Φοιτητές Κοινωνιολογίας Κρήτης: Τι σχέση έχει η Εκπαιδευτική και Κοινωνική Πολιτική με τις Κοινωνικές Επιστήμες;
Ανακοίνωση-καταγγελία από τον Σύλλογο Φοιτητών Κοινωνιολογίας Πανεπιστημίου Κρήτης. Μιλούν για ρουσφέτι που έδωσε ανύπαρκτα επαγγελματικά δικαιώματα σε τμήμα του ΠΑ.ΜΑΚ, το οποίο ουδεμία συνάφεια έχει με τις Κοινωνικές Επιστήμες

Λαμβάνοντας υπ’ όψιν τα προγράμματα σπουδών των δύο κατευθύνσεων του τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του ΠΑ.ΜΑΚ., τα οποία ουδεμία σχέση έχουν με τη δυνατότητα ένταξης στις Κοινωνικές Επιστήμες λόγω ενός καθαρά ρουσφετολογικού νόμου (Ν.3794/2009), που “βαφτίζει” τους αποφοίτους του ανωτέρω τμήματος ως Κοινωνιολόγους ΠΕ10, νυν ΠΕ78, χωρίς καμία συνάφεια αντικειμένου, χωρίς καμία σχέση των δύο κατευθύνσεων του ανωτέρω τμήματος με τις Κοινωνικές Επιστήμες και μετά την έκδοση των προσωρινών πινάκων της Προκήρυξης 3ΕΑ του ΑΣΕΠ απαιτούμε: 

Πρώτον, νομοθετική ρύθμιση, η οποία θα τροποποιεί την παρ. 2γ. του άρθρου 39 του Ν.3794/2009 (ΦΕΚ 156/Α/04-09-09), ώστε το τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του ΠΑ.ΜΑΚ. να μην εντάσσεται στον κλάδο ΠΕ10 (Κοινωνιολόγων) και νυν ΠΕ78 (Κοινωνικών Επιστημών), καθώς ουδεμία σχέση έχει το εν λόγω τμήμα και οι δύο κατευθύνσεις του με τις Κοινωνικές Επιστήμες.

Δεύτερον, η νομοθετική ρύθμιση να έχει αναδρομική ισχύ, ώστε  όλοι οι υποψήφιοι του τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του ΠΑ.ΜΑΚ. να αποκλειστούν από τον πίνακα ΠΕ78 (Κοινωνικών Επιστημών) εν όψει των επικείμενων διορισμών και  να μην αδικηθεί κανένας ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ Κοινωνικός Επιστήμονας, τίτλος που βασίζεται στα συναφή προγράμματα σπουδών των αντίστοιχων πανεπιστημιακών τμημάτων. 

Με το ρουσφετολογικό άρθρο 39 του Ν. 3794/2009 ένα μήνα πριν τις εκλογές του 2009, κάποιοι προσπάθησαν και κατάφεραν να εξασφαλίσουν ανύπαρκτα επαγγελματικά δικαιώματα σε ένα τμήμα Πανεπιστημίου, το οποίο ουδεμία συνάφεια έχει με τις Κοινωνικές Επιστήμες. Για ποιον; Και γιατί; 

Παρακαλούμε για την άμεση επίλυση του θέματος πριν την ανακοίνωση των οριστικών πινάκων της προκήρυξης 3ΕΑ του ΑΣΕΠ, ώστε να μην υπάρξει καμία περίπτωση διορισμού υποψηφίου “άσχετου” με τον κλάδο των Κοινωνικών Επιστημών, καθώς και για την προάσπιση των δικαιωμάτων των συναδέλφων στις μελλοντικές προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ78. Ας μη συνεχιστεί η κατάφωρη αδικία και πληρώσουν το τίμημα, εκπαιδευτικοί με πλήρη συνάφεια αντικειμένου, χρόνια προυπηρεσίας στην Ειδική Αγωγή, εξαιτίας «φωτογραφικών» διευκολύνσεων. Άρση της αδικίας ΤΩΡΑ, τη στιγμή που θέλουμε και υποστηρίζουμε όλοι την ύπαρξη ενός κράτους δικαίου, ενός κράτους πλήρους ευνομίας!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τι σημαίνει η φράση «Απορία ψάλτου βηξ»;

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 2/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

skilaki
Μήπως ήρθε η ώρα να πάψετε να συμπεριφέρεστε στον σκύλο σας σαν να είναι παιδί σας; - Δείτε τους λόγους
Δείτε τους λόγους που πρέπει να πάψετε να συμπεριφέρεστε στον σκύλο σας σαν να είναι παιδί σας
Μήπως ήρθε η ώρα να πάψετε να συμπεριφέρεστε στον σκύλο σας σαν να είναι παιδί σας; - Δείτε τους λόγους
αγχος εξετάσεων
Οι επιδόσεις των υποψηφίων στις Πανελλαδικές Εξετάσεις
Σίγουρα τα θέματα των Πανελλαδικών είναι δύσκολα, διότι πρόκειται για διαγωνισμό συμπλήρωσης θέσεων και πρέπει να ξεχωρίσουν οι άριστοι από τους πολύ...
Οι επιδόσεις των υποψηφίων στις Πανελλαδικές Εξετάσεις
mathimatika_epal
Πανελλήνιες - ΕΠΑΛ: Πρόβλημα στο Θέμα Γ - Τι προτείνει η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία
Προτείνεται να ληφθεί ως σωστή οποιαδήποτε από τις δύο προσεγγίσεις, για να μην αδικηθούν οι υποψήφιοι
Πανελλήνιες - ΕΠΑΛ: Πρόβλημα στο Θέμα Γ - Τι προτείνει η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία