Thumbnail
Των εκπροσώπων των εκπαιδευτικών στο ΠΥΣΠΕ της Α’ Διεύθυνσης Αθήνας Ντίνα Ρέππα και Άντα Παραφόρου*

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Δυσεπίλυτο tetris για εκπαιδευτικούς και σχολεία οι συμπληρώσεις ωραρίου και τα προγράμματα/Τεράστιες ευθύνες του Υπουργείου που κάνει προσλήψεις με το σταγονόμετρο αφήνοντας δεκάδες κενά στη μεγαλύτερη διεύθυνση της χώρας!

Οι σοβαρές ελλείψεις σε ΠΕ70, ΠΕ60, ΠΕ06, ΠΕ08, ΠΕ91 συνεχίζονται ακόμα και μετά τις προσλήψεις αναπληρωτών β’ φάσης με αποτέλεσμα να αδυνατούν να λειτουργήσουν και τα πρωινά και τα ολοήμερα. Υπάρχει άμεση ανάγκη προσλήψεων αναπληρωτών ΠΕ06 γιατί τα κενά είναι πολλά, δεν υπάρχουν εκπαιδευτικοί ΠΕ06 από τη Β’ βάθμια όπως υπολογιζόταν και πλήθος Δημοτικών δεν έχουν εκπαιδευτικό αγγλικών για να καλύψουν τις ανάγκες τους. Το ίδιο συμβαίνει και με τους εκπαιδευτικούς ΠΕ08 και ΠΕ91 όπου τα κενά δεν επιδέχονται καμία αμφισβήτηση. Πάνω από 20 δημοτικά δεν έχουν εκπαιδευτικό εικαστικών και πάνω από 15 θεατρικής αγωγής. Τα κενά σε δασκάλους και νηπιαγωγούς συνεχίζονται, περισσότερα από 20 ΔΣ αδυνατούν να αναπτύξουν τα ολοήμερα τους και 10 ολοήμερα τμήματα νηπιαγωγείων αδυνατούν να λειτουργήσουν. Το πρόβλημα θα οξυνθεί σίγουρα γιατί η Α’ Αθήνας είναι μια μεγάλη διεύθυνση και τα έκτακτα κενά είναι αναμενόμενα και απόλυτα φυσιολογικά για μία διεύθυνση με 5.000 προσωπικό.

Το Υπουργείο παιδείας οφείλει να μην αντιμετωπίζει την εκπαίδευση με λογιστικές αλχημείες για χάρη των περικοπών! Εκτός από τις προσθαφαιρέσεις υπάρχει η ζωντανή αποτύπωση της πραγματικότητας! Ειδικά η Α’ διεύθυνση Αθήνας, δεν έχει ούτε έναν δάσκαλο, νηπιαγωγό για να καλύψει έκτακτες ανάγκες της, αλλά κάθε φορά πρέπει να περιμένει τις προσλήψεις αναπληρωτών οι οποίες γίνονται ακόμα και μετά από ένα μήνα από τη δημιουργία των κενών.

Συμπληρώσεις ωραρίου ειδικοτήτων, εξέλιξη τοποθετήσεων, κενά

Για άλλη μια χρονιά οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων βρίσκονται αντιμέτωποι με το σύστημα που τους αντιμετωπίζει ως ώρες και όχι ως απαραίτητο προσωπικό της σχολικής μονάδας με αποτέλεσμα να κατατεμαχίζονται σε πολλές σχολικές μονάδες, να μην μπορούν να συμπληρώσουν το ωράριο τους παρά μόνο σε 3 και 4 σχολεία ειδικά σε κάποιες ειδικότητες, ακόμα και σε 5 (Γαλλικά, Γερμανικά). Η αντιμετώπιση αυτή έχει ως αποτέλεσμα τα σχολεία να έχουν ακόμα και 2-3 ακόμα και 4 εκπαιδευτικούς της ίδιας ειδικότητας με σοβαρές επιπτώσεις στο εκπαιδευτικό έργο αλλά και στη διαμόρφωση των προγραμμάτων που έχουν καταντήσει δυσεπίλυτο tetris.

Αυτό αποτυπώνεται πολύ καθαρά με τις συμπληρώσεις ωραρίου όπου πολλοί εκπαιδευτικοί υποχρεώνονται να συμπληρώνουν σε 3 και 4 σχολεία και μάλιστα καλούνται να πηγαίνουν ακόμα και τρεις διαφορετικές ημέρες σε ένα σχολείο από μία ώρα ή να μετακινούνται την ίδια μέρα σε σχολεία διαφορετικών περιοχών.

Η διοίκηση της Α’ Διεύθυνσης κάλεσε τους εκπαιδευτικούς των ειδικοτήτων ΠΕ06, ΠΕ11, ΠΕ79, ΠΕ86 να δηλώσουν αν επιθυμούν να συμπληρώσουν το ωράριό τους στο ολοήμερο της οργανικής τους έως έξι ώρες και το ΠΥΣΠΕ θα αποφάσιζε αν κάνει δεκτό το αίτημα.

Το ΠΥΣΠΕ με ψήφους 3-2 (μειοψήφισαν οι αιρετοί) απόρριψε πλήθος αντίστοιχων αιτημάτων και ανάρτησε πίνακα εκπαιδευτικών για συμπλήρωση ωρών. Μετά από την παρέμβαση των εκπαιδευτικών σωματείων και των συλλόγων διδασκόντων, η διοίκηση αναγνώρισε τις ανάγκες των ολοήμερων και αποδέχτηκε τα αιτήματα για παραμονή σε αυτό των εκπαιδευτικών των ΠΕ11, ΠΕ79, ΠΕ86 και απέρριψε τα αιτήματα των εκπαιδευτικών ΠΕ06 με την αιτιολογία ότι δεν υπάρχει και δεν αναμένεται να έρθει με προσλήψεις αναπληρωτών ΠΕ06 (η διεύθυνση δεν ζήτησε) το απαιτούμενο προσωπικό στη διεύθυνση ώστε να καλυφθούν τα πρωινά κενά.

Έτσι, ο πίνακας των εκπαιδευτικών για συμπλήρωση ωραρίου αναδιαμορφώθηκε στην 47η συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ και οι τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών έγιναν με βάση τους νέους πίνακες.

Στο site της Α’ Διεύθυνσης Αθήνας θα δείτε τις τοποθετήσεις

ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕ06

ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕ11

ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕ79

ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕ86

Είναι σαφές ότι η λειτουργία του σχολείου κινείται στα πλαίσια της δημοσιονομικής προσαρμογής στους οικονομικούς δείκτες και όχι με κριτήριο μορφωτικά και εργασιακά δικαιώματα. Έτσι, το ολοήμερο μετατρέπεται σε τμήματα όπου το Υπουργείο παιδείας «κρύβει» τα κενά, το αφήνει να απαξιώνεται μια και ένα μήνα μετά την έναρξη των σχολείων αδυνατεί να λειτουργήσει λόγω έλλειψης προσωπικού ενώ οι ειδικότητες αντιμετωπίζονται κατά το δοκούν με στόχο τις συνολικές περικοπές σε εκπαιδευτικούς.

Η εξέλιξη των τοποθετήσεων εκπαιδευτικών ΠΕ06, ΠΕ11, ΠΕ79, ΠΕ86

Σημειώνουμε ότι σε συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ την Κυριακή 8/9/2019 με ψήφους 3-2 (μειοψήφησαν οι αιρετοί εκπρόσωποι), η διοίκηση αποφάσισε να προηγηθούν των τοποθετήσεων πρώτα οι αποσπασμένοι από άλλα ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ και οι αιτούντες απόσπασης εντός ΠΥΣΠΕ στα ΠΕ 06, ΠΕ 08, ΠΕ 11, ΠΕ 60, ΠΕ 70, ΠΕ 79, ΠΕ 86 & ΠΕ 91 και στη συνέχεια να γίνουν οι συμπληρώσεις ωραρίου από τους εντός ΠΥΣΠΕ.

Έτσι,

Α. Έχουν τοποθετηθεί σε κενά οι αποσπασμένοι από άλλα ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ και οι αιτούντες απόσπαση εντός ΠΥΣΠΕ.

Β. Καλέστηκαν για συμπλήρωση ωραρίου και κάλυψη κενών οι εκπαιδευτικοί που είναι οργανικά τοποθετημένοι στην Α’ Διεύθυνση

Γ. Μέσα στην εβδομάδα θα καλεστούν για συμπλήρωση ωραρίου και κάλυψη εναπομεινάντων κενών οι εκπαιδευτικοί της κατηγορίας Α (ΠΕ79: 4, ΠΕ11: 14, ΠΕ86: 26)

Δ. Αμέσως μετά, στα νέα κενά θα καλεστούν οι αναπληρωτές α’ φάσης (ΠΕ79:8, ΠΕ11: 15, ΠΕ86: 14)

Ε. Μετά οι αναπληρωτές β’ φάσης (ΠΕ79: 3, ΠΕ11: 3, ΠΕ86: 4)

Η διοίκηση υπολογίζει ότι το υπάρχει προσωπικό μαζί με τους/τις αναπληρώτριες για να καλύψει όλα τα κενά των ΠΕ11, ΠΕ79, ΠΕ86

Πολλά κενά θα υπάρξουν σε ΠΕ06.

Στις 27/9 έγιναν οι παρακάτω προσλήψεις εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής στην Α’ Αθήνας

Προσλήψεις

Γενικής

ΠΕ70

ΠΕ60

ΠΕ08

ΠΕ06

ΠΕ11

ΠΕ79.01

ΠΕ86

ΠΕ91

ΠΕ07ΑΜΩ

 

38

40

5

20

3

3

4

3

5

Ειδικής

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΣΜΕΑΕ/ΤΕ-παράλλ.

-/13

11/1

1

 

-

1

2

1

-

Τα κενά διαμορφώνονται ως εξής

Κενά

Γενικής

ΠΕ70

ΠΕ60

ΠΕ08

ΠΕ05

ΠΕ11

ΠΕ79.01

ΠΕ86

ΠΕ91

ΖΕΠ

 

20

20

8

5

-

2

7

5

20

Κενά Ειδικής

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Παράλληλη

90

Παράλληλη

 5

 

 

 

 

 

 

 

Στα κενά συμπεριλαμβάνονται δύο κενά στο 144ο ΔΣ, δύο κενά στο 6ο Ν. Φιλαδέλφειας, δύο στο 2ο Ν. Χαλκηδόνας, ένα 2ο Ηλιούπολης, 112ο ΔΣ, 141ο ΔΣ, 3ο ΔΣ Ζωγράφου, 4ο ΔΣ Ζωγράφου, 12ο ΔΣ Ζωγράφου, 19ο ΔΣ Ζωγράφου, 26ο ΔΣ, 1ο ΔΣ Ν. Χαλκηδόνας, 39ο ΔΣ, 44ο-152ο ΔΣ, 58ο ΔΣ, 25ο-174ο ΔΣ, 27ο-30ο ΔΣ, 28ο ΔΣ, 45ο, 172ο ΔΣ, στο 2ο Νηπ/γείο Ν. Χαλκηδόνας, 23ο νηπ/γείο Ηλιούπολης και πλήθος άλλων ΔΣ που έχουν έλλειμμα ωρών ενός εκπαιδευτικού ώστε να λειτουργήσει το ολοήμερο τους με επάρκεια και νηπιαγωγείων που δεν λειτουργεί το ολοήμερο.

47η συνεδρίαση ΠΥΣΠΕ Α’ Αθήνας 27/9/2019

Θέμα 1ο: Προσωρινές τοποθετήσεις εκπ/κών κλάδων ΠΕ06, ΠΕ11, ΠΕ79 & ΠΕ86 για συμπλήρωση ωραρίου.

Όπως αναφέρονται παραπάνω

Θέμα 2ο: Συμπλήρωση ωραρίου εκπαιδευτικών από Β’ βάθμια ΠΕ91

Το ΠΥΣΠΕ τοποθέτησε τις εκπαιδευτικούς ΠΕ91 από το ΠΥΣΔΕ Α’ Αθήνας Βαλαώρα Βασιλική στο 102ο ΔΣ Αθηνών για 11 ώρες και Πετρομιχελάκη Αθηνά στο 14ο ΔΣ Αθηνών για 8 ώρες και στο 36ο ΔΣ Αθηνών για 8 ώρες, μετά από αίτησή τους.

Θέμα 3ο: Αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών

Το ΠΥΣΠΕ έκανε δεκτή την αίτηση αναγνώρισης συνάφειας μεταπτυχιακού τίτλου εκπαιδευτικού ΠΕ60 από το 114ο Νηπ/γείο Αθηνών με θέμα "Σπουδές στην Εκπαίδευση" της Σχολής Ανθρωπιστικών Σπουδών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π.).

Θέμα 4ο: Αναγνώριση συνάφειας του αδιάσπαστου τίτλου σπουδών  Μεταπτυχιακού Επιπέδου Integrated Master

Το ΠΥΣΠΕ έκανε δεκτή την αναγνώριση συνάφειας του αδιάσπαστου τίτλου σπουδών  Μεταπτυχιακού Επιπέδου Integrated Master των εκπαιδευτικών ΠΕ70 από το 174ο ΔΣ Αθηνών Συνάφεια του αδιάσπαστου τίτλου σπουδών  Μεταπτυχιακού Επιπέδου integrated master του Τμήματος Εικαστικών Τεχνών, της Σχολής Καλών Τεχνών, της Ανωτάτης Σχολής, ΠΕ79 από το 1ο Ειδικό ΔΣ ΕΛΕΠΑΠ και από το 36ο ΔΣ Αθηνών Συνάφεια του αδιάσπαστου τίτλου σπουδών  Μεταπτυχιακού Επιπέδου integrated master του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Ε.Κ.Π.Α. (ΦΕΚ 3900/ τ. Β΄/ 07-09-2018) και ΠΕ86 από το 25ο ΔΣ Αθηνών Συνάφεια του αδιάσπαστου τίτλου σπουδών  Μεταπτυχιακού Επιπέδου integrated master του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών της Πολυτεχνικής Σχολής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης (ΦΕΚ 204/ τ. Β΄/ 01-02-2019).

Θέμα 5ο: Χορήγηση αδειών άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή

Εγκρίθηκαν οι άδειες άσκησης ιδιωτικού έργου των εκπαιδευτικών ΠΕ70 από το 25ο ΔΣ Αθηνών προκειμένου να εργαστεί στο Επιμορφωτικό Πρόγραμμα του Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) με τίτλο "Συμπληρωματική Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση (e- learning)", από το 8ο ΔΣ Ζωγράφου προκειμένου να διδάξει στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών του Παιδαγωγικού Τμήματος  Δημοτικής Εκπαίδευσης  του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α ), από το 12ο ΔΣ Ηλιούπολης προκειμένου να διδάξει στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών του Παιδαγωγικού Τμήματος  Δημοτικής Εκπαίδευσης  του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α ), από το 1ο 12/θέσιο ΠΔΣΠ Αθηνών προκειμένου να συμμετέχει   στην ολοκλήρωση του ερευνητικού έργου "Ερευνητικές διαδρομές στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο: Ετερότητα, ανισότητα και συμπερίληψη", από το 49ο ΔΣ Αθηνών προκειμένου να απασχοληθεί ως δάσκαλος παραδοσιακών χορών στο "Λύκειο των Ελληνίδων", από το 142ο ΔΣ Αθηνών προκειμένου να απασχοληθεί ως εκπαιδευτής ενηλίκων στο ΚΕΚ "MASTER A.E.", από το 3/θέσιο ΠΔΣΠ (Μαράσλειο) προκειμένου να διδάξει στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ), ΠΕ70ΕΑΕ από το 4ο ειδικό ΔΣ Αθηνών προκειμένου να απασχοληθεί ως επιμορφωτής στο Ετήσιο Πρόγραμμα Εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή και ως Προσωπικός Σύμβουλος Πρακτικής Άσκησης στο "ΚΟΙΝΟ Π.Μ.Σ. Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η.- ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ: ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ", από το 52ο ΔΣ Αθηνών προκειμένου να απασχοληθεί στον τομέα της δημιουργικής απασχόλησης  στην επιχείρηση "Παιδαγωγικό Κέντρο", ΠΕ60 ΕΑΕ από το 48ο νηπ/γείο Αθηνών προκειμένου να εργαστεί ως υπάλληλος γραφείου, ΠΕ86 από το 9ο ΔΣ Βύρωνα προκειμένου να απασχοληθεί ως προγραμματιστής Η/Υ , από το 2ο ΔΣ Αθηνών προκειμένου να συμμετάσχει ως εισηγητής στο "Πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης εργαζομένων σε μικρές επιχειρήσεις", ΠΕ11 από το 12ο ΔΣ Αθηνών προκειμένου να απασχοληθεί ως προπονήτρια σε τμήμα κολύμβησης, από το 2ο ΔΣ Καισαριανής προκειμένου να απασχοληθεί ως προπονητής σε παιδική ομάδα καλαθοσφαίρισης, ΠΕ91.01 από το 40ο ΔΣ Αθηνών προκειμένου να απασχοληθεί ως διοικητικός υπάλληλος, ΠΕ79.01 από το 5ο ΔΣ Γαλατσίου προκειμένου να απασχοληθεί ως καθηγήτρια πιάνου, από το 142ο ΔΣ Αθηνών προκειμένου να απασχοληθεί ως ζωγράφος και από το 11ο ΔΣ Αθηνών προκειμένου να απασχοληθεί ως μουσικοθεραπεύτρια.

Θέμα 6ο: Αλλαγή καθηκόντων για λόγους υγείας

Εγκρίθηκαν οι αιτήσεις αλλαγής καθηκόντων για λόγους υγείας

*Εκλεγμένων με το Ψηφοδέλτιο της

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ

Στην Ανεξάρτητη Ριζοσπαστική Παρέμβαση συμμετέχουν:

Ανεξάρτητη Αγωνιστική Κίνηση/Αριστοτέλης, Ανεξάρτητη  Παρέμβαση/Αθηνά,

Δάσκαλοι σε Kίνηση/Παρθενώνας,

Ανεξάρτητη Ριζοσπαστική  Παρέμβαση/Ρόζα Ιμβριώτη, Εκπαιδευτικοί σε δράση/Μ. Παπαμαύρος, Ανεξάρτητη Ριζοσπαστική  Παρέμβαση/Μακρυγιάννης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 12/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

syntaxi-1021x580-1021x580.jpg
Συντάξεις: Ποιοι θα λάβουν επίδομα προσωπικής διαφοράς και αύξηση ανά Ταμείο και πότε
Επίδομα για την προσωπική διαφορά και ενδεχομένως μαζί με καθαρή αύξηση της σύνταξης θα πάρουν τον Δεκέμβριο 670.000 συνταξιούχοι.
Συντάξεις: Ποιοι θα λάβουν επίδομα προσωπικής διαφοράς και αύξηση ανά Ταμείο και πότε
troxaia_1.jpg
Μεγάλες αλλαγές φέρνει ο νέος ΚΟΚ: Τα νέα όρια ταχύτητας και τα υψηλά πρόστιμα
Αλλαγές στα όρια ταχύτητας, προτεραιότητα στα μηχανάκια στα φανάρια και πρόστιμα στους πεζούς – Τι αλλάζει με τον νέο ΚΟΚ
Μεγάλες αλλαγές φέρνει ο νέος ΚΟΚ: Τα νέα όρια ταχύτητας και τα υψηλά πρόστιμα