Thumbnail
Αναφορικά με το νέο τρόπο διορισμού των εκπαιδευτικών

Με αφορμή τις εξαγγελίες του υπουργείου Παιδείας για τον τρόπο μόνιμου διορισμού των εκπαιδευτικών στο alfavita.gr καθημερινά φτάνουν επιστολές από ομοσπονδίες, συλλόγους, συλλογικότητες και μεμονωμένους εκπαιδευτικούς.

Για το σύστημα διορισμών μπορείτε να δείτε στα tag "διορισμοί" και "αναπληρωτές". Εάν θέλετε να μας στείλετε την άποψή σας σχετικά με τους διορισμούς και τα κριτήρια που έθεσε το υπουργείο Παιδείας, στείλτε το κείμενό σας στο [email protected]

Δημοσιεύουμε μία επιστολή ενός δασκάλου που ήλπιζε πως θα γίνει δάσκαλος!

Γράφω δάσκαλος γιατί το πτυχίο που πήρα το 2012 πιστοποιεί πως μπορώ να διδάξω στην Α/βαθμια. Από την αποφοίτησή μου άρχισα να δουλεύω δεξιά κι αριστερά, δουλειές του ποδαριού περιμένοντας:
Να ρθει η ώρα να προσληφθω.
Να ρθει το Υπουργείο να με επομορφώσει επιπλέον, και νωρίς βέβαια, για να μπω στην τάξη έτοιμος να προσφέρω με μεράκι, γιατί με μεράκι επέλεξα να γίνω δάσκαλος, αφού με τα μόριά μου τότε έπιανα κι άλλες σχολές πιο προσοδοφόρες και πιο σίγουρες για δουλειά. Τότε. Μα προτίμησα να σπουδάσω δάσκαλος. Να διδάξω με μεράκι, γιατι αυτό πάντα ηθελα. 
Δεν είχα το χρόνο να κάνω μεταπτυχιακά, γιατί έβγαζα τα προς το ζειν.
Δεν είχα χρήματα να πληρώνω για μεταπτυχιακά, αφού δούλευα για να ζω! Και δεν ήθελα να με συντηρούν οι γονείς μου ούτε και μπορούσαν.
Δεν είχα τη σκοπιμότητα να πληρώσω με δάνειο ένα μεταπτυχιακό και να μου το φέρουν στο σπίτι- ή μήπως δεν γνωρίζετε ότι γίνονται και τέτοια ;
Και βέβαια δεν προσλήφθηκα αναπληρωτής, όχι από υπαιτιότητά μου - και δεν ήθελα να κάνω κάποιες ώρες ή μεταπτυχιακό στην ειδική.
Και βέβαια δεν παντρεύτηκα, αφού δεν μπορούσα να ζήσω εμένα!
Και τώρα μου λέτε να το βράσω το μεράκι μου! Μου λέτε να πάω στο διάολο κι εγώ και οι σπουδές μου και τα μεράκια μου!
Μου λέτε ότι τα άγχη για να μπω στη σχολή, να βγω από αυτήν, ήταν μια πλάκα που μου κάνατε. 
Μπορεί να με λέτε και τεμπέλη- τεμπέλα που δεν έτρεξα εδώ κι εκεί για μεταπτυχιακά, γιατί αν το έκανα και είχα και διδακτορικό στην "αμφίεση των καρναβαλιών και τη σχέση τους με τους πολιτικούς" (γιατί, αν το ψάξετε καλύτερα, θα δείτε πως τα περισσότερα είναι άσχετα με παιδαγωγική και διδακτική - το χρήμα όμως ρέει άφθονο, βιομηχανία ολόκληρη έχει στηθεί ) θα είχα πιθανότητες να διοριστώ. Γιατί θα ήμουν καλύτερος να διδάξω στα παιδάκια Γλώσσα, Ιστορία, Μαθηματικά και τα άλλα. Ρε, ποιον δουλεύετε; Α, Ναι! Έχετε δίκαιο. Πολλούς.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Oυψάλα
Συναγερμός στη Σουηδία: Πυροβολισμοί στην Ουψάλα- Αναφορές για νεκρούς
Πληροφορίες αναφέρουν πως το αιματηρό περιστατικό σημειώθηκε σε κομμωτήριο στο κέντρο της πόλης της νότιας Σουηδίας
Συναγερμός στη Σουηδία: Πυροβολισμοί στην Ουψάλα- Αναφορές για νεκρούς
Σέρρες
Σέρρες: Αναβλήθηκε η δίκη για τον θάνατο του 11χρονου από έκρηξη λέβητα στο 9ο Δημοτικό
Νέα ημερομηνία ορίστηκε η 12η Μαΐου 2025 – Πλημμελήματα για 11 κατηγορούμενους, επιμένει η οικογένεια για κακούργημα
Σέρρες: Αναβλήθηκε η δίκη για τον θάνατο του 11χρονου από έκρηξη λέβητα στο 9ο Δημοτικό
Παύλος Μαρινάκης
Μαρινάκης για ενδεχόμενο απόλυσης εκπαιδευτικών: «Δεν γίνεται να μην δέχονται αξιολόγηση οι δημόσιοι λειτουργοί»
Π. ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ: Υπάρχει μία διαδικασία η οποία διέπεται από το πειθαρχικό πλαίσιο που εφαρμόζεται σε περιπτώσεις πειθαρχικών παραπτωμάτων, είναι...
Μαρινάκης για ενδεχόμενο απόλυσης εκπαιδευτικών: «Δεν γίνεται να μην δέχονται αξιολόγηση οι δημόσιοι λειτουργοί»