Thumbnail
Του Θοδωρή Μαρδίρη

Αγαπητές/τοί συνάδελφοι, αγαπητές/τοί συνεργάτες

Είναι ιδιαίτερη τιμή για μένα που αναλαμβάνω την Περιφερειακή Δ/νση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας μετά από μια επιτυχημένη περίοδο λειτουργίας της, με επικεφαλής τον απερχόμενο Περιφερειακό Δ/ντή, συνάδελφο Κώστα Κωνσταντόπουλο.

Στην αρχή της συνεργασίας μας, θα ήθελα να σας διαβεβαιώσω, ότι επιθυμώ και θα επιδιώξω την ενεργό συμμετοχή όλων σας στη διαμόρφωση των συνθηκών και των προϋποθέσεων, που θα συμβάλουν στην περαιτέρω ενδυνάμωση των δράσεων για τη βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης στην Περιφέρειά μας.

Βασικές αρχές στην άσκηση των καθηκόντων μου θα είναι: α) η ισονομία και η χρηστή διοίκηση β) η ομαδοσυνεργατική λειτουργία και γ) η ενσωμάτωση καινοτομιών.

Θεωρώντας ότι κάθε σχολική μονάδα αποτελεί έναν εκπαιδευτικό οργανισμό στον οποίο διακρίνονται τρεις συνιστώσες: α) οι άμεσοι και έμμεσοι αποδέκτες των παρεχόμενων εκπαιδευτικών – παιδαγωγικών υπηρεσιών του (μαθητές και γονείς) β) οι εργαζόμενοι σ’ αυτόν (μόνιμοι και αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, βοηθητικό προσωπικό) και γ) η αποδοχή – θέση του στην τοπική κοινωνία, μέλημά μου αποτελεί η διαμόρφωση βραχυπρόθεσμων, μεσοπρόθεσμων και μακροπρόθεσμων στόχων που θα οδηγήσουν στη δημιουργία μιας θελκτικής δομής για τους μαθητές, που θα ενισχύει τις ιδιαίτερες δυνατότητές τους και θα ενθαρρύνει τα όνειρά τους, στην ανάπτυξη ενός λειτουργικού και υποστηρικτικού εργασιακού περιβάλλοντος, που θα προωθεί την επαγγελματική ικανοποίηση και εξέλιξη των εργαζομένων και στην ανάδειξη κάθε εκπαιδευτικής μονάδας της Περιφέρειάς μας ως «κυττάρου δημιουργίας» στην τοπική κοινωνία.

Με άλλα λόγια, το έργο της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας θα επικεντρωθεί κυρίως στην αποδοτικότερη αξιοποίηση των πόρων κάθε εκπαιδευτικής μονάδας (ανθρώπινου δυναμικού, υλικοτεχνικής υποδομής, οικονομικών πόρων), στη δημιουργία κλίματος ομάδας στο σχολείο και στην ανάπτυξη σχέσεων συνεργασίας μεταξύ των υπολοίπων παραγόντων της εκπαιδευτικής κοινότητας στην περιοχή, στη διαμόρφωση ενός συνολικού λειτουργικού προγράμματος για την ποιοτική αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και στην προώθηση καινοτόμων δράσεων σε όλους τους τομείς. Στόχος η επίτευξη θετικών και υψηλής αξιοπιστίας αποτελεσμάτων ως προς την απόδοση του συνόλου της δομής της εκπαίδευσης στην Περιφέρειά μας, τόσο σε σχέση με το διοικητικό, το οργανωτικό, το λειτουργικό αλλά και το εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό μας έργο.

Στο προαναφερόμενο πλαίσιο, καλώ τους εκπαιδευτικούς και διοικητικούς λειτουργούς, τα στελέχη της εκπαίδευσης και της διοίκησης, τα συνδικαλιστικά όργανα, τους λειτουργούς των υποστηρικτικών δομών της εκπαίδευσης και τα θεσμικά όργανα της Περιφέρειάς μας να συνδιαμορφώσουμε έναν στρατηγικό σχεδιασμό που θα αξιοποιεί το σύνολο των δεξιοτήτων, των γνώσεων και των εμπειριών όλων μας.

Έναν στρατηγικό σχεδιασμό που:

  • να μετουσιώνει τις δυνατότητες του καθενός/καθεμίας σε παραγωγικό έργο προς όφελος των μαθητών και των μαθητριών της Περιφέρειάς μας,
  • να προωθεί τη δημιουργική μάθηση και την ενεργό συμμετοχή, τη διαθεματικότητα και τις ομαδοσυνεργατικές μεθόδους, την ευελιξία και διαφοροποίηση του εκπαιδευτικού έργου ανάλογα με τις ανάγκες των μαθητών και τις πολιτισμικές ιδιαιτερότητες της περιοχής μας,
  • να συμβάλει στη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών αντισταθμιστικής εκπαίδευσης,
  • να στοχεύει στη βέλτιστη εκπαίδευση της νεολαίας μας με την υιοθέτηση της καινοτομίας, την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και των σύγχρονων ψηφιακών μέσων στην εκπαιδευτική πράξη,
  • να κάνει πράξη τη συνάρθρωση, τη συνέργεια και τον συντονισμό του έργου εκπαιδευτικών διαφορετικών βαθμίδων,
  • να διασφαλίζει ένα λειτουργικό πλαίσιο, με ευδιάκριτο και ουσιαστικό αντικείμενο και κατευθύνσεις που υποστηρίζουν την ολιστική προσέγγιση της Αειφορίας στις σχολικές μονάδες της Δυτικής Μακεδονίας.

Προσδοκώ και πιστεύω, ότι θα έχουμε μια δημιουργική και αποτελεσματική συνεργασία.

 

Με εκτίμηση

Θοδωρής Μαρδίρης

Περιφερειακός Διευθυντής

Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας

Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟ ALFAVITA.GR

Μόρια αναπληρωτών: Μοριοδοτούμενο Εξ αποστάσεως ECDL - Πιστοποίηση γνώσεων χειρισμού Η/Υ

Μοριοδοτούμενο Εξ αποστάσεως Ασύγχρονο Σεμινάριο στην Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης (Σεμινάριο 400 ωρών - Παν.Πελοποννήσου): Αιτήσεις έως Παρασκευή

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες