θοδωρής_μαλαγάρης
«Εκπλησσόμαστε για την άγνοια της κας Κεραμέως σε σχέση με τη σχολική πραγματικότητα»

Σωρεία ψηφισμάτων, αντιδράσεων και ανακοινώσεων από εκπροσώπους των εκπαιδευτικών και συλλόγων γονέων και κηδεμόνων έχει προκαλέσει η τροπολογία του Υπουργείου Παιδείας που ψηφίστηκε στη Βουλή η οποία νομιμοποιεί και επιτρέπει τη βιντεοσκόπηση των μαθημάτων στις σχολικές αίθουσες επισήμανε ο Θεόδωρος Μαλαγάρης, αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης μιλώντας Στο Κόκκινο και εξήγησε ότι μόλις ολοκληρωθεί η συνάντηση που έχουν ως ΟΛΜΕ με την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων θα γνωρίζουν περισσότερα για το ζήτημα.

Ο κ. Μαλαγάρης στον Χρυσόστομο Λουκά τόνισε πως για εκείνους αυτός ο νόμος και ο τρόπος που εισήχθη και ψηφίστηκε έχει χαρακτηριστικά πραξικοπηματικά καθώς ούτε τα πολιτικά κόμματα είχαν ενημερωθεί, ούτε οι φορείς και η τροπολογία μπήκε σ’ ένα άσχετο νομοσχέδιο, το οποίο αφορούσε τη μετανάστευση και το άσυλο και «μας άφησε όλους ξερούς, με σηκωμένα τα χέρια να απορούμε κοιτώντας ο ένας τον άλλον», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Δεν πρόκειται μόνο για το τυπικό σκέλος της υπόθεσης την παραβίαση της κείμενης νομοθεσίας δηλαδή του Συντάγματος δεν είναι μόνο η παραβίαση των ιδιωτικών δεδομένων και της ιδιωτικότητας των εμπλεκομένων εκπαιδευτικών και μαθητών.

Η ουσία είναι ότι καταργείται στην πράξη το πλέγμα των σχέσεων που δημιουργείται με τη ζωντανή διδασκαλία μεταξύ του εκπαιδευτικού και των μαθητών του.

«Εκπλησσόμαστε για την άγνοια της κας Κεραμέως σε σχέση με τη σχολική πραγματικότητα» η οποία ηγείται του συγκεκριμένου υπουργείου ενώ έχει άγνοια γι’ αυτά τα ζητήματα και δείχνει να αγνοεί πως η ζωντανή διδασκαλία έχει συναίσθημα καθώς πρόκειται για τις προσωπικές σχέσεις μαθητών – εκπαιδευτικών, υπάρχει αντίδραση και αλληλεπίδραση, επισήμανε ο κ. Μαλαγάρης ο οποίος αναφέρθηκε και στη συμπαράσταση του δασκάλου προς τον μαθητή όταν αυτό χρειάζεται και πως αυτή η σχέση εμπιστοσύνης χτίζεται πέρα από τα τυπικά.

Η κα Κεραμέως πρέπει να μάθει ότι εκπαίδευση δεν είναι μια μαθησιακή διαδικασία με τη στενή έννοια του όρου, είναι διαπαιδαγώγηση και διαδικασία κοινωνικοποίηση, οφείλει η υπουργός – όπως είπε ο κ. Μαλαγάρης – να ανοίξει ένα εγχειρίδιο Κοινωνιολογίας, που θέλει να καταργήσει εν μέσω πανδημίας από τις Πανελλαδικές, και να μάθει ότι βασικοί φορείς κοινωνικοποίησης είναι πέρα από την οικογένεια και το σχολείο και το σχολικό περιβάλλον.

O κ. Μαλαγάρης αναφέρθηκε και σε όσα δεν έγιναν από το Υπουργείο Παιδείας στα σχολεία και στο πως δεν λειτούργησε η τηλεκπαίδευση παρά τις δηλώσεις περί του αντιθέτου από την υπουργό, και εξήγησε ότι τώρα που ξανάνοιξαν για τους μαθητές της Γ’ Λυκείου είναι η περίοδος που πλειονότητα των μαθητών απουσιάζει, αφού έχει κρατήσει απουσίες, για να μελετήσει λίγο πριν τις Πανελλαδικές.

Οι γονείς και οι μαθητές φοβούνται - πέραν από τους εκπαιδευτικούς - για την προστασία της υγείας και της ζωής τους καθώς γνωρίζουμε ότι δεν έχουν παρθεί τα απαραίτητα και στοιχειώδη μέτρα για την προστασία όλων των εμπλεκομένων. Ούτε οι απολυμάνσεις δεν κρίθηκαν απαραίτητες από το αρμόδιο υπουργείο καθώς ισχυρίστηκαν ότι τα σχολεία ήταν κλειστά κάτι που είναι ψευδές, σημείωσε, αφού σε αυτά πήγαιναν διευθυντές, υποδιευθυντές και εκπαιδευτικοί οι δεν είχαν την κατάλληλη υποδομή στο σπίτι τους.

Όλα αυτά είχαν ως αποτέλεσμα ελάχιστοι μαθητές να πάνε χθες για μάθημα, αφού τα πρωτόκολλα ασφαλείας δεν έχουν εφαρμοστεί σημείωσε ο αντιπρόεδρος της ΟΛΜΕ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα