Αγαπητοί συνάδελφοι,
δεχθήκαμε σειρά ερωτήσεων από συναδέλφους για την πρόσφατη σειρά διαθέσεων εκπαιδευτικών από το Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Φωκίδας.
Μεταφέρουμε μερικά από τα σημαντικότερα, τα οποία αδυνατούμε να τα ερμηνεύσουμε τόσο με την ισχύουσα νομοθεσία, όσο και με την κοινή λογική:
- Γιατί συνάδελφος ΠΕ06 του Γυμνασίου Λιδορικίου που πλεονάζει δε διατέθηκε για συμπλήρωση ωραρίου στο ΓΕ.Λ. Λιδορικίου που υπάρχει κενό 6 ωρών;
- Μήπως η πιο πάνω συνάδελφος θεωρήθηκε ότι θα γίνει Διευθύντρια πριν όμως τη συνεδρίαση του διευρυμένου υπηρεσιακού συμβουλίου, κάτι που θα σήμαινε ότι τα μέλη του έχουν προσχηματισμένη γνώμη, ενώ μάλιστα ο Ν. 4547/2018 ορίζει ότι: «Οι προκηρύξεις για την επιλογή των στελεχών της εκπαίδευσης… αναρτώνται στις ιστοσελίδες… των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο… καθώς και στην ιστοσελίδα του Α.Σ.Ε.Π.»;
- Γιατί συνάδελφος ΠΕ11 του Γυμνασίου Γαλαξιδίου διατέθηκε σε σχολείο που απέχει 33 χλμ. και όχι στο συστεγαζόμενο ΓΕ.Λ. Γαλαξιδίου, όπως γίνεται σε άλλες όμοιες περιπτώσεις;
- Γιατί το κενό εκπαιδευτικού ΠΕ11 του ΓΕ.Λ. Γαλαξιδίου καλύφθηκε από συνάδελφο που έχει οργανική σε σχολείο που απέχει 29 χλμ.;
- Για ποιο λόγο στο Γυμνάσιο Ιτέας διατέθηκε συνάδελφος ΠΕ86, δεδομένου ότι μόλις πριν λίγες ημέρες συνάδελφος έλαβε οργανική θέση στο σχολείο αυτό και δεν έχει λάβει απόσπαση, δεδομένου μάλιστα ότι σύμφωνα με την παρ. 14 του άρθρου 14 του Ν. 1566/1985: «... Αν οι διδάσκοντες δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας στο σχολείο που υπηρετούν, διατίθενται μερικά ή ολικά, σε άλλα σχολεία…».
- Για ποιο λόγο εκπαιδευτικός που δεν πλεόναζε στο ΓΕ.Λ. Άμφισσας διατέθηκε στο Μουσικό Σχολείο Άμφισσας, ενώ εκπαιδευτικός του ιδίου κλάδου στο γυμνάσιο Δελφών και αιρετό μέλος του Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Φωκίδας που πλεόναζε δε διατέθηκε σε καμία σχολική μονάδα;
- Για ποιο λόγο τρεις εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ83 διατέθηκαν μερικώς (10, 11 και 16 ώρες) και όχι ολικώς με πλήρες ωράριο από το ΕΠΑ.Λ. Άμφισσας στο 1ο Ε.Κ. Άμφισσας με μειωμένα ωράρια (κατά παράβαση των διατάξεων της παρ. 6 του άρθρου 9 της Υ.Α. 95978/Δ4/17-06-2015: «Η διάθεση των εκπαιδευτικών από τα ΕΠΑΛ προς τα Ε.Κ. πρέπει να γίνεται κατά προτεραιότητα με πλήρες ωράριο ανά ειδικότητα, για να αποφευχθεί ο κατακερματισμός σε μερικές διαθέσεις»;
- Για ποιο λόγο έγινε ο ίδιος κατακερματισμός και για τους συναδέλφους ΠΕ86 του ΕΠΑ.Λ. Άμφισσας;
- Για ποιο λόγο έχει προσληφθεί αναπληρωτής εκπαιδευτικός ΠΕ86 στην Πρωτοβάθμια Φωκίδας, ενώ εκπαιδευτικοί ΠΕ86 στη Δευτεροβάθμια δε συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο;
Αν η απάντηση είναι: «Γιατί έτσι τους αρέσει»…, τότε να γίνει το ίδιο και για όλους τους συναδέλφους που ζητούν ίση μεταχείριση…
Καλούμε το Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Φωκίδας και τους αιρετούς μας για ακόμη μια φορά να αποκαταστήσουν τη νομιμότητα προς όφελος τόσο του δημοσίου συμφέροντος όσο και όλων των συναδέλφων…
Με εκτίμηση
Τα μέλη της ΑΝ.Α.ΦΟΡΑΣ
https://anafora2015.blogspot.com/
https://www.facebook.com/anafora2015
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη