Σχετικά με το ποια ήταν η εμπλοκή της ΑΔΙΠ στο πολυνομοσχέδιο και ποια η αξιολόγηση του του ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας, απάντησε σήμερα στη Βουλή, σε δύο ερωτήματα των Βουλευτών Γ. Μαυρωτά και του Α. Κατσανιώτη,για τη συζήτηση επί του πολυνομοσχεδίου για την παιδεία, ο πρόεδρος της ΑΔΙΠ Π. Κυπριανός.
Γ. Μαυρωτάς: Έχω μια ερώτηση προς την ΑΔΙΠ και τον κύριο Κυπριανό, αν είχε καθόλου εμπλοκή σε όλη αυτή τη διαδικασία η ΑΔΙΠ -η Αρχή Διασφάλισης Ποιότητας- σε όλη αυτή τη διαδικασία μετεξέλιξης, ας το πούμε, των ιδρυμάτων και αν γνωμοδότησε προς την ΕΛΜΕ προτύπων και προς το συντονιστικό των γονέων από τα πρότυπα και τα πειραματικά. Η ερώτηση είναι, αν υπήρχανε, ας το πούμε, μια-δυο προτεραιότητες στις αλλαγές που θα προτείνατε στο συγκεκριμένο σχέδιο νόμου, ποιες θα ήτανε αυτές.
Π. Κυπριανός (Πρόεδρος της Αρχής Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευσης (ΑΔΙΠ)): Με ρώτησε ο κ. Μαυρωτάς για την εμπλοκή της ΑΔΙΠ στο νομοσχέδιο. Είναι σε δύο σημεία πολύ συγκεκριμένα και σχετικά περιορισμένα. Το πρόβλημα με την ΑΔΙΠ και θα το κουβεντιάσουμε που εκπροσωπούμε το θεσμικό της πλαίσιο, θέλει πάρα πολύ δουλειά να φτιαχτεί. Για παράδειγμα το αντικείμενο της ΑΔΙΠ δεν είναι καθόλου τα ερευνητικά κέντρα. Τα πιστοποιεί άλλος που δεν έχει σχέση με το φορέα, ιδιώτης. Είναι παραλογισμός. Άλλος παραλογισμός, η ΑΔΙΠ έχει δικαίωμα και η Επιτροπή να πει αν ένα τμήμα είναι καλό ή κακό. Δεν μπορεί να κάνει τίποτα άλλο, μετά πάει στον Υπουργό ή στην Υπουργό ανάλογα. Υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα να διορθωθούν. Επίσης στο συγκεκριμένο πλαίσιο και εκεί δεν είναι σαφές. Αυτό που λέει ο νόμος και το λένε τρεις νόμοι χωρίς να το ξεκαθαρίζω περισσότερο είναι όταν φτιάχνεται καινούργιο τμήμα, για ένα τμήμα μιλάμε, τότε πάει στην ΑΔΙΠ και η ΑΔΙΠ εκφέρεται, έχει απόφαση, έχει θέση για το αν θα μπορεί να προχωρήσει ή όχι. Αυτό λέει ο νόμος. Αυτό λοιπόν θα ζητήσω, επειδή είστε από όλα τα κόμματα εδώ, αρκετά πράγματα να τα κοιτάξουμε και να τα διορθώσουμε.
Α. Κατσανιώτης: πειδή φημολογείται τώρα τελευταία στην Πάτρα ότι, το ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας δεν ήταν τόσο καλό γι’ αυτό δεν ανωτατοποιείται και οι αξιολογήσεις του. Θα ήθελα να ρωτήσω την ΑΔΙΠ, πότε έγινε η αξιολόγηση του ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, αν έγινε αμέσως μετά τη συνένωση, αν από τότε έγινε άλλη αξιολόγηση, γιατί δεν έγινε από τότε και αν υπήρχαν κριτήρια γι’ αυτές τις συγχωνεύσεις από την ΑΔΙΠ.
Π. Κυπριανός (Πρόεδρος της Αρχής Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευσης (ΑΔΙΠ)): Ακούγονται διάφορα, δεν έχει σημασία, αυτό που είπατε εσείς το άκουσα και εγώ και το διάβασα και στο Τύπο και δεν έχει αξία γιατί είναι ψίθυροι. Η πραγματικότητα είναι η εξής, το ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας το 2014 δεν αξιολογήθηκε καλά, είναι από τα ιδρύματα που δεν πήγαν καλά, στο γιατί υπάρχουν διάφορες εκδοχές. Λένε οι ίδιοι επειδή είναι ακριβώς μετά το σχέδιο Αθηνά, δεν το αξιολογώ, κοιτάζω μόνο αυτό που έγινε. Από εκεί και πέρα το ΤΕΙ, γιατί ζήτησαν και κάποιοι από τη πόλη να γίνει αυτόνομο πανεπιστήμιο, είναι και αυτό θέμα αξιολόγησης. Έχει 18 τμήματα και 132 μέλη ΔΕΠ. Μπορεί να γίνει αυτό αυτόνομο πανεπιστήμιο; Προσωπικά δε νομίζω αλλά δεν έχει πολύ σημασία. Ευχαριστώ πολύ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟ ALFAVITA.GR
Μόρια αναπληρωτών: Μοριοδοτούμενο Εξ αποστάσεως ECDL - Πιστοποίηση γνώσεων χειρισμού Η/Υ
Νέα τμήματα στο 400 ωρών εξ αποστάσεως σεμινάριο "Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης"
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη