Για την μεροληπτική συμπεριφορά εις βάρος προσφύγων μαθητών στον χώρο της Ακρόπολης
Πρακτική διάκρισης, εις βάρος των μαθητών του 2ου ΓΕΛ Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Ελληνικού, στην Ακρόπολη

Καταγγέλλουμε την ντροπιαστική είδηση της παρακώλυσης της εισόδου των μαθητών του 2ου ΓΕΛ Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Ελληνικού στον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης των Αθηνών στις 12-12-2019.

Όπως καταγγέλλουν οι συνοδοί εκπαιδευτικοί, λόγος της δυσμενούς μεταχείρισης του σχολείου ήταν οι λίστες με μη-ελληνικά ονόματα των προσφύγων/μεταναστών μαθητών του και η προσπάθεια εξαίρεσής τους από το καθεστώς της δωρεάν εισόδου, που ισχύει για όλα τα δημόσια σχολεία.

Το περιστατικό καταδεικνύει την πρακτική διακρίσεων, που απορρέει από την πολιτική κυβερνήσης-ΕΕ και αντανακλάται και στην απόπειρά τους να λάβει αυτή η πολιτική κοινωνική νομιμοποίηση. Σύμφωνα με την καταγγελία οι αρμόδιοι επικαλέστηκαν την πρόσφατη απαράδεκτη νομοθετική ρύθμιση σχετικά με τις προϋποθέσεις εισόδου στο μουσείο πολιτών χώρων εκτός ΕΕ. Δε στεκόμαστε μόνο στην ενδεχόμενη μεροληψία του κάθε υπαλλήλου, καθώς είναι σαφές ότι αυτή βασίζεται στην επίσημη κρατική πολιτική που καθιερώνει νομικούς διαχωρισμούς, αποσκοπώντας στη στοχοποίηση και την υποτίμηση ευάλωτων κοινωνικών ομάδων.

Το Συντονιστικό Αναπληρωτών Αδιόριστων Εκπαιδευτικών, που βιώνουμε τις συνεχείς προσπάθειες επιβολής δυσμενέστερων εργασιακών όρων, άνισης μεταχείρισης και υποτίμησης της εργασίας μας -ακριβώς λόγω της ευάλωτης και ελαστικής συνθήκης εργασίας μας- στεκόμαστε, από θέση, ενάντια σε κάθε είδους διακρίσεις, στις κοινωνικές ανισότητες και τους ταξικούς διαχωρισμούς, όπως κι αν εκφράζονται, όποιος κι αν τις υπογράφει.

Καταγγέλλουμε τόσο το συγκεκριμένο περιστατικό, αλλά κυρίως το σύνολο των κρατικών επιλογών, που καθιερώνουν το πλαίσιο, μέσα στο οποίο αυτά τα περιστατικά επιτρέπονται, νομιμοποιούνται και αποκτούν θεσμική κάλυψη.

 

Θυμίζουμε προς κάθε κατεύθυνση ότι κάθε μαθητής/μαθήτρια έχει το αναφαιρετο δικαίωμα εγγραφής στα πρωινά τμήματα του δημόσιου σχολείου και ως εκ τούτου δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να αμφισβητήσει τα δικαιώματά τους.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

γλυπτά του Παρθενώνα
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
Σύμφωνα με τον Economist τόσο το Βρετανικό Μουσείο όσο και η βρετανική κυβέρνηση φαίνονται έτοιμοι για συμφωνία με την Ελλάδα για τα Γλυπτά του...
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
dieuthintes_1.jpg
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές
Πειθαρχικά αντί για μονιμοποιήσεις στη Δυτική Αττική - Καταγγελίες για αυταρχικές πρακτικές
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές
myschool_b2_0.jpg
Σχολεία: Οι γονείς μαθητών ΣΤ' Δημοτικού πρέπει να επικαιροποιήσουν τη Διεύθυνση κατοικίας για την εγγραφή στα Γυμνάσια - Οδηγίες
Πώς θα γίνει η επικαιροποίηση του πληροφοριακού συστήματος myschool έως τις 2 Δεκεμβρίου, ως προς τις διευθύνσεις μονίμου κατοικίας όλων των...
Σχολεία: Οι γονείς μαθητών ΣΤ' Δημοτικού πρέπει να επικαιροποιήσουν τη Διεύθυνση κατοικίας για την εγγραφή στα Γυμνάσια - Οδηγίες
Σχολική αίθουσα
Καταγγελία εκπαιδευτικών για αυθαιρεσίες στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας: «Παραβίαση διαδικασιών και απαξίωση»
Καταγγελία για τους χειρισμούς του ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας - Αυθαίρετες ενέργειες και παράβαση διαδικασιών
Καταγγελία εκπαιδευτικών για αυθαιρεσίες στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας: «Παραβίαση διαδικασιών και απαξίωση»