Φίλης προς Κεραμέως: Δεν νομοθετείτε για 1.300.000 μαθητές αλλά για τους λίγους
«Αντί για το δάσος η κυρία Κεραμέως νοιάζεται για το δέντρο των Προτύπων. Ακόμα να μάθουμε τους ειδικούς που συμβουλεύτηκε»

«Πώς νομοθετεί η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας;» αναρωτήθηκε ο Νίκος Φίλης στη διάρκεια της ομιλίας του σήμερα στη Βουλή.

Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, «από μόνη της». Χωρίς να συμβουλεύεται τους ειδικούς, χωρίς να συζητάει με κόμματα, φορείς και εκπαιδευτικούς. Ποιος παιδαγωγός εξάλλου μπορεί να πρότεινε την ένταξη της αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο; Γιατί δεν έχουμε ακούσει ακόμα το όνομά του; Είδαμε αντίθετα τους 28 προέδρους όλων των παιδαγωγικών τμημάτων της χώρας, να αντιτίθενται και να επισημαίνουν τους κινδύνους στην ανάπτυξη των παιδιών. Εσείς -είπε απευθυνόμενος στην υπουργό Παιδείας- γιατί δεν τους ακούτε;

Για την αναγραφή της διαγωγής στα απολυτήρια, συνέχισε ο Ν. Φίλης: Εδώ δεν είχατε καν την υποστήριξη των βουλευτών του κόμματός σας. Δύο βουλευτές εξέφρασαν μιλώντας στο βήμα την αντίθεσή τους και περισσότεροι την κάνουν γνωστή συζητώντας διακριτικά στους διαδρόμους. Δεν επαναλαμβάνω τα επιχειρήματα και το λόγο που το απολυτήριο -τίτλος σπουδών για εύρεση δουλειάς για πολλούς- δεν πρέπει να περιέχει ένα τέτοιο χαρακτηρισμό. Αντίθετα, θέτω το ίδιο ερώτημα: Ποιος παιδαγωγός σας το πρότεινε ώστε να το υιοθετήσετε; Ποιον ειδικό ακούσατε;

Το κυριότερο όμως, είναι ότι το νομοσχέδιο που συζητάμε δεν αφορά όλους τους μαθητές. Ανάμεσα στις χιλιάδες εκπαιδευτικές μονάδες, αφορά καμιά δεκαριά σχολεία. Γιατί σας απασχολεί μόνο αυτό το «ιερό δισκοπότηρο» των πρότυπων σχολείων; Φέρνετε ορισμένες καινοτομίες για αυτά, που με βρίσκουν σύμφωνο. Για παράδειγμα, οι σχέσεις τους με τα πανεπιστήμια. Ωραία. Αλλά η απορία μας είναι η εξής: γιατί δεν τις υιοθετείτε για το σύνολο των σχολείων; γιατί δεν τις νομοθετείτε για 1.300.000 μαθητές; Γιατί τις περιορίζετε σε λίγες χιλιάδες;

Απάντηση: Γιατί δεν σας ενδιαφέρει στο σύνολό της η δημόσια παιδεία. Γιατί προτεραιότητά σας, δεν είναι το δάσος του 1.300.000 μαθητών, είναι το δέντρο των λίγων εκείνων που παρακολουθούν τα πρότυπα. Για το δάσος επιφυλάσσετε υποβάθμιση, περιορισμούς και «κόφτες» διαρκών εξετάσεων, για να πετάξετε περισσότερα παιδιά εκτός δημόσιας εκπαίδευσης, κατέληξε ο Ν. Φίλης.

Δείτε την ομιλία του Νίκου Φίλη

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pierrakakis
Κυρ. Πιερρακάκης-Φλώρινα: Δέσμευση για αναβάθμιση σχολικών υποδομών - Επίθεση αστυνομίας σε φοιτητές
Βίντεο από την επίθεση των ματ σε φοιτητές λίγο μετά τις 11 το πρωί στο Πανεπιστήμιο της Φλώρινας, στη διάρκεια της επίσκεψης του Υπουργού Παιδείας,...
Κυρ. Πιερρακάκης-Φλώρινα: Δέσμευση για αναβάθμιση σχολικών υποδομών - Επίθεση αστυνομίας σε φοιτητές
iereas
Δάφνη: Εκτός εαυτού ιερέας - Φώναζε σε γυναίκα που στόλισε το σπίτι της για τα Χριστούγεννα
Δάφνη: Ιερέας άρχισε να φωνάζει σε γυναίκα που στόλισε το σπίτι της για τα Χριστούγεννα – «Αντίχριστα, αιρετικά ανθρωπάκια»
Δάφνη: Εκτός εαυτού ιερέας - Φώναζε σε γυναίκα που στόλισε το σπίτι της για τα Χριστούγεννα