ekpaideusi 1280
Στη νέα κατανομή δεν συμπεριλήφθηκε ούτε μία οργανική θέση Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού ούτε στο Ειδικό Δημοτικό ούτε στο Ειδικό Νηπιαγωγείο, όταν οι περισσότεροι μαθητές που φοιτούν σε αυτό δεν αυτοεξυπηρετούνται.

Τα τελευταία χρόνια υπάρχουν μόνιμα ανάγκες στα δημοτικά σχολεία της Λήμνου για διδασκαλία του μαθήματος της Γερμανικής Γλώσσας (ΠΕ07) από εκπαιδευτικό της αντίστοιχης ειδικότητας. Για τη φετινή σχολική χρονιά, 6 σχολεία του νησιού καλύπτονται από μία εκπαιδευτικό ειδικότητας Γερμανικής Γλώσσας η οποία υπηρετεί με απόσπαση για το λόγο ότι δεν υπάρχει οργανική θέση για το μάθημα αυτό στα δημοτικά σχολεία της Λήμνου.

  Επίσης, οι οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών πληροφορικής (ΠΕ86) που έχουν δοθεί για τα δημοτικά σχολεία της Λήμνου είναι 2, τη στιγμή που οι ανάγκες των σχολείων σύμφωνα με τα υπάρχοντα τμήματα είναι για 3 εκπαιδευτικούς πληροφορικής.

  Επισημαίνουμε ότι σύμφωνα με τις θέσεις του κλάδου και του Συλλόγου μας για να καθορίζονται τα τμήματα με βάση την αναλογία ενός εκπαιδευτικού ανά 15 μαθητές στην Α’ και Β’ τάξη και ενός εκπαιδευτικού ανά 20 μαθητές στις υπόλοιπες τάξεις του δημοτικού σχολείου, οι ανάγκες σε εκπαιδευτικούς τόσο της Γερμανικής Γλώσσας όσο και της Πληροφορικής, είναι πολύ μεγαλύτερες.

  Ακόμη, στις  16-4-2019, το Υπουργείο Παιδείας προέβη σε ανακατανομή οργανικών θέσεων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, σύμφωνα με την οποία καταργήθηκε η οργανική θέση του Εργοθεραπευτή (ΠΕ29) από το Ειδικό Σχολείο Καλλιθέας Λήμνου. Η ειδικότητα του Εργοθεραπευτή αλλά και άλλες ειδικότητες όπως αυτή του ψυχολόγου, κρίνονται παραπάνω από απαραίτητες σ’ ένα Ειδικό Σχολείο φιλοξενεί 6(έξι) μαθητές με πολλαπλές αναπηρίες στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο και 2 (δύο) νήπια στο Ειδικό Νηπιαγωγείο, σε ένα ακριτικό νησί, όπως είναι η Λήμνος.

    Επίσης, στη νέα κατανομή δεν συμπεριλήφθηκε ούτε μία οργανική θέση Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού ούτε στο Ειδικό Δημοτικό ούτε στο Ειδικό Νηπιαγωγείο, όταν οι περισσότεροι μαθητές που φοιτούν σε αυτό δεν αυτοεξυπηρετούνται.

  Με βάση τα παραπάνω, απαιτούμε για τα δημοτικά σχολεία της Λήμνου (Β΄ Λέσβου) :

  • Τη σύσταση οργανικής θέσης για εκπαιδευτικό Γερμανικής Γλώσσας (ΠΕ07).
  •  Τη σύσταση νέας, 3ης οργανικής θέσης για εκπαιδευτικό πληροφορικής (ΠΕ86).
  • Την επαναφορά της οργανικής θέσης του Εργοθεραπευτή και τη σύσταση οργανικών θέσεων Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού και Ψυχολόγου για το Ειδικό Σχολείο Καλλιθέας Λήμνου.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Οικονομικο Πανεπιστήμιο Αθήνας: Υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με την Netcompany
Περιλαμβάνει δυνατότητα πρακτικής άσκησης των φοιτητών στη Netcompany, ανοίγοντάς τους τον δρόμο για την αγορά εργασίας, φυσικές και διαδικτυακές...
Οικονομικο Πανεπιστήμιο Αθήνας: Υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με την Netcompany
aimodosia
"Η δύναμη της προσφοράς": Επιτυχημένη εθελοντική αιμοδοσία στο 4ο Πειραματικό Δημοτικό Κέρκυρας
Η πρωτοβουλία ανέδειξε τη σημασία της κοινωνικής αλληλεγγύης, με τη συμμετοχή γονέων, εκπαιδευτικών και πολιτών να επιβεβαιώνει την αξία της...
"Η δύναμη της προσφοράς": Επιτυχημένη εθελοντική αιμοδοσία στο 4ο Πειραματικό Δημοτικό Κέρκυρας
troxaio
Θανατηφόρο τροχαίο στην Κρήτη: 19χρονος φοιτητής έπεσε με το αυτοκίνητό του από γέφυρα
Νεκρός 19χρονος σπουδαστής στην Κρήτη – Το όχημά του έπεσε από γέφυρα υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες
Θανατηφόρο τροχαίο στην Κρήτη: 19χρονος φοιτητής έπεσε με το αυτοκίνητό του από γέφυρα