Thumbnail
  O Σύλλογος Νεανικής Δημοσιογραφίας «Λευτέρης Δασκαλάκης», σε συνεργασία με  τους  Συλλόγους Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κρήτης, σας καλούν να συμμετάσχετε στον 5ο Παγκρήτιο Διαγωνισμό Δημοσιογραφικών Δεξιοτήτων «Τύπος και Ουσία» (2018-2019).

   Στον διαγωνισμό υπάρχουν τέσσερις κατηγορίες:

    Α) Η πρώτη κατηγορία, αυτή του σχολικού εντύπου αφορά στις εφημερίδες και τα περιοδικά τάξεων ή σχολείων που έχουν εκδοθεί κατά την τρέχουσα σχολική  χρονιά  2018- 2019. Στην κατηγορία αυτή περιλαμβάνονται και οι ηλεκτρονικές εφημερίδες, τα ηλεκτρονικά περιοδικά καθώς και όποια άλλη μορφή έντυπης αποτύπωσης μιας ομαδικής σχολικής εργασίας.

Β)   Κατηγορία μαθητικού ρεπορτάζ ή φωτορεπορτάζ: Αφορά στην έρευνα γύρω από ένα θέμα ή εργασίες στο συγκεκριμένο είδος ρεπορτάζ  το οποίο δημιουργείται από εικόνες και λεζάντες με σκοπό την εξιστόρηση ενός γεγονότος. Συνήθως αφορά σε φωτογραφικό υλικό και σε κάποιες  περιπτώσεις  βίντεο.

  *Εκείνο το οποίο θεωρείται πολύ σημαντικό στοιχείο στο φωτορεπορτάζ είναι οι εκφράσεις στα πρόσωπα όπως και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά στιγμιότυπα από τα γεγονότα καθώς και η εφευρετικότητα στις περιγραφές που συνοδεύουν τις φωτογραφίες .

        Γ) Κατηγορία μαθητικής συνέντευξης. Συνέντευξη είναι η συζήτηση που έχει ένας  δημοσιογράφος με ένα πρόσωπο ή πρόσωπα που για διάφορους λόγους  έχουν προκαλέσει το ενδιαφέρον του κοινού. 

     *Στόχος της συνέντευξης, του ρεπορτάζ, αλλά και γενικά της δημοσιογραφίας είναι να αποκαλυφθεί η αλήθεια μέσα από τη ματιά του προσώπου που την ερευνά.

      Δ) Κατηγορία μαθητικού άρθρου. Στην κατηγορία αυτή θα ενταχθούν οι εργασίες εκείνες που δεν περιλαμβάνονται στις προηγούμενες δύο αλλά αποτελούν πρωτότυπες μορφές μαθητικής έκφρασης (χρονικά, αφιερώματα, λογοτεχνικές αναφορές) χωρίς υποχρεωτικά να αντιστοιχούν στον στενό ορισμό του «άρθρου».

Ε) Κατηγορία μαθητικού σκίτσου ή γελοιογραφίας. Περιλαμβάνει σχέδια προσώπων ή πραγμάτων με γελοιογραφικό ή άλλο περιεχόμενο με στόχο τον χιουμοριστικό σχολιασμό της επικαιρότητας.

Παρακαλούμε να δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στις κατηγορίες Β,Γ,Δ και Ε που αναδεικνύουν την συμμετοχή ατόμων η μικρών σχολικών ομάδων, στην περίπτωση που το σχολείο δεν έχει εκδώσει μαθητικό έντυπο.

   Οι πιο πρωτότυπες εργασίες θα δημοσιευτούν στο περιοδικό «Τα κρητικόπουλα» (τεύχος 2) και στον τοπικό Τύπο μέσα από συνεργασίες του Συλλόγου με αντίστοιχα ΜΜΕ.

      Οι εργασίες μπορούν να παραδίδονται ή να αποστέλλονται ατομικά ή ομαδικά -με την υποσημείωση «Για το Διαγωνισμό Τύπος και Ουσία»- στις  παρακάτω διευθύνσεις , μέχρι την Παρασκευή 29 Μαρτίου 2019:

- Ταχυδρομική:

«Σύλλογος Νεανικής Δημοσιογραφίας»,

Φοίνικος 16, 71305, Ηράκλειο.

- Ηλεκτρονική: [email protected]

 Ηλεκτρονικά μπορείτε να διαβάσετε το περιοδικό «Tα κρητικόπουλα» (τεύχος 1) στον δικτυακό τόπο του Συλλόγου:  www.typoskaiousia.gr

Ηράκλειο, 23 Ιανουαρίου 2019

Η Οργανωτική Επιτροπή

ta_kritikopoyla-exofyllo.jpg

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ρεύμα
Κερδοσκοπικά παιχνίδια και ελλιπείς υποδομές αυξάνουν τις τιμές του ρεύματος
Oι καθηγητές υπoστηρίζουν ότι η όποια αποκλιμάκωση των τιμών θα είναι σίγουρα μικρότερη της αύξησης που καταγράφεται το διάστημα που διανύουμε
Κερδοσκοπικά παιχνίδια και ελλιπείς υποδομές αυξάνουν τις τιμές του ρεύματος
καταθλιψη
Το μυστήριο της καμπύλης U: Οι νέοι σήμερα είναι πιο δυστυχισμένοι από ποτέ
Ένα σοβαρό φαινόμενο παρατηρούν οι ερευνητές και δεν έχουν τελική εξήγηση γιατί οι νέοι σήμερα είναι πιο δυστυχισμένοι
Το μυστήριο της καμπύλης U: Οι νέοι σήμερα είναι πιο δυστυχισμένοι από ποτέ