Θεματικά εργαστήρια για εκπαιδευτικούς που διδάσκουν σε Τάξεις Υποδοχής από την Περιφερειακή Διεύθυνση Αττικής

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Αττικής διοργανώνει θεματικά εργαστήρια για εκπαιδευτικούς Β/θμιας  Εκπαίδευσης που διδάσκουν σε σχολικές μονάδες με Τάξεις Υποδοχής, με σκοπό να ενημερωθούν για το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+ με τίτλο QuaMMELOT (Qualification for Minor megrants Education and Learning Open Access – On line Teacher-training).

Στα εργαστήρια που θα γίνουν την Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2020 (ώρα έναρξης 12.00 πμ) στο χώρο του 2ου Πειραματικού Λυκείου της Αθήνας θα συμμετέχουν 35 εκπαιδευτικοί οι οποίοι θα ενημερωθούν για το εκπαιδευτικό περιεχόμενο του προγράμματος και για τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε μία εξ αποστάσεως επιμόρφωση διάρκειας 240 ωρών η οποία προβλέπει εκπόνηση εργασιών και πιστοποίηση.

Το πρόγραμμα

Ενημερωτικά Θεματικά Εργαστήρια

Πέμπτη 16 Ιανουαρίου  - 2ο Πειραματικό Γενικό Λύκειο Αθήνας 

 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

11:45-12:00

Προσέλευση - Εγγραφές

Α’ ΜΕΡΟΣ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «Qua MMELOT»

12:00-12:30

Η ενταξιακή εκπαίδευση μαθητών προσφύγων και μεταναστών και το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+ QuaMMELOT

Γεώργιος Κόσυβας, Διευθυντής Περιφερειακής Διεύθυνσης Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης Αττικής, Υπεύθυνος Συντονιστής του Προγράμματος, μέλος Παιδαγωγικής Ομάδας του Προγράμματος

12:30-13:00

Οι 10 Ενότητες του Προγράμματος QuaMMELOT :  από τη θεωρητική προσέγγιση της συμπερίληψης προσφύγων και μεταναστών στην πρακτική εφαρμογή διδακτικών πρακτικών

Χαράλαμπος Λόντος, Μαθηματικός (κλ. ΠΕ03), μέλος Παιδαγωγικής Ομάδας του Προγράμματος

Β’ ΜΕΡΟΣ: Ενημερωτικά Θεματικά Εργαστήρια

13:00–14:30

Αίθουσα 1: Διδασκαλία γλωσσικών μαθημάτων και μαθηματικών: διδακτικές προτάσεις συνδιδασκαλίας και διεπιστημονικής προσέγγισης

Παναγιώτα Αμανατίδου, μέλος της Παιδαγωγικής Ομάδας, Φιλόλογος (κλ. ΠΕ 02)

Μάγδα Κοκκαλιάρη, μέλος της Παιδαγωγικής Ομάδας, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Μαθηματικών (3ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής)

Χαράλαμπος Λόντος, Μαθηματικός (κλ. ΠΕ03), μέλος Παιδαγωγικής Ομάδας του Προγράμματος

Μαρία Τζαρδή, μέλος της Παιδαγωγικής Ομάδας, Φιλόλογος (κλ. ΠΕ 02)

Γεώργιος Κόσυβας, Διευθυντής Περιφερειακής Διεύθυνσης Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης Αττικής, Υπεύθυνος Συντονιστής του Προγράμματος, μέλος Παιδαγωγικής Ομάδας του Προγράμματος

Αίθουσα 2: Συμπεριληπτικές πρακτικές για την υποδοχή και τη διδασκαλία σε τάξεις με πρόσφυγες ή/και μετανάστες

Κατερίνα Αραμπατζή, μέλος της Παιδαγωγικής Ομάδας, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Φιλολόγων (1ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής)

Κατερίνα Μπαζίγου, μέλος της Παιδαγωγικής Ομάδας, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου για την Αειφορία (1ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής), Φιλόλογος (κλ. ΠΕ 02)

Αφροδίτη Πρεβερέτου, μέλος της Παιδαγωγικής Ομάδας, Αγγλικής (κλ. ΠΕ 06)

Ασημίνα Ροκκά, μέλος της Παιδαγωγικής Ομάδας, Μαθηματικός (κλ. ΠΕ 03)

14:30–16:00

Αίθουσα 1: Διδασκαλία γλωσσικών μαθημάτων και μαθηματικών: διδακτικές προτάσεις συνδιδασκαλίας και διεπιστημονικής προσέγγισης

Κατερίνα Αραμπατζή, μέλος της Παιδαγωγικής Ομάδας, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Φιλολόγων (1ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής)

Λέλα Λυμπεροπούλου, μέλος της Παιδαγωγικής Ομάδας, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Μαθηματικών (4ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής)

Κατερίνα Μιχαλοπούλου, μέλος της Παιδαγωγικής Ομάδας, Φιλόλογος (κλ. ΠΕ 02)

Αθανάσιος Στράντζαλος, μέλος της Παιδαγωγικής Ομάδας, Μαθηματικός (κλ. ΠΕ 03)

 

Αίθουσα 2: Συμπεριληπτικές πρακτικές για την υποδοχή και τη διδασκαλία σε τάξεις με πρόσφυγες ή/και μετανάστες

Παναγιώτα Αμανατίδου, μέλος της Παιδαγωγικής Ομάδας, Φιλόλογος (κλ. ΠΕ 02)

Στέλιος Μαρκαντωνάκης, μέλος της Παιδαγωγικής Ομάδας, Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Γαλλικής (1ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής)

Μάγδα Μαυρουδή, μέλος της Παιδαγωγικής Ομάδας, Μαθηματικός (κλ. ΠΕ 03)

Αφροδίτη Πρεβερέτου, μέλος της Παιδαγωγικής Ομάδας, Αγγλικής (κλ. ΠΕ 06)

Ασημίνα Ροκκά, μέλος της Παιδαγωγικής Ομάδας, Μαθηματικός (κλ. ΠΕ 03)

Γεώργιος Κόσυβας, Διευθυντής Περιφερειακής Διεύθυνσης Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης Αττικής, Υπεύθυνος Συντονιστής του Προγράμματος, μέλος Παιδαγωγικής Ομάδας του Προγράμματος

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΔΠΘ.jpg
Δημοκρίτειο Θράκης: Δύο καθηγητές του ορίστηκαν ως μέλη του Συμβουλίου Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς του ΥΠΠΟ
Η επιλογή τους αποτελεί ένα ακόμη στοιχείο που αποδεικνύει ότι το ΔΠΘ αποτελείται από πυρήνες αριστείας που διακρίνονται με τη δουλειά τους
Δημοκρίτειο Θράκης: Δύο καθηγητές του ορίστηκαν ως μέλη του Συμβουλίου Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς του ΥΠΠΟ
πανεπιστημιούπολη ρεθύμνου
Stanford’s “World’s Top 2% Scientists List: 81 Μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης στη λίστα των κορυφαίων επιστημόνων του κόσμου
Stanford’s “World’s Top 2% Scientists List “ 81 Μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης στη λίστα των κορυφαίων επιστημόνων του κόσμου
Stanford’s “World’s Top 2% Scientists List: 81 Μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης στη λίστα των κορυφαίων επιστημόνων του κόσμου
ασανσερ απθ
Φοιτητικές εστίες ΑΠΘ: Σχεδόν δύο μήνες μετά την πτώση του ασανσέρ, σήμερα δεν λειτουργεί κανένα
Οι φοιτητές πρέπει καθημερινά να ανεβοκατεβαίνουν με τα πόδια έως τον 6ο και στον 8ο όροφο των δυο κτιριακών όγκων
Φοιτητικές εστίες ΑΠΘ: Σχεδόν δύο μήνες μετά την πτώση του ασανσέρ, σήμερα δεν λειτουργεί κανένα
γλυπτά του Παρθενώνα
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
Σύμφωνα με τον Economist τόσο το Βρετανικό Μουσείο όσο και η βρετανική κυβέρνηση φαίνονται έτοιμοι για συμφωνία με την Ελλάδα για τα Γλυπτά του...
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025