Δείτε αναλυτικά παρακάτω το ενημερωτικό των αιρετών για ο ΠΥΣΔΕ Κορινθίας
Α. ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΛΟΓΩ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΛΟΓΩΝ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
2 ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ01 (Θεολόγοι)
8 >> ΠΕ02 (Φιλόλογοι)
3 >> ΠΕ03 ( Μαθηματικοί)
9 >> ΠΕ04 (Φυσικών Επιστημών )
5 ΠΕ04.01-Φυσικοί
4 ΠΕ04.02- Χημικοί
3 >> ΠΕ05 (Γαλλικής)
3 >> ΠΕ11 (Φυσικής Αγωγής)
2 >> ΠΕ 80 (Οικονομίας)
1 >> ΠΕ 82 (Μηχανολόγων)
1 >> ΠΕ 86 (Πληροφορικής)
1 >> ΠΕ88.01(Γεωπόνοι)
Στην παραπάνω λίστα περιλαμβάνονται και 3 συνάδελφοι (2 ΠΕ03 και 1 ΠΕ02) οι οποίοι παραιτήθηκαν μέσω ΚΥΣΔΕ και μάλιστα πρίν από τη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ στις 25/2/2020 που αποφάσισε για τα κενά και τα πλεονάσματα ενόψει μεταθέσεων.
ΜΟΝΟΝ αυτών των 3 συναδέλφων τα οργανικά κενά δόθηκαν κατά την τρέχουσα περίοδο. Δεν υπήρξε καμία αυτοδίκαιη παραίτηση, με τη συμπλήρωση δηλαδή του 67 ου έτους της ηλικίας. Υπενθυμίζουμε ότι οι οργανικές θέσεις των αυτοδίκαιων παραιτήσεων προκηρύσσονται άμεσα , ενώ των υπολοίπων παραιτήσεων κατά την επόμενη σχολική χρονιά.
Β. Η ΣΕΙΡΑ ΤΩΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΩΝ ΣΕ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ
Με αφορμή την υπ’αριθμ. 10/04-06-2020 πρόταση του ΠΥΣΔΕ Κορινθίας σχετικά με τις τοποθετήσεις σε οργανικές θέσεις- η οποία και έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της Δ/νσης - σας ενημερώνουμε για την προβλεπόμενη από τη νομοθεσία διαδικασία που ακολουθείται κατά σειρά:
1. ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΙ
Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 του Π.Δ 50/96, όπως ισχύουν, υπεραριθμίες εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες της Β/θμιας εκπαίδευσης είναι δυνατόν να προκύψουν από ίδρυση , κατάργηση ή συγχώνευση αυτών, από μετατροπή λυκείων σε λυκειακές τάξεις ή από μείωση των τμημάτων των μαθητών ή από άλλη αιτία.
Οι εκπαιδευτικοί που κρίθηκαν υπεράριθμοι και επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατ' απόλυτη προτεραιότητα , συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης.
Οι εκπαιδευτικοί που δεν επιθυμούν ή που δεν κατέστη δυνατόν να τοποθετηθούν σε σχολεία της ίδιας ή όμορης ομάδας, σύμφωνα με την ανωτέρω διαδικασία, μπορούν να τοποθετηθούν ύστερα από δήλωσή τους σε κενές θέσεις σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης , κατά τη διαδικασία των βελτιώσεων - οριστικών τοποθετήσεων, συγκρινόμενοι με όλους τους εκπαιδευτικούς που ζητούν μετάθεση- βελτίωση – οριστική τοποθέτηση (σε περίπτωση που δεν έχουν υποβάλει αίτηση βελτίωσης θέσης) .
2. ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ
Υστερα από τους υπεράριθμους και σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 13 του Π.Δ. 50/96, οι ανήκοντες στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης της παρ. 1 περ. α’, β΄και γ’ προηγούνται έναντι των λοιπών εκπαιδευτικών και κατά τη διαδικασία των τοποθετήσεων. Από φέτος, προηγούνται στις τοποθετήσεις και οι πολύτεκνοι , σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 55 του Ν.4653/2020.
3. ΜΕΤΑΤΙΘΕΜΕΝΟΙ- ΑΙΤΟΥΝΤΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗ Η ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ
Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 15 του προαναφερθέντος Π.Δ., τοποθετούνται σε οργανικές θέσεις, κρινόμενοι με βάση τη μοριοδότησή τους, οι εκπαιδευτικοί που βρίσκονται στη διάθεση των ΠΥΣΔΕ (οριστικές τοποθετήσεις), οι μετατιθέμενοι από περιοχή σε περιοχή και οι εκπαιδευτικοί που αιτούνται μετάθεση από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης (βελτίωση θέσης).
Να επισημανθεί ότι, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.12 του άρθρου 15, οι εκπαιδευτικοί που δεν τοποθετήθηκαν σε σχολεία της προτίμησής τους τοποθετούνται προς το συμφέρον της υπηρεσίας στις υπόλοιπες κενές θέσεις. Επομένως, δε νοείται να υπάρχουν οργανικά κενά σε μία ειδικότητα και παράλληλα, εκπαιδευτικοί της ίδιας ειδικότητας στη διάθεση των ΠΥΣΔΕ.
4. ΝΕΟΔΙΟΡΙΖΟΜΕΝΟΙ
Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 4 του Ν.3848/2010 (ΦΕΚ Α’ 71) ορίζεται ότι οι νεοδιοριζόμενοι τοποθετούνται σε κενή θέση σχολικής μονάδας. Ως εκ τούτου έπονται των ανωτέρω κατηγοριών.
Εξυπακούεται ότι κατά την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών λαμβάνεται υπόψη, ανά κατηγορία, το σύνολο της μοριοδότησής τους, όπως προβλέπεται στο άρθρο 16 του προαναφερθέντος Π.Δ.
Ακολουθεί η τοποθέτηση εκπαιδευτικών για την κάλυψη λειτουργικών αναγκών, οι οποίες προκύπτουν λόγω πάσης φύσεως αδειών, αύξησης μαθητών, απομάκρυνσης εκπαιδευτικών λόγω υπηρέτησης σε θέσεις θητείας κ.λ.π. Γι αυτές τις τοποθετήσεις θα αναφερθούμε σε άλλο ενημερωτικό μας.
Γ. ΑΠΕΡΓΙΑΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΙΣ 9 ΙΟΥΝΙΟΥ
Στις 9 Ιουνίου ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ και ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
ΑΠΑΙΤΩΝΤΑΣ
- Να αποσυρθεί και να μη ψηφιστεί το ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ
- Να καταργηθεί η τροπολογία-ντροπή για τη ζωντανή αναμετάδοση του μαθήματος με κάμερες
- Να αυξηθεί η χρηματοδότηση της Δημόσιας εκπαίδευσης από τον Κρατικό προϋπολογισμό
- Να ληφθούν όλα τα απαραίτητα υγειονομικά μέτρα για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων.
ΣΤΙΣ 9 ΙΟΥΝΙΟΥ ΣΤΙΣ 13:00 ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη