Thumbnail
Για τον κύριο Μπαξεβανάκη, πρώην υφυπουργό Παιδείας, όλα φαίνονται καλά και άγια καμωμένα.

Για να δείτε τα λεγόμενά του πατήστε εδώ. Θα του συνιστούσα να αφήσει αυτού του είδους τα συμπεράσματα στους άμεσους ενδιαφερόμενους, τους εκπαιδευτικούς της τάξης. Χωρίς να θέλουμε να μηδενίσουμε τα ορθά πεπραγμένα, που με λίγη υπερβολή ως προς τη σημασία τους, παραθέτει ο κύριος Μπαξεβανάκης, ας μου επιτραπούν μερικές παρατηρήσεις και κριτική, όσο και αν ο πρώην υφυπουργός την απεχθάνεται ρίχνοντάς την στην πυρά, όπως στην εποχή του Μεσαίωνα τις υποτιθέμενες μάγισσες. Το κυνήγι μαγισσών του κυρίου Μπαξεβανάκη δεν μας πτοεί:

1.Ο Νόμος της κυβέρνησής του και του υπουργείου στο οποίο μετείχε για την επιλογή διευθυντών που ακυρώθηκε από το ΣτΕ, ήταν μνημείο αναξιοκρατικής επιλογής και ως εκ τούτου αντισυνταγματικότητας, με την αναγόρευση πρώτον της ψηφοφορίας του συλλόγου διδασκόντων και της προσωπικής συνέντευξης σε μείζον κριτήριο επιλογής των στελεχών, παραγνωρίζοντας τα προσωπικά και αναμφισβήτητα αξιολογικά κριτήρια των υποψηφίων, όπως μεταπτυχιακά και διδακτορικά διπλώματα. Ας μην περιμένει λοιπόν οποιουδήποτε είδους διαμαρτυρία από οποιονδήποτε κατά μιας απολύτως ορθής δικαστικής απόφασης. Οι παρανόμως μάλιστα μη επιλεγέντες ως διευθυντές δικαιούνται να ζητήσουν δικαστικά και αστική αποζημίωση από διαφυγόντες μισθούς διευθυντών. Γεγονός το οποίο, χωρίς να είμαι σίγουρη, νομίζω ότι κάποιοι ήδη το ζητούν δικαστικά.

2. Οι εκπαιδευτικοί που μετατάχθηκαν από τη δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια από το καλοκαίρι του ΄13 και έπειτα, δεν τοποθετήθηκαν όλοι σε οργανικές θέσεις, ο κύριος Μπαξεβανάκης, ενδεχομένως από άγνοια, παραλείπει να το αναφέρει, εξαιτίας μιας εντελώς ρουσφετολογικής και πελατειακής επιλογής του υπουργείου στο οποίο μετείχε, η οποία ήταν ταυτόχρονα και παράνομη, να ιδρύσει δηλαδή βάσει του Νόμου των μετατάξεων οργανικές θέσεις για τις κοινές ειδικότητες ΠΕ06, ΠΕ11, ΠΕ16 και εν τέλει να τις διαθέσει από κοινού και στους προϋπάρχοντες στην πρωτοβάθμια εκπαιδευτικούς, ενώ αυτές θα έπρεπε να διατεθούν αποκλειστικά στους μεταταγμένους, εκατοντάδες των οποίων μένουν ακόμα χωρίς οριστική τοποθέτηση παρανόμως. Αλλά και στους μεταταγμένους των μη κοινών ειδικοτήτων (ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ19-20. ΠΕ08, ΠΕ18.41 και ΠΕ32) οι οργανικές, που επαίρεται ο κύριος Μπαξεβανάκης ότι αποδόθηκαν, μετά από πεντάχρονη καθυστέρηση, που η κυβέρνηση του  κυρίου Μπαξεβανάκη με τις παλινωδίες της για την ακύρωση ή όχι των μετατάξεων προκάλεσε και εξαναγκαζόμενη από επερχόμενες δικαστικές αποφάσεις, που θα ακύρωναν την παράνομη παράλειψη του Υπουργείου να συστήσει και αποδώσει τις οργανικές αυτές θέσεις.

3. Ναι, τέθηκαν υπό τον έλεγχο του ΑΣΕΠ οι προσλήψεις των αναπληρωτών, αλλά ξεχνά να μας πει ο πρώην υφυπουργός και νυν βουλευτής, για τις ενοποιήσεις εκτρώματα κλάδων και ειδικοτήτων που προέβη το υπουργείο του, χάριν περιστολής δαπανών, εντάσσοντάς τους σε ενιαίους πίνακες πρόσληψης αναπληρωτών με την πολτοποίηση και κατάργηση ολόκληρων κλάδων, όπως π.χ. των οικονομολόγων, που διεκδικούν ίδιες θέσεις αναπληρωτών για να διδάξουν μαθήματα οικονομικής θεωρίας μαζί με αναπληρωτές οικιακής οικονομίας, τουριστικών επαγγελμάτων, μάρκετινγκ κλπ.

Κατά τα λοιπά ας μην λοιδορεί και ας μην ειρωνεύεται ο κύριος Μπαξεβανάκης τους κρίνοντες, κυνηγώντας ανεμόμυλους, γιατί αυτή είναι η θέση των κυβερνώντων. Να δέχονται την κριτική και τα παράπονα των πολιτών.

Δεν αρνούμαστε ότι όσα παραθέτει, εκτός των παραπάνω εξαιρέσεων, είναι θετικά. Θα μπορούσαμε όμως να παραθέσουμε άλλα τόσα πιο σημαντικά, που είτε ως πράξεις είτε ως παραλείψεις της κυβέρνησής του, είναι αρνητικά για την εκπαίδευση και μάλιστα στα βασικά της στοιχεία όπως αδιοριστία, ελλειπή δίχρονη προσχολική εκπαίδευση, περαιτέρω συγχωνεύσεις σχολείων και απώλεια οργανικών θέσεων, μηδαμινές μεταθέσεις, μεγάλες ελλείψεις σε εποπτικά εκπαιδευτικά μέσα και υλικοτεχνική υποδομή, μη εφαρμογή των ολιγομελών τμημάτων σε Γυμνάσια και Λύκεια  κλπ.

Του προτείνουμε λοιπόν να τηρεί πιο χαμηλούς τόνους, αν και του αναγνωρίζουμε το ελαφρυντικό του ότι σε λίγο καιρό θα είναι υποψήφιος βουλευτής, και να μην βαφτίζει κακοπροαίρετους και καλοθελητές τους κριτές του κυβερνητικού έργου. Θα μπορούσε να παραθέσει πόσα πολλά ακόμα ώφειλε να πράξει το Υπουργείο στο οποίο μετείχε. Αν μη τι άλλο, μας προκαλεί την εντύπωση, ίσως να απατώμαι, ότι διακατέχεται από αλαζονεία, γεγονός που δεν αποτελεί ίδιον του σωστού πολιτικού ανδρός.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες