Thumbnail
Αναλυτικά η ερώτηση της Λαϊκής Συσπείρωσης Ιονίων νήσων

Ερώτηση προς τον περιφερειάρχη Ιονίων νήσων, για τον αποχαρακτηρισμό των σχολείων των Μεσοβουνίων Κεφαλονιάς ως δυσπρόσιτων, κατέθεσαν οι περιφερειακοί σύμβουλοι της «Λαϊκής Συσπείρωσης» Ιονίων Νήσων Θ. Γουλής και Γ. Κορφιάτης.

Αναλυτικά, το κείμενο της Ερώτησης:

«Σας είναι ήδη γνωστό το γεγονός της κατάργησης των δυσπρόσιτων σχολείων της Κεφαλονιάς (των σχολείων των Μεσοβουνίων), από την πλευρά της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ. Γνωρίζετε επίσης τους μεγάλους αγώνες της εκπαιδευτικής κοινότητας εκπαιδευτικών, γονέων και μαθητών, προκειμένου να αποτραπεί η παραπάνω εξέλιξη. Στο πλαίσιο αυτής της κινητοποίησης είχε ζητηθεί από την ΕΛΜΕΚΙ και την τοπική κοινωνία, το ΠΣ Ιονίων Νήσων να πάρει θέση και να σταθεί αρωγός στο πάνδημο αίτημα να μην καταργηθεί ο δυσπρόσιτος χαρακτήρας των σχολείων στα Μεσοβούνια (Δημοτικό - Γυμνάσιο - Λύκειο).

Ως παράταξη, εισηγηθήκαμε δύο φορές το θέμα στο ΠΣ και τις δύο φορές εισπράξαμε αρνητική απόφαση από το ΠΣ που ουσιαστικά στήριζε την άδικη και απαράδεκτη απόφαση της κυβέρνησης να αποχαρακτηρίσει τότε όλα τα δυσπρόσιτα σχολεία του νομού και δεκάδες άλλα σε όλη τη χώρα προκειμένου να μειώσει το κόστος της εκπαίδευσης και να βαθύνει στις αναδιαρθρώσεις στην εκπαίδευση. Στη συνέχεια και μετά τον πολύμορφο αγώνα που ξεδιπλώθηκε από την ΕΛΜΕΚΙ και τους φορείς της Ιθάκης αλλά και άλλων περιοχών στη χώρα που αντιμετώπιζαν το ίδιο πρόβλημα, η κυβέρνηση, υπαναχωρώντας μέσα από σχετική τροποποίηση της κατάταξης των αξιολογικών κατηγοριών των σχολικών μονάδων (αλλαγή μορίων), εξαίρεσε την Ιθάκη από τα καταργηθέντα δυσπρόσιτα σχολεία επαναφέροντας τα σχολεία της Ιθάκης στην κατηγορία των δυσπρόσιτων εντάσσοντάς τα στην κατηγορία Ι΄ (10 μόρια) και πάνω (από ΙΑ΄ - 11 μόρια και πάνω που ήταν στο προηγούμενο ΦΕΚ).

Από τότε μέχρι σήμερα έχουν μεσολαβήσει δύο σημαντικές εξελίξεις γύρω από το θέμα που πρέπει να πάρετε υπόψη ώστε να επαναφέρετε το αίτημα προς το υπουργείο Παιδείας του επαναχαρακτηρισμού των σχολείων των Μεσοβουνίων στην κατηγορία των δυσπρόσιτων. Αυτές είναι οι αποφάσεις που ήδη έχετε πάρει στο ΠΣ της Κεφαλονιάς στις αρχές του Οκτώβρη υιοθετώντας επιτέλους το παραπάνω αίτημα μέσω της ψήφισης της εισήγησης που σας κατέθεσε η "Λαϊκή Συσπείρωση" με θέμα την Παιδεία στην Κεφαλονιά και την Ιθάκη, αλλά και η νέα πρόσφατη τροποποίηση που έκανε το υπουργείο με την αριθμ. 133529/ΓΔ4/07-08-2018 απόφασή του (Φύλλο εφ. Κυβ. 5 ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ Αρ 065 /13 Νοεμβρίου 2018) με την οποία επανακατατάσσει δυσπρόσιτα σχολεία που κατάργησε και που δείχνει ότι δεν υπάρχουν τετελεσμένα.

Με βάση τα παραπάνω, ερωτάσθε ποιες ενέργειες θα κάνετε ώστε:

Να επαναφέρετε στην κυβέρνηση το αίτημα του επαναχαρακτηρισμού των σχολείων των Μεσοβουνίων σε δυσπρόσιτα καθώς και

Να χαρακτηριστούν και τα σχολεία της Πάστρας και της ευρύτερης περιοχής ως τέτοια, αφού σε τίποτε δεν διαφέρουν από τα άλλα δυσπρόσιτα όσον αφορά τα επίδικα, που είναι ότι δυνητικά μπορούν τα σχολεία αυτά να λειτουργούν με λιγότερους μαθητές ανά τμήμα, ομάδα προσανατολισμού και ειδικότητα, να προτιμώνται από τους εκπαιδευτικούς λόγω των αυξημένων μορίων, να μειώνονται οι κίνδυνοι να συγχωνευθούν ή και να κλείσουν ακόμη».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleio
Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς

Ο Κωνσταντίνος Καρτάλης, καθηγητής Φυσικής Περιβάλλοντος και Κλίματος στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, αναλύει...

Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς
sxoleio
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία
Είναι απορίας άξιον πώς το Υπουργείο Παιδείας θέλει να μειώσει τους αναπληρωτές ώστε να καλύπτουν μόνο έκτακτες ανάγκες και να μην αλλάζει αυτή τη...
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία