Γεώργιος Βλάχος
Για προεκλογικές εξαγγελίες που δεν βασίζονται σε διαπιστωμένες ανάγκες έκανε λόγο ο υποψήφιος βουλευτής της ΝΔ

Συνέντευξη στην εκπομπή «Η Επόμενη Μέρα» της ΕΡΤ παραχώρησε ο υποψήφιος βουλευτής της ΝΔ Γιώργος Βλάχος. Κατά την διάρκεια της συνέντευξης, ο υποψήφιος βουλευτής τοποθετήθηκε και για τις επικείμενες προσλήψεις στην εκπαίδευση και, συγκεκριμένα, για τις 4.500 προσλήψεις στην Ειδική Αγωγή, λέγοντας πως έγιναν χωρίς μελέτη των εκπαιδευτικών αναγκών και, επομένως, είναι «στον αέρα».

Γ.Βλάχος:Έχουμε να κάνουμε με μια εξαγγελία προσλήψεων από την σημερινή κυβέρνηση. Εξαγγέλλει αυτά που θα γίνουν από την επόμενη κυβέρνηση

Δημοσιογράφος: Σας δεσμεύνουν εσάς αυτά; 10.000 στην Παιδεία, στην Υγεία...

Γ.Β: Ακούστε κάτι από την στιγμή που οι αριθμοί αυτοί δεν έχουν προκύψει από κάποια μελέτη...

Δ: Άρα είναι στον αέρα;

Γ.Β: Προφανώς είναι στον αέρα. Είναι στην προεκλογική λογική. Η κυβέρνηση ρίχνει αριθμούς στον αέρα. Θα πάρω για την Ειδική αγωγή 4.500. Δεν το μελέτησε κανείς. Δεν μας κάλεσε από κοινού, ως πολιτικές δυνάμεις, να ορίσουμε από κοινού τον αριθμό. Βγήκε και το εξήγγειλε προεκλογικά.

Παρακολουθείστε το συγκεκριμένο απόσπασμα σε video:

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpaideytikoi
Διορισμοί εκπαιδευτικών: Αλήθεια τι σημαίνει αυτή η ξαφνική "γαλαντομία" του υπουργείου Παιδείας;
Οι διορισμοί αυτοί είναι το τίμημα που πρέπει να πληρωθεί για να ξεδιπλώσει το υπουργείο Παιδείας με λιγότερες δυσκολίες τη νέα του κίνηση που...
Διορισμοί εκπαιδευτικών: Αλήθεια τι σημαίνει αυτή η ξαφνική "γαλαντομία" του υπουργείου Παιδείας;