pierrakakis new2
ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ/INTIME NEWS
«Δυσλειτουργική, συγκεχυμένη και προβληματική η κατάσταση που επικρατεί στις σχολικές μονάδες» - Τι αναφέρουν οι διευθυντές των σχολείων σε επιστολή τους στον υπουργό Παιδείας

Για «δυσλειτουργική, συγκεχυμένη και προβληματική κατάσταση που επικρατεί στις σχολικές μονάδες» κάνουν λόγο σε επιστολή τους στον υπουργό Παιδείας, Κυριάκο Πιερρακάκη, οι διευθυντές και διευθύντριες των σχολείων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας σχετικά με την κατάργηση των Σχολικών Επιτροπών σε Δήμους.

Μάλιστα, μιλούν στην επιστολή τους, την οποία δημοσιεύει το alfavita.gr, για «οικονομική ασφυξία και αδυναμία λειτουργίας των σχολείων ακόμα και για τα στοιχειώδη ζητήματα καθημερινότητας».

Τέλος ζητούν από τα υπουργεία Παιδείας και Εσωτερικών να καθοριστεί ένα σαφές θεσμικό πλαίσιο χρηματοδότησης και προμήθειας των σχολικών μονάδων με όλα τα απαραίτητα για τη λειτουργία τους υλικά, το οποίο να είναι λειτουργικό και να χαρακτηρίζεται από πλήρη διαφάνεια. Επίσης, ζητούν να αυξηθεί η κρατική χρηματοδότηση για τις σχολικές μονάδες, η οποία παραμένει παγωμένη εδώ και χρόνια

Η επιστολή της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης Διευθυντών/ντριών Σχολικών Μονάδων Π.Ε.

Σχετικά με την  οικονομική ασφυξία των σχολικών μονάδων

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης Διευθυντών/ντριών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με αφορμή τη δυσλειτουργική, συγκεχυμένη και  προβληματική κατάσταση που επικρατεί στις σχολικές μονάδες μετά την κατάργηση των Σχολικών Επιτροπών σε Δήμους με κάτω από 100 σχολικές μονάδες, η οποία τις έχει οδηγήσει σε οικονομική ασφυξία και αδυναμία λειτουργίας τους ακόμα και για τα στοιχειώδη ζητήματα καθημερινότητας,

απευθύνει έκκληση προς τις πολιτικές ηγεσίες των Υπουργείων Εσωτερικών και Παιδείας:

  1. Να παρέμβουν  άμεσα ώστε να καθοριστεί ένα σαφές θεσμικό πλαίσιο χρηματοδότησης και προμήθειας των σχολικών μονάδων με όλα τα απαραίτητα για τη λειτουργία τους υλικά.
  2. Το πλαίσιο αυτό θα πρέπει να είναι ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ, να χαρακτηρίζεται από πλήρη ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, να είναι δεσμευτικό για όλους τους Δήμους της χώρας και να διασφαλίζει ότι θα καλύπτεται έγκαιρα το σύνολο των αναγκών των σχολικών μονάδων.
  3. Ταυτόχρονα, θα πρέπει να αυξηθεί η κρατική χρηματοδότηση για τις σχολικές μονάδες, η οποία παραμένει παγωμένη εδώ και χρόνια, τη στιγμή που όλα τα κόστη που σχετίζονται με την καθημερινή λειτουργία τους έχουν ακριβύνει σημαντικά.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

elliniki-glossa
Το ρήμα που έκανε λάθος μέχρι και ο Μπαμπινιώτης δεν γράφεται όπως νομίζουμε
Ο καθηγητής Μπαμπινιώτης, με τη βαθιά κατανόησή του στη γλωσσολογία και τη γλώσσα ως πολιτιστικό εργαλείο, υποδεικνύει την ορθότερη μορφή...
Το ρήμα που έκανε λάθος μέχρι και ο Μπαμπινιώτης δεν γράφεται όπως νομίζουμε