Aγαπητοί συνάδελφοι
Όλοι μας βιώνουμε πρωτόγνωρες καταστάσεις όχι μόνο στην πατρίδα μας αλλά και οι λαοί σε όλες τις χώρες του πλανήτη μας . Με την πανδημία του κορωνοϊού αναδεικνύονται οι εγκληματικές ελλείψεις στα συστήματα υγείας, οι προτεραιότητες του κάθε κράτους και η αξία που έχει η ανθρώπινη ζωή. Η ΄΄ατομική ευθύνη΄΄, έρχεται να αντικαταστήσει την κρατική και κυβερνητική ευθύνη .Γιατροί και νοσηλευτές απροστάτευτοι με κίνδυνο τη ζωή τους κάνουν υπεράνθρωπες προσπάθειες να σώσουν ζωές με λιγοστά μέσα…
Σε αυτές τις δύσκολες ώρες οι εκπαιδευτικοί οφείλουμε να είμαστε δίπλα στους μαθητές μας και στους γονείς τους επιδιώκοντας την επαφή μαζί τους με κάθε τρόπο. Κλεισμένοι στα σπίτια ξεκομμένοι από τους συμμαθητές τους, τους φίλους τους και από κάθε εκπαιδευτική διαδικασία έχουν ανάγκη από τη παιδαγωγική και ψυχολογική στήριξη του εκπαιδευτικού. Αυτή η ανάγκη γίνεται μεγαλύτερη στα μικρότερα παιδιά της προσχολικής ηλικίας που δεν μπορούν να κατανοήσουν και να διαχειριστούν τα συναισθήματα τους. Κλειστά σχολεία, μάσκες, αντισηπτικά, απαγόρευση εξόδου, τηλεόραση, τους δημιουργούν σύγχυση και ανασφάλεια. Το σχολείο για αυτά πέρα από μάθηση είναι κοινωνικοποίηση, αυτονομία, επαφή με το συνομήλικο του που αυτές τις μέρες το στερούνται.
Το σωματείο των Εκπαιδευτικών ‘’ο Σωκράτης’’ από τη πρώτη στιγμή είναι κοντά στους μαθητές και στους γονείς τους εκφράζοντας με κάθε τρόπο την αλληλεγγύη του.
Επικοινωνούμε μαζί τους αξιοποιώντας όλους τους τρόπους επικοινωνίας (τηλέφωνα, mail, μέσα κοινωνικής δικτύωσης). Η εμπειρία μας μέχρι σήμερα δείχνει ότι η ανταπόκριση των γονέων και των μαθητών μας στην προσπάθειά μας αυτή είναι πραγματικά συγκινητική. Οι γονείς των νηπίων δεν έχουν το άγχος των άλλων βαθμίδων εκπαίδευσης για την πρόοδο των παιδιών τους και την κάλυψη της ύλης έχουν όμως ανάγκη για προτάσεις δημιουργικής απασχόλησης. Μας θέλουν δίπλα τους να ακούσουν από μας μια παιδαγωγική συμβουλή για να διαχειριστούν τα παιδιά τους σε αυτές τις δύσκολες στιγμές. Να μη χάσουν τα παιδιά τους την επαφή με την εκπαιδευτική διαδικασία που πρόσφατα κατέκτησαν.
Οι νηπιαγωγοί της περιφέρειας μας ανταποκριθήκαμε στην ανάγκη αυτή. Επικοινωνήσαμε με τους μαθητές και τους γονείς τους παρότι δεν υπάρχει μέχρι σήμερα κατεύθυνση από το υπουργείο παιδείας για εξ αποστάσεως εκπαίδευση για τα νηπιαγωγεία.
Έχουμε προτείνει στους μαθητές μας τρόπους να γεμίζει εποικοδομητικά ο χρόνος τους με βιβλία, ταινίες, επιτραπέζια, θεατρικές παραστάσεις, μουσεία που μπορούν να ‘’επισκεφθούν’’ διαδικτυακά με τη βοήθεια των γονέων τους.
Καθημερινά μας έρχονται ιδέες που εφαρμόζουν οι συνάδελφοι μας στα νηπιαγωγεία της Περιφέρειας μας, όπως μέσω viber ανταλλάσσουν ζωγραφιές με τα νήπια, αξιοποιούν το διαδίκτυο στέλνοντας παραμύθια π.χ για το κορωνοϊό και ζητούν από τα νήπια να ζωγραφίσουν, να εκφράσουν τα συναισθήματα τους, πως τον φαντάζονται. Έστησαν βίντεο για τη γιορτή της 25ης Μαρτίου, που τα νήπια είπαν τα ποιήματα που τους είχαν δοθεί πριν κλείσουν τα σχολεία. Οργανώνουν γενέθλια μέσω viber για να μην αισθάνεται το νήπιο που γιορτάζει μόνο το. Στέλνουν τραγούδια και τα νήπια, χορεύουν, τραγουδούν και ζωγραφίζουν για την ειρήνη, τηφιλία, προσφυγιά κλπ . Αξιοποιούν ποιήματα, παροιμίες, αινίγματα, γλωσσοδέτες κλπ.
Όμως συνάδελφοι πέρα από την ατομική προσπάθεια των εκπαιδευτικών που θα κάνουν το χρέος τους στο έπακρο δεν μπορούμε να κρύψουμε τις τεράστιες ευθύνες όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων, και της σημερινής που εδώ και χρόνια δεν υπήρξε καμία ουσιαστική στήριξη των υποδομών, σε μέσα και τεχνολογικό εξοπλισμό των σχολείων. Καμία ουσιαστική στήριξη των εκπαιδευτικών σε εκπαίδευση, επιμόρφωση, σε προσλήψεις και λειτουργία υποστηρικτικών δομών. Σήμερα η κυβέρνηση χύνει κροκοδείλια δάκρυα για τις χαμένες εκπαιδευτικές ώρες όταν χιλιάδες ώρες έχουν χαθεί από την αρχή της χρονιάς από ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς και που μέχρι σήμερα δεν έχουν καλυφτεί. Όταν δεν έχει δοθεί μέχρι σήμερα ούτε ένα ευρώ για την εφαρμογή της χιλιοειπωμένης δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής και χιλιάδες νήπια προσχολικής ηλικίας βρίσκονται έξω από τις δημόσιες δομές ή είναι στοιβαγμένα σε ISOBOX χωρίς την ανάλογη υλικοτεχνική υποδομή. Στο Δήμο Αχαρνών για την ερχόμενη σχολική χρονιά τα προνήπια θα στεγαστούν σε 20 αίθουσες ISOBOX που θα εγκατασταθούν σε αυλές νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων Η κυβέρνηση την ίδια στιγμή που δίνει “ευχολόγια” για της εξ αποστάσεως εκπαίδευση χωρίς καμία υποδομή, δίνει εκατοντάδες εκατομμύρια ζεστό χρήμα στις μεγάλες επιχειρήσεις.
Διεκδικούμε έκτακτη χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό για την Παιδεία ώστε όλες οι σχολικές μονάδας, οι εκπαιδευτικοί , και οι μαθητές, να έχουν τον απαραίτητο τεχνολογικό εξοπλισμό για την ισότιμη συμμετοχή στην εξ αποστάσεως διδασκαλία. Δωρεάν σύνδεση γρήγορου internet για όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Εξασφάλιση Η/Υ για μαθητές και εκπαιδευτικούς.
ΜΕΝΟΥΜΕ ΟΡΘΙΟΙ - ΜΕΝΟΥΜΕ ΔΥΝΑΤΟΙ - ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΝΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΒΑΣΩ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ
ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ ΄΄Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ΄΄
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη