ΝΑ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΤΕΙ ΣΤΙΣ Γ.Σ. ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ Η ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΤΗΣ ΔΟΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ! Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!
ΚΗΡΥΞΗ ΑΠΕΡΓΙΑΣ-ΑΠΟΧΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ 88η Γ.Σ. ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ!
Η πλειοψηφία του Δ.Σ. της ΔΟΕ (ΔΑΚΕ, ΔΗΣΥ, ΕΡΑ-ΑΕΕΚΕ-ΕΚΕ/ΣΥΡΙΖΑ) συνεχίζει στον δρόμο των αντιδραστικών αποφάσεων στήριξης της κυβερνητικής πολιτικής.
Αφού πρώτα στήριξαν όλοι μαζί τον ν. 4547/2018 και την Υ.Α. 1816/ΓΔ4 11-1-2019 για την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων (προγραμματισμό και αποτίμηση το λέμε τώρα), που εμπεριέχουν όλο το αντιδραστικό νομοθετικό πλαίσιο για το θέμα αυτό όλων των κυβερνήσεων (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ), τώρα κάνουν εισήγηση στις Γ.Σ. των ΣΥΛΛΟΓΩΝ και την 88η Γ.Σ. του Κλάδου για εφαρμογή της αξιολόγησης αυτής (!!!) με μικρές …βελτιώσεις.
Είναι πραγματικά πρωτοφανές! Σε μια περίοδο που η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ διαγκωνίζεται με τη ΝΔ ποιος θα περάσει καλύτερα τη στρατηγική της ΕΕ στην Παιδεία, η πλειοψηφία του ΔΣ της ΔΟΕ εισηγείται εφαρμογή της «καλής» αξιολόγησης του ΣΥΡΙΖΑ! Πραγματικά οδηγούν ένα ολόκληρο κλάδο σαν “πρόβατο επί σφαγή”, στο σφαγείο της αντιεκπαιδευτικής αξιολόγησης! Δε θα τους περάσει!
Η ΑΣΕ έγκαιρα έχει ενημερώσει τον Κλάδο ότι η πλειοψηφία του Δ.Σ. της ΔΟΕ στηρίζει την αξιολόγηση. Αυτή η πλειοψηφία μιλάει χρόνια τώρα για μη «τιμωρητική», για «παιδαγωγική», «ανατροφοδοτική», «εσωτερική», «όχι αξιολόγηση-χειραγώγηση» κ.λπ., καλλιεργώντας αυταπάτες ότι μπορεί η αξιολόγηση να είναι μια «καλή» αξιολόγηση, που θα τη φτιάξει το αστικό κράτος για το καλό των δημόσιων σχολείων και το δικό μας!!! Καλλιεργεί αυταπάτες ότι η αξιολόγηση είναι πέρα και έξω από το σχολείο, την κοινωνία και οικονομία, πράγμα αδύνατο! Τι κι αν διεθνώς έχει αποδειχτεί περίτρανα ότι «καλή» αξιολόγηση δεν έχει υπάρξει, η πλειοψηφία της ΔΟΕ συνεχίζει στον ίδιο δρόμο του κυβερνητικού συνδικαλισμού! Άξια πήρε και από τον σημερινό Υπ. Παιδείας κ. Γαβρόγλου συγχαρητήρια, όπως και παλιότερα από τους κ. Διαμαντοπούλου και Αρβανιτόπουλο και όχι μόνο!
Η πλειοψηφία του Δ.Σ. της ΔΟΕ κρύβει την αλήθεια, που γνωρίζει καλά η πλειοψηφία των συναδέλφων. Η αξιολόγηση, με όποιο περιτύλιγμα και αν παρουσιαστεί, δεν έρχεται για να βελτιώσει τη λειτουργία του σχολείου. Είναι το εργαλείο για την προώθηση των αντιεκπαιδευτικών πολιτικών!
Ως ΑΣΕ καταδικάσαμε απερίφραστα τον ν. 4547/2018 (που προωθεί νέες πιο ευέλικτες δομές για γρήγορο πέρασμα της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής, υποβαθμίζει παραπέρα την Ειδική Αγωγή στο όνομα της «ένταξης» και προωθεί μια εξοντωτική, εξονυχιστική αξιολόγηση των στελεχών εκπαίδευσης και των σχολείων και μέσω αυτών και των εκπαιδευτικών) καθώς και την Υ.Α. 1816/ΓΔ4 11-1-2019 για την αξιολόγηση των σχολείων! Έγκαιρα καταθέσαμε (Ιούνη 2018, Σεπτέμβρη 2018, Απρίλη 2019…) πρόταση για κήρυξη ΑΠΕΡΓΙΑΣ-ΑΠΟΧΗΣ και σε Δ.Σ. και σε Γ.Σ. των Συλλόγων και στο ίδιο το Δ.Σ. της ΔΟΕ.
Σήμερα είναι επιτακτική ανάγκη να καταψηφιστεί η εισήγηση της ΔΟΕ για την εφαρμογή της αξιολόγησης παντού, σε όλα τα Δ.Σ. και τις Γ.Σ. των Συλλόγων και να παρθούν αποφάσεις με βάση την πρόταση που καταθέτουμε ως ΑΣΕ για ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ από κάθε διαδικασία αξιολόγησης σε όλα τα επίπεδα, πρώτα από όλες τις Γ.Σ. και στη συνέχεια από την 88η Γ.Σ. της ΔΟΕ. Το ίδιο προτείνουμε και στις Γ.Σ. των ΕΛΜΕ και στο 19ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ. Επισημαίνουμε ότι πρόσφατα και η Ε.Ε. της ΑΔΕΔΥ αναγκάστηκε να επανακηρύξει ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ.
Σοβαρά ερωτηματικά, σε κάθε συνάδελφο, που κατανοεί πως είναι πολύ κρίσιμο τα συνέδρια ΔΟΕ – ΟΛΜΕ να πάρουν αποφάσεις ΑΠΕΡΓΙΑΣ-ΑΠΟΧΗΣ, προκαλεί η τακτική της ηγεσίας των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ! Εντελώς μυωπικά και τυχοδιωκτικά, συκοφαντούν την ΑΣΕ και τις δυνάμεις του ΠΑΜΕ, που δίνουν μάχη να εξοπλιστούν οι ΣΥΛΛΟΓΟΙ με αποφάσεις υπέρ της ΑΠΕΡΓΙΑΣ-ΑΠΟΧΗΣ ενόψει συνεδρίων, γιατί δήθεν δεν υπέγραψαν δικό τους κείμενο (!!), λες και η μάχη θα κριθεί εκεί (!!), λες και οι ΣΥΛΛΟΓΟΙ δεν μπορούν να βγάλουν τις δικές τους αποφάσεις και τον Ιούνη στην 88η Γενική Συνέλευση να δημιουργηθεί ένα μεγάλο, πλειοψηφικό μπλοκ υπέρ της ΑΠΕΡΓΙΑΣ-ΑΠΟΧΗΣ. Την ίδια στιγμή, επιλέγοντας να βάζουν το κάρο μπροστά από το άλογο, μιλούν για ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ των ΣΥΛΛΟΓΩΝ, ενώ επίκεινται τα συνέδρια ΔΟΕ και ΟΛΜΕ! Είναι φανερό ότι αυτή η τακτική όχι μόνο δε βοηθάει αλλά εμμέσως πλην σαφώς κινείται στη λογική της απαλλαγής των Ομοσπονδιών από την ευθύνη τους να κηρύξουν ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ.
Σε ένα τόσο κρίσιμο ζήτημα δεν χωράνε τυχοδιωκτισμοί!
Η μάχη σήμερα πρέπει να δοθεί μέσα στις κορυφαίες διαδικασίες του Κλάδου (Γ.Σ. ΣΥΛΛΟΓΩΝ και ΕΛΜΕ και 88η Γ.Σ. ΔΟΕ και 19ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ της ΟΛΜΕ). Εκεί θα κριθεί κάθε παράταξη και κάθε σύνεδρος για τη στάση της/ου!
Δίνουμε τη μάχη για να παρθούν δεκάδες αποφάσεις ΑΠΕΡΓΙΑΣ-ΑΠΟΧΗΣ από τις Γενικές Συνελεύσεις των Συλλόγων. Τα σωματεία και οι χιλιάδες εκπαιδευτικοί έχουμε τη δύναμη να επιβάλουμε τη θέληση μας.
Δυναμώνουμε την ΑΣΕ στις αρχαιρεσίες των Συλλόγων, ώστε πιο μαζικά, πιο αποφασιστικά να δώσουμε τη μάχη για την ακύρωση της αξιολόγησης και μέσα στο Συνέδριο της ΔΟΕ.
Σας παραθέτουμε την πρόταση που καταθέτει παντού η ΑΣΕ:
[ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣ ΤΑ Δ.Σ. ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ
Η αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση δεν θα περάσει! Άμεση κήρυξη απεργίας – αποχής από ΔΟΕ –ΟΛΜΕ!
Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ προετοιμάζεται για την εφαρμογή της αξιολόγησης και στην εκπαίδευση, απ’ ότι φαίνεται θέλει να την ξεκινήσει από το σχολικό έτος 2019-20. Με τον ν. 4547/2018 και την Υ.Α. 1816/ΓΔ4/11-1-2019 προωθεί τόσο την αξιολόγηση των στελεχών εκπαίδευσης όσο και την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων (προγραμματισμό και αποτίμηση τον ονομάζει).
Ο ν. 4547/2018 προβλέπει την εξοντωτική αξιολόγηση όσων είναι ή θέλουν να γίνουν στελέχη εκπαίδευσης (διευθυντές σχολείων, προϊστάμενοι/ες κ.α.), καθώς και τις βάσεις για την αξιολόγηση των σχολείων, που ήρθε να υλοποιήσει η Υ.Α. 1816/ΓΔ4/11-1-2019 με συγκεκριμένους θεματικούς άξονες και παραμέτρους!
Τόσο η αξιολόγηση των στελεχών εκπαίδευσης όσο και η αξιολόγηση των σχολείων και μέσω αυτών και των εκπαιδευτικών είναι στην ουσία μια εξονυχιστική και εξοντωτική αξιολόγηση, που καμία σχέση δεν έχει με την ανάγκη να γίνει το σχολείο καλύτερο, ώστε να καλύψει τις σύγχρονες λαϊκές μορφωτικές ανάγκες! Θέλουν να φορτώσουν στο σχολείο την ευθύνη για τα αποτελέσματα της αντιεκπαιδευτικής τους πολιτικής, γι’ αυτό φτάνουν στο σημείο να θέτουν ως δείκτη αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και των εκπαιδευτικών της «την ατομική και κοινωνική πρόοδο των μαθητών» αλλά και για τη σχολική «διαρροή»! Στόχος τους είναι με εργαλείο την αντιδραστική αξιολόγηση να περνάει η αντιεκπαιδευτική πολιτική και να προσαρμόζεται το σχολείο και οι εκπαιδευτικοί στις κάθε φορά ανάγκες της αγοράς!
Απαιτούμε να καταργηθεί όλο το υπάρχον αντιδραστικό νομοθετικό πλαίσιο για την αξιολόγηση!
Καλούμε τα ΔΣ της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ να πάρουν τώρα απόφαση για ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ από κάθε διαδικασία αξιολόγησης!
Σε κάθε περίπτωση να συζητηθεί το θέμα στην 88η ΓΣ της ΔΟΕ και στο 19ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ, όπου καλούμε κάθε αντιπρόσωπο να σταθεί στο ύψος των απαιτήσεων και αναγκών του δημόσιου σχολείου και του κλάδου και να ψηφίσει «ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΠΟΧΗ από κάθε διαδικασία αξιολόγησης σε όλα τα επίπεδα».
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ, ΘΑ ΤΗΝ ΜΠΛΟΚΑΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ!
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη