρχόντων μονίμων εκπαιδευτικών σε ΕΠΑ.Λ. στην υποστηρικτική διδασκαλία, ώστε να μην προκληθεί αλλαγή στο πρόγραμμα του σχολείου και να ανταποκριθούμε και οι δύο στο έργο μας προς όφελος των μαθητών μας.     

Συμπερασματικά, εφόσον οι ανάγκες ενός σχολείου καλύπτονται από το υπάρχον μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό, γιατί αναγκάζεται να αποχωρήσει κάποιο μέλος του σε άλλη/ες σχολική/ές μονάδα/ες (συνολικά ή εν μέρει) και το ωράριό του να καλυφθεί από αναπληρωτή ή ωρομίσθιο      εκπαιδευτικό;

                

Με εκτίμηση

Μητρογιαννοπούλου Αγγελική

Μαθηματικός στο 1ο ΕΠΑ.Λ. Αθηνών           

                   

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mixanografiko-2016_1.jpg
Μηχανογραφικό 2024 και μετεγγραφές φοιτητών: Οι νέες αντιστοιχίες τμημάτων ΑΕΙ - 317 αντίστοιχα και 104 «ανάδελφα»
Μειώθηκαν κατά 10 τα αντίστοιχα Τμήματα και αυξήθηκαν κατά 11 τα μη αντίστοιχα, κάτι που προφανώς περιορίζει ελαφρά τις δυνατότητες μετεγγραφών
Μηχανογραφικό 2024 και μετεγγραφές φοιτητών: Οι νέες αντιστοιχίες τμημάτων ΑΕΙ - 317 αντίστοιχα και 104 «ανάδελφα»