Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής: Να αρθεί το όριο των 300 μαθητών που αποκλείει πρόσληψη εκπαιδευτικών ΠΕ04
Επιστολή παρέμβασηςτου Συλλόγου Αναπληρωτών Καθηγητών Ειδικής Αγωγής (ΣΑΚΕΑ) προς το υπουργείο Παιδείας για τον τρόπο σύστασης οργανικών θέσεων στα Τμήματα Ένταξης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Αξιότιμες Κυρίες Κεραμέως, Ζαχαράκη και Γκίκα

Οι οργανικές θέσεις σε όλες τις δομές ειδικής αγωγής, διασφαλίζουν τη συνέχεια και σταθερότητα που απαιτείται για την  βέλτιστη εκπαίδευση των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και καθορίζουν τον τρόπο κάλυψης των αναγκών από εκπαιδευτικό προσωπικό.  Παρόλα αυτά, στην τροπολογία που ψηφίστηκε πρόσφατα για την σύσταση οργανικών θέσεων στα τμήματα ένταξης της Δευτεροβάθμιας, εντοπίζονται σοβαρές αστοχίες που πρέπει να επιλυθούν άμεσα, και οπωσδήποτε πριν την εφαρμογή της. Τα ζητήματα που προκύπτουν, αφορούν κυρίως στα όρια που τίθενται για τη σύσταση των οργανικών θέσεων ανά κλάδο, τα οποία αναμένεται να προκαλέσουν προβλήματα στη λειτουργία των τμημάτων ένταξης αλλά και αδικίες στην κατανομή των θέσεων, για τις ειδικότητες που υπηρετούν τις δομές αυτές. Θεωρούμε ότι ο μόνος αποτελεσματικός τρόπος για την σύσταση οργανικών θέσεων που θα καλύπτουν τις ανάγκες των τμημάτων ένταξης με μόνιμο αλλά και έκτακτο προσωπικό (αναπληρωτές), είναι η εφαρμογή των ποσοστών προσλήψεων αναπληρωτών των 3 τελευταίων ετών ανά κλάδο και ειδικότητα.

Με βάση τα παραπάνω, ο Σύλλογος Αναπληρωτών Καθηγητών Ειδικής Αγωγής ζητά:

1) Να αρθεί το όριο των 300 μαθητών που αποκλείει τον διορισμό ή την πρόσληψη εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ04 από πολλά σχολεία, δεδομένου ότι σε αρκετές σχολικές μονάδες, κυρίως της επαρχίας, το μαθητικό δυναμικό είναι αρκετά χαμηλότερο.

2) Να προβλέπεται η σύσταση και δεύτερης οργανικής θέσης στην ίδια σχολική μονάδα για τους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ02, εφόσον οι ώρες των φιλολογικών μαθημάτων καλύπτουν τουλάχιστον το ½ των συνολικών ωρών φοίτησης των μαθητριών/μαθητών στα τμήματα ένταξης.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

νηπιαγωγειο
Περιστέρι: Συνολικά κλείνουν 15 νηπιαγωγεία μέσα σε έναν χρόνο! - Αγανάκτησαν οι γονείς
Γονείς: Με τη νέα διάρθρωση των νηπιαγωγείων θα χρειαστούν περίπου 8 λιγότεροι εκπαιδευτικοί για τη λειτουργία τους. Όλη αυτή η άκρως αντιπαιδαγωγική...
Περιστέρι: Συνολικά κλείνουν 15 νηπιαγωγεία μέσα σε έναν χρόνο! - Αγανάκτησαν οι γονείς
ΔΠΘ.jpg
Δημοκρίτειο Θράκης: Δύο καθηγητές του ορίστηκαν ως μέλη του Συμβουλίου Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς του ΥΠΠΟ
Η επιλογή τους αποτελεί ένα ακόμη στοιχείο που αποδεικνύει ότι το ΔΠΘ αποτελείται από πυρήνες αριστείας που διακρίνονται με τη δουλειά τους
Δημοκρίτειο Θράκης: Δύο καθηγητές του ορίστηκαν ως μέλη του Συμβουλίου Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς του ΥΠΠΟ
πανεπιστημιούπολη ρεθύμνου
Stanford’s “World’s Top 2% Scientists List: 81 Μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης στη λίστα των κορυφαίων επιστημόνων του κόσμου
Stanford’s “World’s Top 2% Scientists List “ 81 Μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης στη λίστα των κορυφαίων επιστημόνων του κόσμου
Stanford’s “World’s Top 2% Scientists List: 81 Μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης στη λίστα των κορυφαίων επιστημόνων του κόσμου
ασανσερ απθ
Φοιτητικές εστίες ΑΠΘ: Σχεδόν δύο μήνες μετά την πτώση του ασανσέρ, σήμερα δεν λειτουργεί κανένα
Οι φοιτητές πρέπει καθημερινά να ανεβοκατεβαίνουν με τα πόδια έως τον 6ο και στον 8ο όροφο των δυο κτιριακών όγκων
Φοιτητικές εστίες ΑΠΘ: Σχεδόν δύο μήνες μετά την πτώση του ασανσέρ, σήμερα δεν λειτουργεί κανένα