Με λύπη σήμερα το πρωί διαπιστώσαμε ότι δημοσιεύθηκε το πολυνομοσχέδιο που αφορά την Πανεπιστημιοποίηση των ΤΕΙ, χωρίς να συμπεριλαμβάνεται η σχολή μας, η Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.. Ο κύριος Υπουργός δείχνει παντελώς αδιάφορος για το τι μέλλει γενέσθαι στην Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. και γενικά στα ΤΕΙ, μετατρέποντας ΤΕΙ σε Πανεπιστήμια χωρίς συγκεκριμένο πλάνο, χωρίς πλήρης αναγνωρισμένα επαγγελματικά δικαιώματα, κάνοντας απλά πράξη την αλλαγή μίας "ταμπέλας".
Ως ΔΑΠ-ΝΔΦΚ, έχουμε ασκήσει πίεση τα τελευταία δύο χρόνια στη διοίκηση και στο υπουργείο, για την ένταξη της σχολής μας στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, ως την μόνη βιώσιμη και λογική λύση. Υπενθυμίζουμε πως αυτά τα δυο χρόνια έχουν περάσει 5 σενάρια από την διοίκηση της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε., τα οποία έχουν ναυαγήσει, χωρίς να βρεθεί κάποια λύση. Σήμερα φτάνουμε στο αποκορύφωμα, έχοντας πλέον μείνει το μοναδικό ΤΕΙ, όχι στο λεκανοπέδιο αλλά στην Ελλάδα!
Πρέπει όλοι οι φοιτητές όμως, να γνωρίζουν γιατί γίνονται όλα αυτά. Όλα τα σενάρια και ειδικότερα το τελευταίο, της ενταξής μας στο ΠΑΔΑ, μπλοκάρονται από το παιδαγωγικό τμήμα και τον πρόεδρο της Δ.Ε., ώστε δημιουργήσουν μια δικιά τους σχολή στην οποία θα ηγούνται εκείνοι. Επίσης, η ένωση τεχνολόγων εκπαιδευτικών ΕΤΕ στέλνει ανοιχτές επιστολές στο υπουργείο και στην ΑΣΠΑΙΤΕ, πως πρέπει να δοθεί βαρύτητα μόνο στο παιδαγωγικό κομμάτι της σχολής μας.
Είμαστε σύμφωνοι πως κανένας απόφοιτος της ΑΣΠΑΙΤΕ δεν πρέπει να χάσει την παιδαγωγική του επάρκεια και κανένας φοιτητής δεν πρέπει να σταματήσει να σπουδάζει αυτό που επέλεξε, όμως θέλουμε να ασκήσουμε κάποια ερωτήματα προς όλους του παραπάνω φορείς:
- Ποια είναι η τελευταία ημερομηνία που διορίστηκε κάποιος πτυχιούχος ΑΣΠΑΙΤΕ ως εκπαιδευτικός στο δημόσιο;
- Πόσα άτομα βρίσκονται στου πίνακες αναμονής του ΑΣΕΠ και πόσοι εξ αυτών είναι με προϋπηρεσία;
- Ένας φοιτητής που παίρνει πτυχίο σήμερα, εν έτη 2019, πόσα χρόνια χρειάζεται για να διοριστεί στο δημόσιο ως εκπαιδευτικός;
- Τι διαφορά έχει ένας απόφοιτος ΑΣΠΑΙΤΕ, με κάποιον απόφοιτο μηχανικό ΤΕ, που τελείωσε το ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ;Πόσοι από τους καθηγητές του παιδαγωγικού, την ΕΤΕ και τους συμβούλους του υπουργού θα έστελναν ή έχουν στείλει τα παιδιά τους, να σπουδάσουν στην ΑΣΠΑΙΤΕ;
Για όλα τα παραπάνω εμείς ως ΔΑΠ-ΝΔΦΚ γνωρίζουμε τις απαντήσεις, πρέπει όμως να τα γνωρίζουν και όλοι οι φοιτητές. Δεν θέλουμε να είμαστε μια σχολή "παραγωγής ανέργων". Η ΣΕΛΕΤΕ όταν δημιουργήθηκε είχε τεράστια ζήτηση διότι συμβάδιζε με τις ανάγκες της εποχής, το ίδιο πρέπει να γίνει και τώρα. Δεν λέμε να χαθεί ο παιδαγωγικός της χαρακτήρας, μπορεί να συνεχίσει να υπάρχει με πολλούς τρόπους, λέμε όμως ξεκάθαρα πως πρέπει να δώσουμε έμφαση στο κομμάτι του μηχανικού, για έναν απλό και ξεκάθαρο λόγο. ΓΙΑΤΙ ΩΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΔΟΥΛΕΙΑ!
Ως ΔΑΠ-ΝΔΦΚ θα συνεχίσουμε να παλεύουμε μέχρι τελικής πτώσης για την ένταξη της σχολής στο ΠΑΔΑ και συγκεκριμένα στην Σχολή Μηχανικών. Σε αυτήν την προσπάθεια ζητάμε την βοήθεια όλων των φοιτητών, ώστε να έχουμε δύναμη να διεκδικήσουμε όσα αξίζουμε. Καμία ΕΤΕ και κανένας άλλος σύλλογος δεν σπουδάζει σήμερα στην ΑΣΠΑΙΤΕ. Εμείς ως φοιτητές πρέπει να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας, γιατί εμάς αφορά το μέλλον της σχολής μας πάνω από όλους. Εμείς δεν είμαστε ούτε βολεμένοι διορισμένοι εκπαιδευτικοί, ούτε εξυπηρετούμε συμφέροντα. Εμείς είμαστε ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΑΣΠΑΙΤΕ!
Την Τετάρτη 10 Απριλίου ζητάμε από όλους τους φοιτητές να έρθουν στις κάλπες και να ψηφίσουν, ώστε φτιάξουμε τον πιο δυνατό και μεγάλο σύλλογο των τελευταίων ετών και όλοι μαζί να διεκδικήσουμε το συμφέρον το δικό μας, ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ!
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη