Thumbnail
Ερώτηση στη Βουλή και στον Υπουργό Παιδείας για τις καταγγελίες του Πρύτανη του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας κατέθεσε η Τομεάρχης Παιδείας της Ν.Δ, Νίκη Κεραμέως

Η Νίκη Κεραμέως αναφέρει σχετικά ότι "οι αποκαλύψεις του Πρύτανη του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας επιβεβαιώνουν πλήρως τη θέση της Νέας Δημοκρατίας ότι η δήθεν αναδιάταξη του ακαδημαϊκού χάρτη της χώρας δεν είναι τίποτε άλλο από μικροπολιτικά παζάρια και συμφωνίες κάτω από το τραπέζι".

Η πλήρης δήλωση

"Έχουμε από την πρώτη στιγμή εκφράσει τις σοβαρές αντιρρήσεις μας για τον τρόπο με τον οποίο επιχειρείται η αναδιάταξη του ακαδημαϊκού χάρτη της χώρας από την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Δίχως συνολικό σχεδιασμό, δίχως ακαδημαϊκά κριτήρια, δίχως να λαμβάνεται υπ’ όψιν η αξιολόγηση της ΑΔΙΠ, δίχως διαφάνεια, δίχως πρόβλεψη για τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων, πρωτίστως, με στόχευση μικροπολιτική και κριτήρια τοπικιστικού χαρακτήρα.

Οι αποκαλύψεις του Πρύτανη του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας, σήμερα, μας επιβεβαιώνουν με τον πιο εύγλωττο τρόπο: μικροπολιτικά παζάρια και συμφωνίες κάτω από το τραπέζι αποτελούν την περιβόητη διαδικασία αναδιάταξης του ακαδημαϊκού χάρτη της χώρας. Τελικά, αυτό είναι το σχέδιο της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ για την ανώτατη εκπαίδευση του τόπου".

Ακολουθεί το κείμενο της ερώτησης:

Θέμα: «Μικροπολιτικά παζάρια στον βωμό της ανώτατης εκπαίδευσης»

Κύριε Υπουργέ,

Σύμφωνα με σημερινά δημοσιεύματα, ο Πρύτανης του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας, κ. Στέργιος Γκανάτσιος, αποκαλύπτει ότι βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ επικοινωνούσε τηλεφωνικά με τον ίδιο και υποσχόταν αύξηση των τμημάτων του ΤΕΙ από 10 σε 14, κατά την επικείμενη διαδικασία συγχώνευσης των δύο πανεπιστημιακών ιδρυμάτων της περιοχής. 
Η διαδικασία αναδιάταξης του ακαδημαϊκού χάρτη της χώρας, όπως επιλέγετε να την υλοποιήσετε, μας βρίσκει απολύτως αντίθετους, καθώς επιχειρείται πρόχειρα, δίχως συνολικό σχεδιασμό, δίχως ακαδημαϊκά κριτήρια, δίχως να λαμβάνεται υπ’ όψιν η αξιολόγηση τμημάτων και ιδρυμάτων από την ΑΔΙΠ, δίχως διαφάνεια, δίχως πρόβλεψη για τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων, με στόχευση πρωτίστως μικροπολιτική και κριτήρια τοπικιστικού χαρακτήρα. 
Σήμερα, δυστυχώς, επιβεβαιωνόμαστε με τον πιο εύγλωττο τρόπο. Μικροπολιτικά «παζάρια» και συμφωνίες κάτω από το τραπέζι αποτελούν την περιβόητη διαδικασία αναδιάταξης του ακαδημαϊκού χάρτη της χώρας. Αυτό είναι το σχέδιο της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ για την ανώτατη εκπαίδευση του τόπου.

Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάσθε: 
1. Επιβεβαιώνετε τα όσα αποκαλύπτει ο Πρύτανης του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας; 
2. Ποια είναι, τελικά, τα κριτήρια τα οποία ακολουθείτε, κατά τη διαδικασία των συγχωνεύσεων των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων;

Η Ερωτώσα Βουλευτής

Νίκη Κ. Κεραμέως, Επικρατείας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

amfitheatro.jpeg
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!
Έγιναν 108 τα τμήματα που απονέμουν ενιαίο και αδιάσπαστο τίτλο σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master)
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!
Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Εύβοιας
Αποκάλυψη alfavita.gr: Επιστολή-κόλαφος προς το Fund που προσπάθησε να απαγορεύσει στους εκπαιδευτικούς αναρτήσεις πολιτικού, οικονομικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα
ΟΙΕΛΕ: Η επιχειρηματική ελευθερία υποχωρεί μπροστά σε θεμελιώδη ατομικά δικαιώματα όπως είναι η ελευθερία λόγου και έκφρασης αλλά και διεκδίκησης...
Αποκάλυψη alfavita.gr: Επιστολή-κόλαφος προς το Fund που προσπάθησε να απαγορεύσει στους εκπαιδευτικούς αναρτήσεις πολιτικού, οικονομικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα