Thumbnail
Κοινή ανακοίνωση ΑΡΕΝ και της Πρωτοβουλίας

Η Πρωτοβουλία Ανεξάρτητων Εκπαιδευτικών και η Αγωνιστική Ριζοσπαστική Ενότητα χαιρετίζουν τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες που συμμετείχαν στην απεργιακή συγκέντρωση και το πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο της Παρασκευής 11 Γενάρη, το οποίο σφραγίστηκε από τη μαζικότητα, το πείσμα,  την αποφασιστικότητα και την ενότητα των διαδηλωτών. Αλλά και τους συναδέλφους που κινητοποιήθηκαν σε όλη τη χώρα πραγματοποιώντας συγκεντρώσεις στις μεγάλες πόλεις, όπως και καταλήψεις σε Διευθύνσεις ΠΕ, ανάμεσά τους και την κατάληψη στην Πρυτανεία του ΕΚΠΑ. 

        Οι διαδηλωτές απαίτησαν να αποσυρθεί το νομοσχέδιο για τις προσλήψεις εκπαιδευτικών με το οποίο η κυβέρνηση σχεδιάζει να απολύσει χιλιάδες αναπληρωτές, απαξιώνοντας την προϋπηρεσία τους και καταργώντας τα επαγγελματικά δικαιώματα των πτυχίων. Ένα νομοσχέδιο-τομή που ανατρέπει όλο το πλαίσιο εργασιακών δικαιωμάτων στη δημόσια εκπαίδευση και προωθεί την αξιολόγηση για όλους.

        Με τη μαχητική παρουσία τους στο δρόμο απαίτησαν τη συνέχιση του αγώνα και την κλιμάκωσή του μέχρι την προοπτική της νίκης, η οποία δεν μπορεί να είναι άλλη από την απόσυρση του προσοντολογίου των απολύσεων. Οι πιέσεις που άσκησε η μαζική συμμετοχή και η αγωνιστικότητα των διαδηλωτών, υποχρέωσαν τις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες να κηρύξουν και νέα απεργία τη Δευτέρα 14 Γενάρη.

        Το μοναδικό επίδικο της συγκυρίας πρέπει να είναι η κλιμάκωση του αγώνα από το σημείο της κρίσιμης ημερομηνίας της 14/1 μέσα από όλες τις κινηματικές διαδικασίες των πρωτοβάθμιων συλλόγων και των αναπληρωτών, αλλά και η προώθηση ενός ξεκάθαρου μηνύματος συνεχούς αγώνα- μέχρι την απόσυρση προς τις Ομοσπονδίες. Πρέπει να υπερβούμε τις στενές λογικές περιορισμένων και συμβολικών αγωνιστικών επεισοδίων και να μην επιτρέψουμε την ανοιχτή υπονόμευση των αγώνων από τις συνδικαλιστικές ηγεσίες.

        Καταγγέλλουμε την κρατική καταστολή, τα ΜΑΤ και τα δακρυγόνα που επιστράτευσε η κυβέρνηση για να σταματήσει την ορμή των εκπαιδευτικών μπροστά στη Βουλή αλλά και στο Μέγαρο Μαξίμου, που είχαν σαν αποτέλεσμα τον τραυματισμό συναδέλφων. Αυτές οι μέθοδοι για την καταστολή των αγώνων μας, όχι μόνο δεν φοβίζουν, αλλά μας πεισμώνουν περισσσότερο! 

        Από Δευτέρα 14/1, συνεχίζουμε τον αγώνα! Μαζικά, Δυναμικά, Ανυποχώρητα! Για να μην περάσει και να ανατραπεί το προσοντολόγιο. Για το διορισμό-τώρα όλων των αναπληρωτών, αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και όλη την προϋπηρεσία. Για το δημόσιο σχολείο που έχουμε ανάγκη! Καλούμε την επόμενη εβδομάδα σε  κύκλο Γ.Σ. και ολομέλεια προέδρων στην προοπτική αυτή.

        Στηρίζουμε την κατάληψη στην Πρυτανεία του ΕΚΠΑ που πρέπει να λειτουργεί ως ανεξάρτητο κέντρο αγώνα των μαχόμενων εκπαιδευτικών σωματείων, των συλλογικοτήτων των αναπληρωτών και κυρίως των αγωνιζόμενων συναδέλφων. Η ενότητα όλων των εκπαιδευτικών, η συνεργασία και η συνεννόηση των δυνάμεων του αγώνα είναι για μας ο μόνος όρος αλλά κι ο μόνος δρόμος, για να πάρει η μαχόμενη εκπαίδευση τις τύχες των αγώνων στα χέρια της.

        Καλούμε όλους τους συναδέλφους σε μαζική συμμετοχή στην απεργία της Δευτέρας 14 Γενάρη και στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο στις 3μμ στα Προπύλαια (προσυγκέντρωση σωματείων 1.30μμ,  Πρυτανεία)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpaideytikoi
Διορισμοί εκπαιδευτικών: Αλήθεια τι σημαίνει αυτή η ξαφνική "γαλαντομία" του υπουργείου Παιδείας;
Οι διορισμοί αυτοί είναι το τίμημα που πρέπει να πληρωθεί για να ξεδιπλώσει το υπουργείο Παιδείας με λιγότερες δυσκολίες τη νέα του κίνηση που...
Διορισμοί εκπαιδευτικών: Αλήθεια τι σημαίνει αυτή η ξαφνική "γαλαντομία" του υπουργείου Παιδείας;